Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Ztrata vykonu

Od: skodahonza odpovědí: 7 změna:

Dobry den,

Nedavno mi na me oktavii odesla vaha vzduchu. Po vymene je vsechno ok, auto mnohem sviznejsi, neni temer zadny problem..avsak..pri dalnici rychlost 130-140km/h pri plne nalozenem aute mi vypadne turbo (pokud jedu v aute sam, problem nenastane). Po nastartovani turbo zase tahne nejakou dobu jak ma a pote opet vypadne. Diagnostika neukazala vubec nic, v servise kontrolovali taky hadice, projizdeli to..zkouseli udajen tlaky na turbu a vsechno ok..akorat turbo od 3000otacek + lehce piska .. (neni to takovy ten prijemny zvuk u turba, ktery chtete poslouchat :D ). Pred vymenou vzduchu tento problem nebyl, auto sice nebylo tak svizne jako je tedka, ale tento problem nebyl. Moc dekuji za jakoukoliv radu nebo zkusenost.

Vozidlo je Octavia I 1.9TDi 66kw + chip na 81kW -. na voze uz je dva roky a nebyl zadny problem -> nebylo to delane nikde u lojzy v garazi za rum a cigarety, ale u pana, ktery vi co dela.

Auto ma najeto 293tisc km (rozvody delane ve 220) z toho za posledni dva roky jsem najel 60tisic bez zadnych problemu. Chip je po celou dobu a nikdy nebyl problem..akorat si myslim, ze ted to bude struje toho problemu.. :/

Jeste jednou moc diky za rady!:)

Hezky den.

Honza.

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

asd1
hodnocení

0x

Diagnostikou načíst live data v okamžiku kdy padne do nouzáku... Tip na regulaci tlaku turba...

 

hodnocení

0x
Ja bych to videl tak, ze po vymene vahy ti tam jde vice nafty-turbo se vic roztaci a vyplaval na povrch problem s uregulovanim turba. Může byt pridrena regulace, vadny ovladaci ventil, vadna banka na turbu, problem v podtlaku. Chce to nekoho kdo tomu rozumi. Nejlepsi je vzit diagnostiku a dat tomu knedlik v tahlem kopci. Tam sa ukáže...

 

hodnocení

0x
avatar dabel
Maš na 100 procent zatuhlou regulaci turba
Turbo ven rozebrat regulaci tu vyčistit a hlavně podložit 0.1mm podložkama a už o tom nikdy neuslyšíš
Ted sem řešil dvě tdi 81kw stejnej problém

 

vernon
hodnocení

0x
66kW nejde přestavět na 81kW jen chipem. Musí tam být turbo z 81kW. To má natáčecí rozváděcí lopatky na turbíně, asi zatuhly a máš malý tlak. Proto to padá do nouzáku.
Na to jsi prisel kde? 66kw e3 ma taky lopatky.
vernon
Ale jiné turbo.
Mimochodem, u 66kW mělo turbo do m.r. 2000 klasicky ventil, regulaci lopatkami až od r. 2001.
Jake jine turbo? Chipuje se bezne na cca 85kw...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:
Otázky na téma zvuk turba

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]