Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
rád bych poprosil o radu ohledně výběru automobilu. Cena auta by měla být okolo 300.000 Kč klidně nové z předváděčky nebo použité hlavně né moc staré. A mělo by to být SUV bohužel modelů a všeho je nepřeberné množství a rád bych si touto cestouu nechal poradit. Čím lepší výbava v této cenové relaci tím lepší.
Děkuji moc Baja103 a pěkný den všem
Pokud jde o nové SUV, potom asi moc možností nemáte..to je v podstatě asi jen Dacia Duster..v některé z levnějších výbav (dvou nejlevnějších)..a samozřejmě bez 4x4.
Opravdu mi nepřipadá, že by v této cenové kategorii bylo "nepřeberné" množství modelů..
P.S:: Duster je proti 2008 o poznání větší..delší, vyšší..širší..Takže i pokud jde rodičům jen o rozměry, tak Duster je "lepší"..
Na druhou stranu..Třeba objem kufru má hodně aut v provedení kombi větší než Duster..a i třeba než podstatně dražší Peugeot 3008..
Peugeot 2008 ale není SUV..resp...ano..ale sám výrobce jej označuje jako "městské SUV"..
Pokud by opravdu šlo o jízdu v alespoň lehkém terénu, bude mít Dacia Duster značně navrch..
Ono většina těch dnešní SUV jsou jen městské SUV, protože terén uvidí jen mizivé procento. Jinak se označují jako malé SUV, nebo písmeny A-D SUV, pokud se nepletu.
Bud je výběr jednoduchý, protože je jenom Dacia a nebo ho budete muset upřesnit, protože jinak je ve výběru i Cayenne turbo S...
Proč to nemůže být normální auto?
Dobrý den,
normální auto to bohužel být nemůže. Tuto diskuzi jsem zahájil pro rodiče a ti si trvají na SUS kvůli prostoru. Také jsem jim navrhoval normální auto, ale bohužel to neprošlo proto díky za váš komentář.
No já nevím, mě zase SUV nějak zásadně prostornější nepřipadají. I ta pitomá Fabia je dostatečně pohodlná a prostorná. Ale kolem 300 by mohl být třeba Peugeot 2008. Mě osobně se docela líbí i Citroen Cactus, přestože není SUV.
Stejně ale trend SUV v době, kdy všichni tlačí co nejnižší spotřebu a emise, nechápu. Možná, když si někdo koupí takové auto za milion, nacpe do toho řádný šestiválec a užívá si vysoký komfort. I malé auta dneska dost nabobtnaly rozměrově a třeba takové Polo už není zase tak malé auto. Jinak je to z mého pohledu spíš jen módní vlna.
Tak můžu mluvit pouze za sebe. Osobně nemám možnost porovnat s předchozí generací, protože v ní jsem se maximálně kdysi dvakrát svezl. Určitě nejsem nějaký zanícený škodovkář, přecházel jsem z BMW e39 523i, jehož komfort je na dost slušné úrovni, ale chtěl jsem nové auto u kterého nemusím nějakou dobu nic řešit. Zvykl jsem si prakticky hned, pohodlí a prostor za mě naprosto v pořádku (mám 184cm) a adekvátní k pořizovací ceně 333tis. ve výbavě Style s další příplatkovou výbavou. Co se týče kufru, dvojité dno je za příplatek. Na interiér nemůžu říct nic špatného. Je jednoduchý, moderní, funční a s imitací leštěného kovu vypadá dobře. Škoda jen tvrdých plastů, které občas zavržou, ale v tomto cenovém segmentu asi nic jiného nejde očekávat. Co se ovládání topení... pokud tam je sporák, ten snad u žádného auta nevypadá dobře, já mám climatronic a nevidím problém. Ale abych to vzal i z druhé stránky, plechy se prohnou i malíčkem, stačí malý ťukanec a hned je promáčklina na světě, pohled na orezlé a načaté části podvozku je také trochu smutný po necelých třech letech.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.