Nejste přihlášen/a.
Zdravím. Nevíte odkaz na nějaké starovací kabely, které by utáhly škodu felicii 1,9D a baterii s 640A. Ty co prodávají za dvě tři stovky asi stačit nebudou co?
Jde o nasčítané úbytky napětí, ty jsou jak uvnitř baterky, tak na krokosvorkách, na kabelech samotných (při 0,01Ω a 3m to je skoro 5V). Při špatné konstelaci může být na startéru tak nízké napětí, že si nevezme dostatečný proud a nebude mít tudíž výkon na otočení s motorem. V takových případech je dobré zcela vymlasklou baterku nechat připojenou přes kabely s nastartovanym dárcem a oživit jí, pak se bude startu taky účastnit. Při výběru kabelů je třeba soustředit se nejen na informaci od výrobce, ale na celkové zpracování - svorky se silným pérem, kabel pořádně zalisovaný do obou polovin svorky, pořádný vodič z mědi, nebo ještě pořádnější z hliníkomědi. Dobré je taky místa připojení očistit, špína = přechodový odpor.
Hlavně nekupuj u Vietmamců, ty nestojí za nic. Poměrně kvalitní kabely dostaneš u dodavatelů ND na auta, já osobně mám z AutoKelly a nestěžuji si. Při dodržení určitého postupu jsem s jejich pomocí nastartoval z Dacie Logan (aku 12V/ 50Ah) nastartoval Audinu 2.5D.
A není to o ceně, je to o kvalitě.
Vhodné je pro benzin
Na Feldu 1.9D bohatě stačí tyhle.
Vhodné na nafťáky nebo benzíňáky je nesmysl. Jde jen o startovací proudy, které jsou sice u nafŤáků větší, ale hlavně jsou závislé na obshau motoru. Takže na Feldu 1.9D skutečně stačí ty, na něž jsem ti dal odkaz.
A nemáš odkaz jaký to byly? Já chci taky z Kelly, ale když tam všude píšou, že je to vhodný jen pro benzin.
Třeba tyto autokelly.cz/...
Co jsou vhodný i na nafťáky maj od 700,- a to už dávat nechci. Moc tam záleží na tech Ampérech?
Startovací kabely nejsou nic, co by člověk používal často. Já ty svoje vozím stále, ale startoval jsem s nimi za deset let jednou. A těch pár sekund startu vydrží i ty "za dvě tři stovky".
Tak jsem koupil kabely a jelikož jsem měnil palivový výfiltr a měl problém s pozdějším nastartováním, nechtěl jsem trápit baterii, tak jsem myslel, že to uděláme přes kabely. Zapojili jsme kabely podle postupu, pak se nastartovalo, já zkoušel startovat asi minutu a pak to začlo pokulhávat, až mi to zdechlo úplně. Kde je problém? Je možný, že když by byla v prde..baterie u auta, který jsem se snažil natočit, že nepomůžou ani kabely nebo čím by to mohlo být?
to jste jako odvzdušňovali nebo startovali?jestli spíš neodkápl startér...to by ta baterka musela být úplně sesypaná, aby to nešlo přes káble.stačí někde sehnat zátěžák a změřit ji nebo si pučit jinou baterku a zkusit feldu, aby se vyloučil problém v baterii resp. startéru...
jinak koukám, že vyměnit paliváč u naftový feldy je pro některý docela oříšek:D
sežeń si ten balonek a dej ho na paliváč.Vytlač znova pořádně naftu, pak to píchni na přívod čerpadla a protlač naftu do čerpadla.Povol si vstřiky, lehce...mačkej pořád balonek a tlač tam naftu, druhej jde startovat, nepřestávej tlačit naftu přes balonek a jak začnou prášit vstřiky začni je zavírat.Max dvě minuty a musí to běžet...
To je opět ta felcka co se řeší od pondělí? poradte.cz/... Já nechci házet moudra ale toho času ,peněz,nervů,nebylo by lepší to odtáhnout do servisu?Tam asi (jestli jste vyzkušel všechny možnosti) problém ze vzduchem nebude
.Spíná vám třeba elektromagnetický ventil(chcípák) na čerpadle?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.