Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Aditiva do nafty

Od: eberle odpovědí: 8 změna:
Pridavate aditiva do nafty?
Nebo berete prémiovou naftu která je už aditivovaná na max.
Já beru Efectu + Vif a nějaký rozdíl jsem nezaznamenal. 1.9 JTD

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

3x
avatar promon

Aditiva jsou jen a jen vyhozený prachy, zejména u tak archivního motoru, jako je JTD. Navíc to byly dost povedené motory, takže dost nechápu, proč chcete nějak ,,vylepšovat´´ palivo.

eberle
hodnocení

Co je na JTD archivní?
Moje auto je z roku 2005 a mám tam věci co se týče Common Railu skoro stejné jak moderní auto. Pokud se bavíme o palivové soustavě tak mám jen menší tlaky a jinou technologii ovládání jehly ve vstřikovači.
Snad jste nechtěl Common Rail ponížit na úroveň motorů s rotačním čerpadlem kde je jedno co se leje do nádrže...
asd1

Občas se u JTD zadíraly vstřky, byly citlivé na mazací schopnost nafty... Jinak to obecně byly a jsou výborné motory... Archivní možná - první Rail ;) Vylepšit palivo kvůli vstřikům není od věci, prakticky se to i zaplatí na spotřebě.. U 1,7 TD byl rozdíl mezi českou a německou naftou ve spotřebě litr na 100 km, česká s panákem VIF na nádrž něco mezi... U 1,9 JTD je rozdíl minimální max dvě deci, ale českou naftu už nekupuju, tankuju jen v D.

VIF opravdu funguje a má smysl kvůli životnosti vstřiků.

To eberle - no podle mě je technologie JTD archivní, jak sám píšete, jde o technologii z 90 let - pokud se nepletu, začaly se vyrábět někdy v 97 roce. Tím ovšem vůbec nemyslím, že by to byly špatné motory - právě naopak, byly to držáky schopné najet statisíce km. Tedy jde o nenáročný motor, který naprosto nevyžaduje nic víc, než běžnou naftu.

Samozřejmě - pokud Vám to udělá dobře, klidně si jezděte na ,, prémiová paliva´´ a klidně ještě aditivujte.

Ptal jste se, jestli to má smysl - proto píšu, že nemá...

 

mathew
hodnocení

3x

Mám Lagunu s 1,9DCi a tankuju na ONU případně někde po cestě, VIF ani nic jinýho do toho neliju a má to najeto přes 300 tisíc a žere to mín jak ty moderní pidimotůrky... Takže vážně netuším proč bych měl kupovat dražší naftu a ještě do toho něco lít za další prachy.

Za rok je ten rozdíl pěkných 10 000 a za to je pěkný prodoužený víkend navíc, ale klidně si můžeš podporovat pumpaře a výrobce aditiv něco taky jíst musí

 

lucie*
hodnocení

0x

...my řešili problém se vstřiky a v Renault servise nám řekl,at jako první zkusíme aditiva a jak to nepomůže,že to budeme řešit dále.Takže asi na tom něco bude*nevi*Naftu bereme už jen premiovou.

No jo, ale ve Vašem případě je klíčové slovo RENAULT. Zažil jsem, 1.5dCi v Meganech. Už nikdy, nikdy více, nespolehlivější auto jsem nikdy nezažil, a to mé první služební auto byl Trabant a druhé Š1203.

Od té doby jsem jezdil s celou škálou aut, od Fabii, Octavii, přes Ford Transit, Mondeo, atd až po Peugeoty, které se v roli služebáku velmi osvědčují. NIKDY jsem do auta nenlil nic, jen základní palivo. Krom Rencků všechny auta bez potíží, z firmy jdou po cca 400-500tkm a nikdy žádný problém s motorem.

 

olin*
hodnocení

0x
Zkušenost se dvěma motory diesel Felicie, stejný motorový olej, rozdíl 60ooo km v najetých kilometrech. Starší z roku 1998, méně najeto-s lepší naftou OMW MaxxMotion a od Benziny Verva Diesel-na výkonu není citelné zlepšení, spíš naopak, pouze za mínusových teplot po nalití V.I.F. aditiva do méně kvalitní nafty zlepšení startů, nepatrně lepší výkon motoru. Jakoby nastavení motoru bylo určeno pro méně kvalitní naftu.
Novější motor z roku 1999-po nalití nafty s aditivy(prémiové) citelné zvýšení výkonu, lepší starty i v zimě. Netuším proč to tak je, snad jinak nastaven počátek vstřiku.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]