Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Pneumatiky vypadá podhuštěně - poškození?

Od: sup85 odpovědí: 16 změna:

Zdravím, mám problém s levou přední pneumatikou u Peugeot 206. Začalo to tím, že v únoru mi z ní úplně unikl vzduch, ale po kontrole v servisu a opětovném nahuštění s ní už nebyly problémy a na vině tak mohl být dle servisu právě mráz. Každopádně od té doby drží tlak v pořádku, ale přesto jako jediná vypadá na autě jako mírně podhuštěná, předtím jsem si toho však nevšiml. Zvenčí jsem nenašel ani vypouklinu a při jízdě jsem také nic nezaznamenal. Je možné, že při úniku vzduchu poškodila váha auta vnitřní strukturu pneumatiky? Budu vděčný za každou radu, děkuji.

 

 

16 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

miran*
hodnocení

4x

Pokud má pneu dobrý tlak a nejsou na ní žádné boule, deformace nebo praskliny, tak v pneuservisu taky nic nenajdou. Posuzovat pneu podle prohnutí boků snad ani nejde, to by jste musel stát na absolutní rovině, přesným měřidlem změřit výšku ráfků a k tomu ještě vzít v úvahu možnou rozdílnou výšku vzorků. A ještě je docela možné, že tahle pneu je od samého začátku jiné výrobní šarže, může mít trošičku jiné vlastnosti bočnic a jelikož jste to dosud nesledoval, tak vám to uniklo.

 

hodnocení

2x
avatar promon

No nevím, autem už jezdím spousty let a nikdy se mi nestalo, že by mi vlivem mrazu unikl vzduch z gumy a to jsem jezdil i v - 35°C. To si myslím, že je dost pofiderní argument ze strany servisu.

Každopádně pokud jste po silně podhuštěné pneu jel, mohlo dojít k poškození bočnice - ale to přes net nikdo nedokáže určit, zjistí se to po vyzutí gumy v pneuservisu. Zažil jsem i ignoranta, který jel na takřka prázdné gumě cca 1km a po zutí se z ní vysypaly cca 2 hrsti gumové drti. Pak je guma na odpis

To že se Vám nestalo nikdy že by unikl vzduch třeba při změně teploty neznamená že se to nestává. Hlavní vinou je třeba koroze ocelového disku, v zimě třeba i koroze hliníkového disku se solí... Není to až tak neobvyklé, stačí se zeptat v pneuservisu... Často bývá i vadný ventilek. Dokonce se mi stala situace že jsem měl trojúhelníkový mikro kamínek zapíchlý do vzorku. Jednou ucházelo, jednou ne... Záleželo jestli kolo na něm v odstaveném stavu stálo či ne... Dlouho se k tomu propátrávalo...

 

aj
hodnocení

2x

jestli boky jsou více vyboulené při stejném tlaku více než u druhé pneu tak ji dej alespoň na zadní nápravu.Určitě bude načatá a je to o hubu.Bouchla mi guma na zadku a stačilo mi to bohatě.Když bouchne na předku tak při normální rychlosti se auto většinou neudrží na silnici a jde o život.Pořád je lepší koupit jinou než přijít o kejhák.

aj

je to jako s nafouknutým balonkem.Čím jsou stěny balonku slabší /u pneumatiky unavená výztuž boků/ ,tím víc se balonek zvětšuje až praskne

 

hodnocení

0x

Možné je cokoliv.

A protože pneumatika vypadá podhuštěná, tak si kup měřič tlaku nebo zajeď ke stojanu s kompresorem a změř si tlak v pneumatice. Podle tlaku zjistíš jestli pneumatika je nebo není podhuštěná.

 

sup85
hodnocení

Právě že pneumatika drží tlak v pořádku, tlakoměr mám a několikrát jsem ji už pro jistotu přeměřoval. Beze změny.

 

sup85
hodnocení

Na vypuštěnou pneumatiku jsem narazil po práci, takže jsem kolo ihned vyměnil za rezervu a po kontrole v servisu a nahuštění jsem jej nasadil zpět. Předpokládám tedy že pneu prostě ušla během mé pracovní doby, kdyby byla hodně podhuštěná už předtím, doufám že bych to snad poznal podle hluku při jízdě? Takže jediné řešení bude vyzutí pneu v servisu?

kdoví. pokud rží a nejel jste na ni tak jestli to není? paranoia? či spíše něco na ten způsob?Když se mit napsoledy stal defekt,tak ještě nějaký čas poté se mi stále zdálo kolo na daném místě podhuštěné!

 

sup85
hodnocení

Je pravda, že jsem se na ní zaměřil, ale skutečně jako jediná vypadá na autě mírně podhuštěně, prostě bočnice je trochu povolená. Zkusím tedy pro jistotu zajet do servisu ať se na to znovu podívají.

 

mathew
hodnocení

0x

To budou slušné servisní náklady, když jezdíš i na kontrolu tlaku v pneu do servisu, ale tak aspon budou mít větší prémie*smich*

 

sup85
hodnocení

Psal jsem že mám tlakoměr... Zajedu do servisu ať se podívají na tu pneu a vyzují ji.

 

mathew

Pardon to jsem přehlédl. Když už jednou řekli, že jí nic není tak pochybuji, že ted něco najdou pokud nepůjdete jinam, kde je zase otázka jestli něco nenajdou jenom, proto aby jste si u nich koupil novou a nebo měli co opravovat.

Mně se taky občas zdá, že je nějaká podhuštěná, ale pokud je tlak OK tak už to neřeším ať si vypadá jak chce, když žádné další poškození není

aj

podíváním v servisu nic nezjistí,to by museli mít rentgen.jak vypadají vlákna uvnitř.Jinak se nic zjistit nedá.A právě proto je nebezpečné kupovat protektory,protože nikdy nevíte,jaký blb s nimi jezdil před tím,než se naprotektorovaly

 

jenda2*
hodnocení

0x

A co chcete poradit? Buď pneumatika má nebo nemá správný tlak. Pokud uchází, mohla by jít zalepit nebo také ne. A pokud neuchází, proč se ptáte? To jsou opravdu divné dotazy. Na internetu je spousta věcí ale lepení pneumatiky se řeší v pneuservisu !

 

sup85
hodnocení

Smyslem dotazu je právě to, že pneumatika má správný tlak, ale její bočnice jsou prostě vyboulené a vypadá tedy jako podhuštěná.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]