Opel vectra B - problem EGR

Od: Datum: 21.11.12 15:49 odpovědí: 2 změna: 21.11.12 17:21

Dobry den,
mam problem s autem. Opel vectra B caravan, rv 2000, 74 kw, 1995cm, DTi. Auto "nejede" v nizsich otackach a sviti kontrolka motoru. Kdyz motor vytocim, tak kontrolka zhasne a motor ma opet svoji silu, ale kdyz zase otacky padaji pod 2,5 tis., tak opet sviti kontrolka a auto "netahne". ZDE pan popisuje problem uplne stejny jako mam ja, pisou tam o tom ERG.
Samozrejme se s tim chystam do servisu, ale chci se nejdrive neco o tom dozvedet, zda to nejde nahoudou nejak home-made upravit / opravit u znameho v garazi, aby se snizili naklady v servisu?
Nemate nekdo nahodou s tim EGR zkusenosti?
Hodne jsem o tom hledal na forech, poradnach atd atd., ale i kdyz jsem nasel v cem je nejspis problem, tak jsem tem borcum vubec nerozumel o cem mluvi a pozadat nekde na foru o radu...to se clovek docka jedine rady "pouzij google". No jo, ale abych studoval co vsechno je pod kapotou, co jak, k cemu, proc... Ja tak maximalne vim jaky je rozdil mezi benzinovym a naftovym motorem.
Predem dekuji za odpovedi.


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 21.11.12 17:07
 
avatar

většina má zkušenost-a to špatnou,EGR je jedním z těch jakože eko "kurvítek",který jen zlobí a zasírá sání,motor...Doma a ani třeba továrny si taky při spalování nevrací zpět plyny vzniklé tím spalováním z komína do kamen,kotlů...-od toho jsou (u továren) všelijaké filtry apod.,tak proč zrovna u aut ,které i v globálním měřítku jsou asi až 6. zneřištovatelem v pořadí (viz září 2001 N.Y-po teror. útocích uzavřen civilní letecký prostor nad celým N.Yorkem,při plném zachování autom.dopravy-krom bloku G.Zero,a kvalita ovzduší stoupla o 82% dle asi 40 imisních měř.stanic.jenže o tom se moc nemluví,v tu chvíli by celé EGR ventily,FAPy,DPFka - filtry, byly úplně k ničemu..) Takže zvolte forum přímo Opel,podle své motorizace najdete přesný postup na vyřazení EGR ventilu,naštěstí jsou vyřadit všechny tři typy-od mechanických až po elektronické,včetně "výmazu" z ŘJ-váš motor a jeho komponenty vám opravdu poděkují a vy nebudete muset draze platit díly a práci za dokaličený motor-mimochodem žádný z rádoby ekologů vám nepřidá ani kačku...Na emisích poznají taky úplný prd,naopak,exhalace budou čistější-ten ventil není kat,čili není permanentně ve funkci...

 
Datum: 21.11.12 17:21
 
avatar

no pokud máš ten EGR pneumatickej tak ho vyndej vyčisti bejvá zadělanej a pak to zlobí

dále skontroluj jestli taky nemáš ruplou membránu, funguje to na podtlak

http://forum.opelclub.sk/viewtopic.php?t=9079 nebo

doplněno 21.11.12 17:21:

http://forum.opelclub.sk/view…4833&highlight=egr+ventil+dti

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.