Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Felicie po nastartování chcípne?

Od: feldajs odpovědí: 7 změna:

Zdravím, co by mohlo dělat u naftové feldy, když startuji, normálně chytně ale třeba po dvou vteřinách zdechne? Takhle se to pořád opaku. Po několikátý už to trvalo natočit dýl, přidám plyn a zane to chcípne? Jinak předtím jsme normálně přijeli a nic to nedělalo, ale asi po dvou hodinách státní toto...

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

3x
Imobilizer a nebo se privzdusnuje palivova soustava.
feldajs
hodnocení

Měnily se filtry, ale od té doby už to jezdí asi 14 dní. S tim imobilizérem se dělá co? Musí se vyměnit?

 

feldajs
hodnocení

Tak jsem to dnes zase zkoušel a po chvili točení to chytlo, ale pak to naběhne do otáček, začoudí se z výfuku a chcípne to. I zvuk to má nějaký divný, myslíte že je to ten imobilizer? Četl jsem tady že je lepší ho odpojit..

olin*
Imobilizér dělá to, že nepustí elektriku do ventilu/selenoidu umístěném na palivovém čerpadle, které zas nepustí naftu dál do nebo z čerpadla do motoru-teď přesně nevím.

 

vernon
hodnocení

0x
Neztratil jsi čip imobilizéru z klíčku? Mně se to kdysi stalo, klíček se mi rozlouskl při odemykání auta v ruce a nevšiml jsem si ze z něj vypadl čip na zem. Je to takový mrňavý černý kvádřík, dalo dost práce ho v té trávě najít...

 

olin*
hodnocení

0x
Zkus nejdříve jiný klíček do zapalování s čipem, který předtím také fungoval. Když to nepomůže, zkus vytáhnout řídící jednotku z patice (při vypnutém zapalování) a po půl minutě nebo minutě zandat zpět. Je nad levým podběhem, drží na plechovém výlisu tlumiče v černé kvádrové plastové krabičce 5x18cm vršek.
Sundavá se tedy jen víko a ta řídící jednotka je velká cca 8x3 cm vršek a spolu je tam ještě s relátkem žhavení + 2 pojistky ke žhavení. Nebo můžeš vyndat pojistku v pojistkové skříňce úplně vpravo (tuším č.22), měla by napájet právě řídící jednotku. Měli by se tím zresetovat nynější údaje na tovární.
olin*
Počítám, že si prošel všechny spoje v motorovém prostoru, konektory které jdou rozpojit si rozpojil a znovu spojil-i konektory na čidlech. Prozkoušej selenoid/ ventil k automatickému "sytiči" jestli to nechcípne kvůli malé-nesprávně řečeno "bohatosti " nafty do válců. Jsou to dva malé selenoidy vedle sebe nad převodovkou-made in USA. Měl by to být ten dál od motoru, od něj jde slabá černá PVC trubička směrem k palivovému čerpadlu, jestli se sepne podtlak, přesněji táhlo zatáhne páčku na paliv. čerpadle (přes membránový mechanismus). Ještě líp by bylo sehnat pomocníka na startování, že by si podržel to táhlo od membránového mechanismu k paliv. čerpadlu ručně a napodobil tak automatiku. Může být i špatné čidlo teploty chladící kapaliny se zeleným plastovým kroužkem (nahoře u hlavy motoru-osazeno do černého plastového výlisku, ze kterého jdou gumové hadice dál do systému chlazení.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]