Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Hyundai i30 169 247km najeto

Od: petra7 odpovědí: 13 změna:

Dobrý den,

uvažuji o koupi Hyundai i30, 169 247 km, 92 kW, rok výroby 2008, pravidelný servis.

Autům nerozumím a prosím o radu, zda do auta jít. Vím že záleží na tom, jak se o auto předchozí majitel staral atd.. Ale přesto, myslíte že nemá najeto moc?

Děkuji za jakékoliv rakce. :)

 

 

13 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x
avatar jmlc

Najeté km znamenají, že se možná nikdo nesnažil to stáhnout... Prohlédněte si všechny faktury a doklady o servisu - zjistíte, co bylo servisováno. Pokud nemáte prokazatelně servisováno, čeká vás spojka, výfuk, brzdy, tlumiče, rozvody - mrkněte jen zběžně na ceny... základní servis + předpokládaný servis v prvním roce - 50.000,-


doplněno 27.03.18 18:02:

U takového auta bych si nechal v autorizovaném servisu prověřit řídící jednotku - napíchnout na diagnostiku, ověřil bych si "pravidelný servis"ověřením faktury u onoho servisu a nechal bych si změřit geometrii. Pokud je vůz bez koroze a nemá rozhozenou geometrii nešťastnou slátaninou po nehodě, diagnostika bude ok - pak můžete najet s autem mnoho km.

Neštěstím sedaček jsou orvané boky a vyseděný posed řidiče - což je na foto vidět. Ovšem za ty peníze v případě doložení pravidelného servisu za minimálně poslední 4 roky - OK.


doplněno 27.03.18 18:06:

Pokud to má být vůz na delší dobu, zaplatil bych si klidně tuto informaci - zkontrolujsiauto.cz/...

záznamů je tam velmi mnoho

petra7
hodnocení

zde je odkaz přímo na auto hpromise.cz/...

Hledám auto do 90 000 Kč, tak nevím kde nejlépe hledat.

mathew

Proč by měla měnit výfuk, spojku...? A jestli je to tak nekvalitní tak bych to vůbec nekupoval

Pokud nebyly ND jako výfuk ani spojka měněny, je předpoklad, že budou nutné k výměně v nejbližších cca. 40tis km. To může být u někoho jen jeden rok... - já bych se v tomto VIN ale spíše zaměřil na onu nehodu...viz. CEBIA

mathew

Výfuk jsem ještě u žádného auta neměnil takže nechápu proč by měl být po 10 letech na výměnu. Pokud ano pak doporučiji paní koupit si kvalitnější auto. Například Megane, Citroen C4, tam výfuk ani spojku při tomhle nájezdu měnit nebude.

Já výfuky měnil u dvou seatů, opla, toyoty. Na C5 mám výfuk původní - nájezd 310tis km, vše ok. Ale to je ještě stará kvalita - od let 2005 a mladší jsou auta stavěna na spotřebu materiálu a dojezd max. 300tis - pak je nutný servis všeho a nevyplatí se opravovat.

Ale je to vytrhnudá debata o ničem - jen upozornění, že náklady na servis v prvním roce se můžou v případě "smůly" prodražit na stejné částky, jako je pořizovací cena vozu. Nemůžete podcenit nic. Třeba vykuchaný katalizátor.. a s tím spojená rada @asd1 - nové emise.

Nejednou jsem četl nebo slyšel o 4letých vozech, co neprošly přes emise!

 

majsterjoe*
hodnocení

2x

ne, za 10 let najetých 170000 km není moc. Probůh, a ještě za ty peníze. Rady do budoucna, najeté km nejsou všechno, podle čeho by se měl člověk řídit.


doplněno 27.03.18 18:04:

No na obrázku vypadá všechno pěkně. Vždy musíte počítat ještě s penězi na případnou opravu, nicméně prodejce se zabývá značkou Hyundai tak bych se toho moc nebál. Zajeďte si to osobně "osahat"

petra7
hodnocení

Vím že najeté km nejsou vše, ale jelikož autům nerozumím, tak nedokážu víc posoudit. Takže myslíte že bych do auta měla jít? :)

 

auta
hodnocení

0x

Ještě záleží jak budete auto využívat. Jest-li potřebujete dopravu do práce vj edné osobě 15 km tam a 15 km zpět, tak nepotřebujete i 30. Trošku by se vám ježdění prodražilo.

petra7
hodnocení

Do práce vozím i kolegy, kteří přispívají na benzín a jinak se auto bude využívat na výlety po ČR možná občas i do zahraničí. :)

 

asd1
hodnocení

0x

Foceno po důkladném naleštění = byl bych opravdu opatrný. Určtě sebou mechanika který tohle auto zná a ví na co koukat - předchozí nehody, stav motoru, stav podvozku. V interiéru mi ukotvení sedačky přijde orezlé - kouknout i pod koberečky jestli to neplavalo víc... Taky prahy vypadají divně = důkladná prohlídka koroze, pozor na čerstvý nátěr podvozku (koroze obvykle jen zamaskovaná). TK v únoru = nejspíš zajišťoval bazar tj. v bazaru stojí dva měsíce - před koupí bych nechal udělat nové emise + TK - pokud projde platim já, pokud ne platí bazar (pokud na to nepřistoupí tak pryč od auta - ví že neprojde)

80k bych za 10 let starou ojetou pikslu nedal, počítej že bazar to koupil tak za 50k...

mathew

Chtít dělat TK na autě tímhle vidíráním, kde je 2 měsíce stará tak vás pošlu do háje jako potenciálně problémového zákazníka, který bude chtít reklamovat i žárovku.

asd1

Jaké vydírání? Pokud je auto v pořádku tak jak prodejce tvrdí, tak to platím já a jeho to nestojí ani korunu. Pokud lže a auto v pořádku není, tak to na TK zjistim a prodejce to bude něco stát - takový poplatek za pokus o podvod. A pokud prodejce s tímhle má problém, tak pryč od něj, obzvlášť pokud čerstvou TK zajišťoval on.

Mmch. čerstvá technická nic neznamená, hned po ní mohlo vozidlo na dílnu, např. nový katalyzátor se nahradí původním a kupující to zjistí až na příštích emisích, bazar ušetří pár tisíc za kat. To samé výfuk s vykuchaným DPF, na TK se nasadí výfuk s filtrem, udělají se emise a vrátí se zpátky vykuchaný. Pokud to časem zjistíš, tak se ti bazar vysměje, že jsi odjel bez vady a vykuchal to sám...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]