Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Audi A5 3.0 TDI

Od: jan* odpovědí: 9 změna:

mám otázku ohledně koupě audi A5 3.0TDI s najezdem necelých 300 xxx KM se servisní knižkou a servisem v autorizovanem servisu je tam velká šance nejakých investic v blízké době nebo jaké tyto motory mají zavady kolik KM se tak dožívají, dekuji za odpovedi

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

rqte
hodnocení

2x

300000Km? Je obrovská pravděpodobnost značných výdadů, právě proto to někdo prodává. Nejspíš to bylo firemní, každý den jiný řidič s přístupem z cizího krev neteče. A servisní historie? Zkuste si odpovědět na někokik otázek, kdo platí ten servis? Chce někdo bezhlavě utrácet za auto jež plánuje prodat? Jaká auta se prodavají lépe, se známou historií, nebo bez? Je nějaká možnost prokazatelně ověřitservisní historii? Váš dotaz mi zavání "fake rich" módou, dost často si takoví lidé zrovna na tento typ automobilů dokonce půjčují peníze a děsí se proto případných výdajů.

mot
a5 asi nebude typicke firemni auto, ktere se muze pujcit kazdy zamestnanec. to neni fabia. spis s tim jezdil celou dobu nejaky manazer(nebo postupne dalsi)
rqte: pokud auto bylo servisované v autorizovaném servisu, tak ověření servisní historie nebude problém. Nové auto to samozřejmě není a nebude. Osobně si ale myslím, že 300tis km na motor 3.0 zase není tak extrémně moc. Ale asi bych se ptal na nějakém Audi fóru, kde mají lidé s konkrétním motorem a autem více zkušeností.

 

hodnocení

2x
Me celkem fascinuje, ze na to, ze je to prakticky vylitana hujda, tak chcou za ty auta neuveritelne penize. Vzdyt jen za ty rozvody das tak 30.. a to nebudu polemizovat o poruchach, ktere zakonite budou prichazet a nebude to nic levneho. Kdyby byly jine ceny, tak by se o tom dalo uvazovat, ale takhle bych se na to vykaslal.

 

danys*
hodnocení

2x

Kdo chce takový auto, musí mít i na servis atd. Nebál bych se toho, ale podrobil bych auto důkladné prohlídce člověkem, který tomu rozumí.

 

jason*
hodnocení

1x
Mam najeto taky 300 000 na 1.9JTD a zatím bez investit krom oleje, filtrů a brzd...

To je ale tím, že každý "první" se ptá "kolik to má najeto?" Přitom je to v jistém smyslu a za jistých okolností dost nepodstatný parametr. Stejné auto se stejným motorem může být při najetých 300tis km v lepším stavu než druhé auto s najetými 50tis km. A ani nemusí platit to, že "pokud se jedná o firemní auta, tak ty se "odlítají" a nevěnuje se jim řádná péče". Někdy naopak u firemních aut je lepší servis než u aut v soukromém vlastnictví konkrétní osoby, nehledě k tomu, že ony firemní auta sice najezdí třeba 250tis km než je firma prodá, ale nenajezdí ty kilometry po městě a na 1-3 převodový stupeň, ale po dálnicích a silnicích I.třídy.

 

hodnocení

0x
Otázkou bude v jaké fázi opakujících se investic teď auto je alias co důležitého a drahého vyměněno bylo a co se bude muset teprve dělat.

 

mathew
hodnocení

0x

Věštecká koule říká, že to bez oprav vydrží dalších 30-300000km.

Musí to být předražená A5? Jestli ti jde o 3l motor tak je i v levnějších autech... To, že to má servisní knížku je stejně k ničemu, protože jestli tam byla drahá oprava tak ji dělal Pepa v garáži. No a jestli tam ještě žádná drahá oprava nebyla tak to je asi ještě horší, protože nemůžeš na nic napsat, že to zase vydrží 200 tisíc...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]