Dobrý den, potřeboval bych radu. Mám vozidlo Škoda fabia 1.9 tdi RS 96kw motor BLT a mám menší problém. Poté co dám klíček do žhavící naběhnou všechny kontrolky. Poté co zařadím zpátečku, kompletně se pristrojovka vypne. Když zpátečku vyřadím znovu se budíky sepnou a takhle to auto dělá pořád. Když na neutral nastartuju a zařadím zpátečku auto chcípne...toto dělalo ze začátku. Po cca dvou dnech když jsem auto nastartoval, nefungoval posilovač řízení (svítil i na palubce), svitila kontrola baterie. Myslel jsem, že by to mohlou být baterkou tak jsem koupil novou. I po výmeně baterie to dělá stále. Nakonec to dospělo do fáze, že když chci auto nastartovat tak točí a nic se neděje. Baterie, startér ok. Mám podezření, že vozidlo navštívila kuna ale nevím zda by to mohlo mit vliv. Mechanik prošel hlavní kabelový svazek a je ok. Napadá mě že by to mohla být kostra... ještě dnes mechanik přišel na to, že poté co vyndá žárovky od zpátečky auto se nastartuje...už si nevíme rady... děkuji za pomoc.
Vím, že to není k tématu a dojde k upozornění na tento příspěvek, ale SATAMe, pokud člověk nemá dost finančních prostředků, zato dost času na šťourání se v autě, tak proč takového člověka nepodpořit alespoň radou. V pár případech se podaří i auto "rozhejbat" za pár korun. V servisu ti vymění půl auta za nemalou částku a může to rozhodit rodinný rozpočet. Ten, kdo má dost financí ten sem psát ani nebude a druhý den si auto ze servisu vyzvedne opravené. Tady je to spíš pro dobrodruhy...
Koukni do motoru na kabelový svazek co je na levim podběhu pod baterií a filtrboxem Rád hnije rozizoluj ho a prohlídni drát po drátu Prohlídnout tavný pojistky v tý černý krabičce na baterii jestli to tam neni zoxidovaný nebo vytavený
hustejes
Děkuju za radu. Svazek jsme koukali a je ok. Ale k batrce mrknu.
A pokud to blbne při zpátečce moh by bejt prošlehlej spínač na převodovce nebo nákej problém s kabeláží co de kolem startéru Spínač bych odpojil a zkusil co to dělá
Vypadá to na společnou chybějící "kostru" pro žárovky couvaček" nebo silnější, slabší či nestandartní žárovky. Píšeš, po vyndání žárovek zpětných světel jde nastartovat. Mrkni nebo lépe změř dobrým měřákem odpor mezi kostrou automobilu (nejlíp mínus na baterii) a mínus v patici(objímce) žárovky kde má být minus. Odpor by si měl naměřit max. do 15 ohmů. Pokud nic nenaměříš nebo vyšší hodnoty než těch cca 15 ohmů je upadlý/přerušený drát k minusu na kostru. Dál z nouze koupit dvě žárovky patřičné hodnoty a prohodit místo těch původních. Další:Co hlásilo oznámení z VAGu z řídící jednotky, jestli jste ho tedy "napíchly" a jestli jste zresetovali hlášení chyb.
hustejles
Ano napíchli. Ukázalo to malé napětí v posilovači, baterii a u asr. A špatná komunikace řídicí jednotky tuším...
Měřili jste odpor "mínusu" na paticích /objímkách žárovek? Co pojistky v pojistkové skříňce, které jdou na zpátečková světla a na napájení řídící jednotky. Zkus je pro jistotu vyměnit za jiné či dobré, můžou být "načatý". Uvádíš problém s řídící jednotkou. Zkus ji vytáhnout z patice, zkontroluj jestli nejsou zoxidované piny / konektory jestli tam nezatekla nezkondenzovala voda(sice nepravděpodobné, ale..) Akorát bude lepší provést výmaz chyb VAGem a rovnou jestli tam nejsou nějaké nové. Pokud to nezabere, zkusit z vrakoviště zapůjčit řídící jednotku-nebo v servisu, to už je ale náročnější kvůli programování ohledně imobilizéru atd.
Ještě dodatek ohledně elektriky-kamarád nastavil ve Fabii originál vodič ve svazku vodičem z Felicie (myslím, že říkal 1,2m ) a vyhodilo mu to chybu. VAG mu ukázal zvýšený odběr do zadních světel, tak musel koupit originální svazek vodičů od předního sloupku až ke "svítilnám". Tak dobře je to "ošéfované" z fabriky. Zkus si někde, kde to je dobře přístupné nastavit prozatimně metrem nebo dvěma jiného vodiče, co to udělá...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.