Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Stahovák bubnu š. felicia

Od: jirka* odpovědí: 3 změna:

Dobrý den, chci se zeptat zda někdo nemá technické výkresy stahováku bubnu na š. felicia?

ano vím že na š. felicia jde ten buben sundat i rukou ale dostal jsem to jako závěrečnou práci.

zámek
kapkanadeje uzavřel tuto otázku
! Pravidlo Z6: je zakázáno pokládat stejnou otázku vícekrát po sobě.

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x

Už jednou jsi tu na toto téma měl dost obsáhlou diskuzi, ze které podle mého jasně vyplynulo, že stahovák bubnu na Felicii neexistuje, tudíž těžko někdo bude mít technické výkresy.

Jedině použít tech. výkresy pro jiný typ vozidla a příslušné rozměry překótovat.

Také by mě docela zajímalo, co děláš za školu a který "technik" ti tento nesmysl zadal. Možná by stálo zato s ním promluvit.


doplněno 21.04.18 09:47:

Jó, ty máš na mysli ten fantastický kabriolet z 50.-60. let? To je potom jiná, tam byl pochopitelně stahovák potřeba. Jen pochybuji, že by to v zadání práce nebylo jasně uvedeno.

 

hodnocení

0x
Treba mysli tu retro filcku. Tam mozna stahovak byl potreba.
doplněno 21.04.18 10:01: Pokud by to melo byt na dnesni filcku tak takovy bytelny stahovak je naprosto k nicemu. Jestli by to melo byt jako pomucka, tak bych nechal vypalit prirubu z nejake 8-10mm oceli. Do stredu vyriznout zavit m12 nebo m14. Roztece der najdes v katalogu nd.

 

rqze
hodnocení

0x

Dobrý den Jirko, technické výkresy nesmyalu asi nikdo mít nebude ;) nejspíš si z vás někdo vystřelil. Sdělte mu, že Felicia má pod bubnem kuželíkové ložisko, buben se k němu ani nesmí dotahovat na fest, je tam nějaká předepsaná vůle a poloha matky se zajišťuje speciální podložkou se závlačkou. Z toho vyplývá, že stahivák je nesmysl, neni co stahovat, po povolení matky je buben volný. Jsou-li nějaké potíže, tak buben většinou vázne vlivem vyjeté drážky za pakny, ale na to se nepoužívá stahovák, nejprve se povolí dírou pro šroub tzv. samostav do základní, minimální polohy, to je systém který samočinně vymezuje vůli vzniklou opotřebením paken. Můžete taky argumentovat tím, že většina potíží při snímání bubnu plyne ze zanedbané údržby, bubnové brzdy se musí pravidelně čistit a revidovat stav, nefunkčnost samostavu je zpravidla zapříčiněna nahromaděným prachem z paken spolu s omezenou funkcí pružin a třecích ploch, vlivem koroze a oxidace, je pak obtížné ho dát do základní polohy.

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]