Nejste přihlášen/a.
Dobrý večer,
již delší dobu jsem měl v plánu zakoupit si mé úplně první nové auto (Nikoliv první celkově) a přemýšlím hodně nad novým passatem, golfem, popř. octavií.
Rád bych něco úsporného, co není až tak úplně líné a něco to vydrží...
Přemýšlel jsem hodně i nad koncernovým litrovým tříválcem, který sice moc kladné hodnocení nesklidil, ale poté, co jsem se v něm projel, tak jsem si uvědomil, že veškerá kritika na tento motor není až tak úplně pravdivá a to auto má něco do sebe... Ano, je to sice jenom litrový tříválec a není to žádné závodní auto, ale jede to celkem solidně a co se průžnosti týče, tak je to pružné, tak úměrně svojí váze a výkonu.
Jako další, co mi přišlo pod ruku byl koncernový motor 1.6 TDI, který mě také velmi zaujal a nyní stojím na rozcestí a přemýšlím, který z těchto motorů zvolit, popř. jestli by se nevyplatilo jít do vyššího obsahu, tedy 2.0 TDI, popř. 2.0 TSI.
Můj roční nájezd je cca 20-30tkm a převážně po dálnicích. Potřebuji tedy něco, co bude úsporné, ale zároveň i relativně dobře pružné, aby to bylo i vhodné pro předjíždění a bylo to schopné se rychle dostat na cca 150km/h, což víceméně pravidelná rychlost, kterou se po dálnicích pohybuji.
Můj rozpočet je těch 600 000,- Kč
EDIT: Ještě mě tak napadlo, že CNG by mohla být také dobrá cesta, ale při nákupech parkuji velmi rád v podzemních parkovištích, což bych kvůli CNG musel asi změnit...
Budu tedy rád, pokud se se mnou podělíte o Vaše názory týkající se mého výběru, popř. si rád nechám doporučit něco nového z koncernu (VW koncern je podmínkou).
A jestli máte někdo osobní zkušenost s 1.0 TSI a tím, kolik takový motor reálně vydrží, tak budu také rád za nějakou zkušenost...
Já jako zastánce benzínu doporučím octavii 1,4 TSI. Teď bude končit a poměr cena/výkon/spotřeba bude asi ideál. Škoda teď nabízí akční verzi Octavia Trumf. Tak jestli Vám nebude ve výbavě něco chybět (výbava je daná a nelze ji konfigurovat), tak je za cenu cca 445 tisíc + případně barva a je tam vlastně balíček LED světla, automatická klimatizace, bezklíčové odemykání a startováni za + 50 tisíc. 2,0 TDI bude asi výrazně dražší a rozdíl ceny se bude vracet relativně dlouho.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.