Zdravím, tak jako samouk, pokus omyl jsem včera vyměnil palivový filtr. Nenalil jsem tam ale naftu a neodvzdušnil. Samozřejmě nestartuje. Poradíte jak odvzdušnit nebo pomůže to zalít naftou? Díky
Takže.První zalít ten fitr.Poté natlakovat (chvíli startovat)a nato povolit ty trubky na hlavě válců.Opakovat dokud nepůjde s trubek pouze nafta.
doplněno 02.04.18 12:30:
S trubek to musí stříkat.Nalijte tu naftu všude i do hadic co vedou k filtru,pomalu třeba inj.stříkačkou a nevím jakou máte baterku-musí dlouho točit
cpk
Zkusim, snad to zvládnu i jako amatér, díky moc
cpk
Opakovat komplet i s tim dolitím do filtru? A zalít ho celý? Kolikrát to asi bude? Udělal jsem to dvakrát a zatím nic..trubky jsou jen tokový vlhký, ale netečou..
Psal jsem ti ten postup už výš. Musíš startovat tak dlouho dokud z trubek nestrika nafta. Pokud jen kape tak je to málo. Každopádně je to lepší dát z petky, kterou třeba povesis na kapotu. Je to fakt rozdíl.
cpk
Tak mám filtr plnej a stříkačkou jsem to cpal i do hadiček. Stále se to nechytlo, za čas se vyčerpá baterka, ale ještě to ani neškytlo. Nešlo by to přes nabíječku? Teď čekám až se zas trochu nabije..
break
jasně, že to nechytne, protože je to dávno zavzdušněný.Máš taky desetkrát napsáno ať povolíš ty vstřiky a motáš motorem dokud nezačnou prášit, zavřeš a hotovo.Baterku to vylágruje, to dá rozum.Startovat mužeš jen přes nabíješky, který jsou na to určený anebo druhý auto a kabely...
olin*
Pokud si ještě nenastartoval-Přesně jak psáno výše od přispivatele magor:Zalít palivový filtr naftou po okraj například objemnější injekční stříkačkou asi dvakrát či třikrát počkej až nafta poklesne,poté nasadit zpět přepouštěcí ventil (s oběmi hadičkami) a zajistit drátovou pojistkou. Musí být vše těsné, jinak to bude chytat vzduch a tím hodně špatně startovat. Potom používám parťáka v druhém autě+tažné lano, (abych netejral baterií a nemusel povolovat převlečené matice u vstřikovačů), zařadím pátý rychlostní stupeň, zapnu klíček a začnu žhavit a zároveň dám pokyn parťákovi k pomalé jízdě a do sta metrů mi motor naskočí (zároveň se natáhne sama podtlakem z nádrže nafta ). Takto jsem "startoval" už čtyřikrát, palivový filtr měním jednou za tři roky. Palivové čerpadlo s vysokotlakem mám Bosch (se samonasáváním). Upozorňuji ŽÁDNOU VELKOU RYCHLOST ! HROZÍ PŘESKOČENÍ ROZVODOVÉHO ŘEMENE TŘEBA O JEDEN NEBO DVA ZUBY A NEMUSÍŠ UŽ NASTARTOVAT (nebo až po nastavení do správné pozice řemene) ! PŘÍPADNĚ BY SE MOHL SACÍ ČI VÝFUKOVÝ VENTIL POTKAT S PÍSTEM !
break
rady k nezaplacení, aneb jak z primitivní výměny filtru složitou anabázi...balonek za pár kaček stačí,aby to šikovnej chlap dal za pár minut sám...
olin*
Jedna z možností, jak doporučuje break, dát tam podávací balonek-ruční pumpa z gumy. Sehnal jsem ho za 165,- nebo 300,-Kč i s dobírkou z Brna www.autodilyhulin.cz a na otázku, jestli tam to ruční čerpadlo může být trvale, odpověděli že ne. To jen o neznalosti...
break
jsem rád, že to někdo pochopil.Já ho mám už nějakej pátek a navyměňoval jsem s tím stovky paliváčů, takže je dávno zaplacenej a můžu to v klidu měnit sám aniž bych potřeboval druhýho k točení motorem nebo nedej bože k roztahování za autem...
Já bych to udělal následovně Znova bych otevřel palivovej box filtr dolil ho naftou až po okraj Pak kouk jestli je v pořádku těsnění a zavřel to Pak bych si u filtru odpojil hadici co de do sání a připravil si start sprej nebo čistič brzd Jeden at ti startuje a ty stříkej ten sprej do sání Ono to chytí Ještě se mi nestalo abych u naftáka měnil filtr a nechytlo to Je tu ještě jedna možnost taky už sem jí párkrát použil Dáš auto na lano a roztáhneš Musíš mit citlivou nohu na spojce a 3ka kvalt
break
vyměnit paliváč u takovýho auta je s klidem maximálně 10 minut bez trápení motoru...
Opravdu netuším co mas za auto a motor. Pokud není čerpadlo v nádrži tak je to problém a celé jsi to zavzdusnil. Já to dělal tak že jsem vzal nádobku s naftou a ponořil do ní hadice z filtru pro snadnější nasátí. Pak jsem povolil trubky na vstřikach a startoval dokud nestrikala nafta. Poté utáhnout a startovat. Pokud chytne tak zalít filtr a hadice zpět.
Naftu 1,9 D feldu, ty trubky na vstřikách se povolují kde a kolik jich je?
break
to je material...ty na tebe úplně svítí, jsou v hlavě, vedou do nich trubky.Čtyřválec, tak jich je kolik?No čtyři celkem...je tam mylsím 17 klíč, pootevřeš, jeden motá motorem a jak začnou od holendrů prášit naftu, tak postupně zavíráš dokud to nenastartuje...lítá to z nich třeba půl metru vysoko, tak je nezavři hned jak to začne vytíkat...do minuty je to hotový
Každé vozidlo má určený servisní postup při výměně palivového filtru. Felda má jednoduchou palivovou soustavu s čerpadlem v nádrži, takže by mělo stačit několikrát (i více, než 10-20x) zapnout kliček a poslouchat, než čerpadlo vypne (pár vteřin). Po určité době by se měla palivová soustava zaplnit a auto by mělo nastartovat.
doplněno 02.04.18 10:11:
Omlouvám se za svůj omyl, ale zároveň by mě zajimalo, kde je palivové čerpadlo u Fel. 1.9D? Nejsem dehťák, jsem benzínový a hlavně PLYNOVÝ (LPG)
break
felda nemá podávačku,ne?Jinak čerpadlo je v rozvodech...když otevřeš kapotu, hned vlevo...nejde přehlédnout, ještě do něj vedou 4 trubky
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.