Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Palivový filtr

Od: cpk odpovědí: 23 změna:

Zdravím, tak jako samouk, pokus omyl jsem včera vyměnil palivový filtr. Nenalil jsem tam ale naftu a neodvzdušnil. Samozřejmě nestartuje. Poradíte jak odvzdušnit nebo pomůže to zalít naftou? Díky

 

 

23 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x
Nemá podávací čerpadlo. Vstřikovací čerpadlo si nasává naftu samo z nádrže. Samozřejmě pokud je plne vzduchu tak to nedá.

 

hodnocení

2x

Takže.První zalít ten fitr.Poté natlakovat (chvíli startovat)a nato povolit ty trubky na hlavě válců.Opakovat dokud nepůjde s trubek pouze nafta.


doplněno 02.04.18 12:30:

S trubek to musí stříkat.Nalijte tu naftu všude i do hadic co vedou k filtru,pomalu třeba inj.stříkačkou a nevím jakou máte baterku-musí dlouho točit

Palivový filtr
cpk
hodnocení

Zkusim, snad to zvládnu i jako amatér, díky moc

cpk
hodnocení

Opakovat komplet i s tim dolitím do filtru? A zalít ho celý? Kolikrát to asi bude? Udělal jsem to dvakrát a zatím nic..trubky jsou jen tokový vlhký, ale netečou..

Psal jsem ti ten postup už výš. Musíš startovat tak dlouho dokud z trubek nestrika nafta. Pokud jen kape tak je to málo. Každopádně je to lepší dát z petky, kterou třeba povesis na kapotu. Je to fakt rozdíl.
cpk
hodnocení

Tak mám filtr plnej a stříkačkou jsem to cpal i do hadiček. Stále se to nechytlo, za čas se vyčerpá baterka, ale ještě to ani neškytlo. Nešlo by to přes nabíječku? Teď čekám až se zas trochu nabije..

break

jasně, že to nechytne, protože je to dávno zavzdušněný.Máš taky desetkrát napsáno ať povolíš ty vstřiky a motáš motorem dokud nezačnou prášit, zavřeš a hotovo.Baterku to vylágruje, to dá rozum.Startovat mužeš jen přes nabíješky, který jsou na to určený anebo druhý auto a kabely...

olin*
Pokud si ještě nenastartoval-Přesně jak psáno výše od přispivatele magor:Zalít palivový filtr naftou po okraj například objemnější injekční stříkačkou asi dvakrát či třikrát počkej až nafta poklesne,poté nasadit zpět přepouštěcí ventil (s oběmi hadičkami) a zajistit drátovou pojistkou. Musí být vše těsné, jinak to bude chytat vzduch a tím hodně špatně startovat. Potom používám parťáka v druhém autě+tažné lano, (abych netejral baterií a nemusel povolovat převlečené matice u vstřikovačů), zařadím pátý rychlostní stupeň, zapnu klíček a začnu žhavit a zároveň dám pokyn parťákovi k pomalé jízdě a do sta metrů mi motor naskočí (zároveň se natáhne sama podtlakem z nádrže nafta ). Takto jsem "startoval" už čtyřikrát, palivový filtr měním jednou za tři roky. Palivové čerpadlo s vysokotlakem mám Bosch (se samonasáváním). Upozorňuji ŽÁDNOU VELKOU RYCHLOST ! HROZÍ PŘESKOČENÍ ROZVODOVÉHO ŘEMENE TŘEBA O JEDEN NEBO DVA ZUBY A NEMUSÍŠ UŽ NASTARTOVAT (nebo až po nastavení do správné pozice řemene) ! PŘÍPADNĚ BY SE MOHL SACÍ ČI VÝFUKOVÝ VENTIL POTKAT S PÍSTEM !
break

rady k nezaplacení, aneb jak z primitivní výměny filtru složitou anabázi...balonek za pár kaček stačí,aby to šikovnej chlap dal za pár minut sám...

olin*
Jedna z možností, jak doporučuje break, dát tam podávací balonek-ruční pumpa z gumy. Sehnal jsem ho za 165,- nebo 300,-Kč i s dobírkou z Brna www.autodilyhulin.cz a na otázku, jestli tam to ruční čerpadlo může být trvale, odpověděli že ne. To jen o neznalosti...
break

jsem rád, že to někdo pochopil.Já ho mám už nějakej pátek a navyměňoval jsem s tím stovky paliváčů, takže je dávno zaplacenej a můžu to v klidu měnit sám aniž bych potřeboval druhýho k točení motorem nebo nedej bože k roztahování za autem...

 

 

xurokobit
hodnocení

1x

satam®

Felicie 1.9D nemá žádné čerpadlo v nádrži, takže při zapnutí klíčku v nádrži nic neuslyší, i když to bude zkoušet třeba 20x.

 

hodnocení

1x
avatar dabel
Já bych to udělal následovně
Znova bych otevřel palivovej box filtr dolil ho naftou až po okraj
Pak kouk jestli je v pořádku těsnění a zavřel to
Pak bych si u filtru odpojil hadici co de do sání a připravil si start sprej nebo čistič brzd
Jeden at ti startuje a ty stříkej ten sprej do sání
Ono to chytí
Ještě se mi nestalo abych u naftáka měnil filtr a nechytlo to
Je tu ještě jedna možnost taky už sem jí párkrát použil
Dáš auto na lano a roztáhneš
Musíš mit citlivou nohu na spojce a 3ka kvalt
break

vyměnit paliváč u takovýho auta je s klidem maximálně 10 minut bez trápení motoru...

 

hodnocení

0x
Opravdu netuším co mas za auto a motor. Pokud není čerpadlo v nádrži tak je to problém a celé jsi to zavzdusnil. Já to dělal tak že jsem vzal nádobku s naftou a ponořil do ní hadice z filtru pro snadnější nasátí. Pak jsem povolil trubky na vstřikach a startoval dokud nestrikala nafta. Poté utáhnout a startovat. Pokud chytne tak zalít filtr a hadice zpět.

 

cpk
hodnocení

Naftu 1,9 D feldu, ty trubky na vstřikách se povolují kde a kolik jich je?

break

to je material...ty na tebe úplně svítí, jsou v hlavě, vedou do nich trubky.Čtyřválec, tak jich je kolik?No čtyři celkem...je tam mylsím 17 klíč, pootevřeš, jeden motá motorem a jak začnou od holendrů prášit naftu, tak postupně zavíráš dokud to nenastartuje...lítá to z nich třeba půl metru vysoko, tak je nezavři hned jak to začne vytíkat...do minuty je to hotový

 

hodnocení

0x

Každé vozidlo má určený servisní postup při výměně palivového filtru. Felda má jednoduchou palivovou soustavu s čerpadlem v nádrži, takže by mělo stačit několikrát (i více, než 10-20x) zapnout kliček a poslouchat, než čerpadlo vypne (pár vteřin). Po určité době by se měla palivová soustava zaplnit a auto by mělo nastartovat.


doplněno 02.04.18 10:11:

Omlouvám se za svůj omyl, ale zároveň by mě zajimalo, kde je palivové čerpadlo u Fel. 1.9D? Nejsem dehťák, jsem benzínový a hlavně PLYNOVÝ (LPG);)

break

felda nemá podávačku,ne?Jinak čerpadlo je v rozvodech...když otevřeš kapotu, hned vlevo...nejde přehlédnout, ještě do něj vedou 4 trubky:)

 

cpk
hodnocení

:D jsem si říkal že nic neslyším a sakra mám v prde..čerpadlo..poradíte kde povolit ty trubky na vstřikách?

break

ještě by bylo super napsat co to je za auto a za motor.Nafta není jen jedna...A trubky povolit na vstřikách, toho si všimne i slepej...

A na výměnu filtru je dobrý mít balonek s membranou...Já ho používám léta, mám svůj i v práci a nemusím nalejvat naftu do filtru...

Balonek s membránou je na odvzdušnění slabý. Chce to silnější vakuovou pumpu.

break

kulový, používám ho a během chvilky odvzdušním jakejkoliv filtr...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]