Zdravim, mam Favorit na LPG,system lovatto a občas se stane že když auto přijdu ke studenému autu na LPG nastartuju f poho.Když ale popojedu např. 5-10km a jdu neco vyřizovat a vratim se tak po 10-30min. tak nemužu natočit motor na PLG,musim přepnout na benzin a točit starterem tak dlouho dokud nenaskočí.stavá se to jen občas ale většinou na takových místech nebo v takový čas žeje to nepřijemné a zdržuje to.Muže nekdo poradit co s tím může být? Jeste jeden dotaz související: někdy když jedu a přijedu na křižovatku takk se mi stane že na LPG mi motor chcípne.Najedu denně asi 150km a nekdy je to dost nepříjemný.měnil se mpalec na rozdelovači,svíčky jsou nový.na benzín jezdí v poho ale na ten toho moc nenajedu taak že zas nemohu posoudit jestli to delá jen na LPG nebo i na benzin bo většinou jezdim na LPG
Podobný problém jsme měli na firemní Felicii.Většinou chcípala uprostřed frekventovaných křižovatek.Pomohlo seřízení v odborném servisu.Příčin může být více,ale doma bych se do toho nepouštěl.Plyn je plyn,zvláště ve směsi s kyslíkem.Přeji dobré starty bez výbuchu.
tak už jsem problem vyřešilStačilo nové víko na rozdělovač za 140,-Kčbo za vlhka mi to někdy i cukalo a znamej mi rikal zkuz toto.zusil jsem a ted startuje jak dabela myslim že se snížila i spoterba
Problem je v automatiskom sitiči. Ako náhle motor má nišju teplotu, automaticky sitič zavrie klapku a zmes ktorá sa tvorí v karburátore cez túto klapku neprejde. Najednoduchšie riešenie je prerobyť sitič na ručný. Ja to mám a už viacej ako 5 rokov jazdím a štartujem na plyn aj v zime.
Mněl jsem stejné problémy s Felícií. V servisu mi řekli, že musím čas od času jezdit i na benzín. Plynem se ničí lambda sonda a ta způsobuje údajně tyto problémy...
jiri*
lambdu plyn neničí naopak mnohdy na plyn funguje a na benzín je mrtvá.problém spočívá ve změně adaptace jednotky a po té vznikají tyto potíže.
u fáček je problém s takovými starty řekl bych normální .příčinou je automatický sytič není však vadný,aleˇještě je v činnosti po ujetí cca 5ti až 10ti km v zimě a navíc se do toho přimíchá hodně bohatá směs lpg poněvadž lpg se dobře odpařuje při 80stupních celsia.tzn. doporučuji krátké jízdy v zimě jezdit na benzín.
zoklik
Myslím že v sytiči to nebude. Klapku přece zavře po ochlazení motoru a tak by to nejelo vůbec. Problém bude nejspíš v tom, že se nestihne krátkou jízdou motor ohřát, chladicí kapalina donáší do odpařovače málo tepla a odpařování plynu sníží jeho teplotu tak, že se změní poměry odpařování kapalného plynu v něm. Po zastavení motoru se plyn pomalu odpařuje do sacího traktu motoru a zaleje jej tak, že vytěsní vzduch. Při pokusu o start jde pak do motoru plyn s nedostatkem vzduchu a takováto směs je nezápalná. Musí se plným plynem otevřít přívod vzduchu do sání a startováním plyn ze sacího traktu odčerpat natolik, že opět vznikne směs schopná zažehu elektrickou jiskrou. Pak motor naskočí.
laden*
Děkuji za odpovedi všem,ale už neni treba se tímto zabívat bo jsem favorita prodal a ted mam felicii kombi a tam mam LPG od prosince nově namontované a jezdí super!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.