Nejste přihlášen/a.
Při couvání jsem lehce ťukl do auta za mnou. Policie nebyla zavolána. Po čase se zjistilo že mám propadlí ŘP. Má to nějaký vliv aby pojišťovna neproplatila škodu? Děkuji
Ono mít propadlý ŘP nemusí znamenat nic - ale jen do určitého věku. Jestli už máte věk, kdy je nutná pravidelná prohlídka u lékaře - a jestli tuto nemáte, těch problémů pak bude víc...
Alkohol dnes pijí i ti, kteří OP ještě nevlastní (nemají ani 15 roků).
S propadlím OP například na poště nedostaneto zásilku nebo důchod.
Alkohol dnes pijí i ti, kteří OP ještě nevlastní (nemají ani 15 roků).
S propadlím OP například na poště nedostaneto zásilku nebo důchod.
Jak mě tam skočilo to jméno "jj" nevím a navíc další příspěvek se správným jménem?
K tomu "administrativnímu nedostatku" - samozřejmě záleží na tom, jak dlouho byl ŘP propadnutý.
Ale uvedu příklad z jiného oboru. Pracuji jako jeřábník a jeřábnický průkaz se obnovuje (prodlužuje platnost) každoroční zdravotní prohlídkou a školením - když vynechám 2 školení, tak průkaz ztrácí platnost až do absolvování školení. Kdybych s neplatným jeřábnickým průkazem ovládal jeřáb a něco se stalo, ikdyž bych to já nezavinil, tak je vina jednoznačně na mně. A to přesto, že ve stejném případě s platným průkazem bych vinen nebyl. Prostě jsem na jeřábu neměl co dělat, a kdybych tam nebyl, tak se nic nestalo.
Achjo-alejeřábnický kurz,svářecí,lešenářský kurz a ŘP jsou úplně odlišné věci -něco jiného by bylo pokud by se tazatel živil řízenéím (referent nebo dokonce řidič z povolání) u těchto skupin řidičů je to krapítek jinak než u amatérů.A zdravotní stav? I profíkco jezdíé denodenně z busem či kamionem může být dáíky nemoci dočasně neschopen ale to již je pak úplně joná věc.