No snad jsi nebyl zaskocen ... Obrousit a znova striknout. A z pasku sroluj aby vznikl pod ni zastrik jeste pred prilepenou paskou. Pres spoj strikat nesmis.
Tento přechod dělal buď začátečník nebo naopak zkušený lakýrník... Dnes je taková doba !
Přechod míst se dá přebrousit pod vodou zrnistostí 1200 a více a pak místo překrýt krycím dvousložkovým lakem. Pak se konce zástřiků opět přebrousí a nakonec vyleští. Tím se celá plocha spojí. Ta linka tam sice bude, nebude ale tak patrná. Spojoval jsem taková místa a šlo to v pohodě.
007cz
ten zástřik nedělat pokud možno na velkých plochách, nejde to zalepit někam na nějakou hranu?
jenda2*
Někde je to k hraně daleko. Důležitý je odstín barvy. Když je shodný nebo podobný, je to pak sranda. Mě v servisu poškodili nárazník a profi lakovna to tak zprasila, až jsem jim chtěl rozbít huby. Jiný odstín, přechod katastrofa. A ta cena, kterou platili: 2500,- za čtvrtku nárazníku. Jak jsem psal, pokud je to starý profík, bývá to někdy ze samého sebevědomí katastrofa. Jako váš vzorek.
007cz
K hraně může být daleke ale aby práce trochu vypadala tak se nedá nic dělat ušetřená trocha barvy tu není namístě. Lakovat jen část nárazníku ne samozřejmě nesmysl
zbrousit a stříknout do ztracena, a až budeš lakovat příště tak k pásce se stříká základ kterej se pak přebrušuje ale barva se vždy stříká buď k hraně a když je daleko tak do ztracena, hlavně mít vždy trefenej odstín čoz podle foto máš
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.