Dobrý den. Chtěl bych se zeptat jak správně jezdit s motorem 2.0tdi 103kw R.V 2013 v jakých otáčkách musím řadit? A i když je auto zahřáté tak mi něco cvaka v motoru ale netuším čím to je přítelkyně denně jezdí 130km do práce a auto vytáčí max 3.000 otáček ale když jezdím já tak si jezdím libovolně někdy šlapu na plyn a nechám to to 4.000 otáček páč se mi zdá že auto ve 2.500 otáčkách je pomalé respektive líné předem děkuji za odpověď s Pozdravem Richard
Co cvaká v motoru je těžké takhle přes písmenka určit. Co se týká otáček - na to asi není jednoznačná odpověď, ale jsou určité limity. Pokud budete motor trvale podtáčet, tak dostává zabrat přinejmenším dvojhmoťák, rovněž FAP se zanáši.
Já to řeším tak, že motor nepřetáčím, ale na nějaké ,,max´´ si nehraju - prostě když jedu po rovině, kde motor jen udržuje setrvalou rychlost, klidně 2000 ot. Pokud potřebuji předjet, nebo jedu kopec (tedy potřebuji výkon motoru) tak jej prostě vytočím do oblasti, kde tento výkon poskytuje.
richard*
Cvaka něco v motoru jako kdyby byla v prde.. spojka ale ta to není pac nechám auto na volnoběh a sešlápnutí spojky je to stejné nevím jestli nemám zajet do servisu děkuji za odpověď Richard
3-4 tisíce? U diesla? Tak to buď rád, že Ti to jen cvaká..
richard*
3000 -- 4000 otáček není samozřejmě pořád akorát nevím jak na turbo páč přítelkyně denně jezdí 120km do práce po dálnici a já jezdím jen po městě a občas to auto respektive ten diesel potřebuje jinak samozřejmě že jezdím opatrně a pomalu ale nepostačím to páč vím že se to pak zničí předem děkuji za odpověď Richard
A proč ne? 3000--4000 otáček tak proč to tam je jinak na volnoběh mám omezovač do 2500 otáček mám se stále držet v těch 2500 otáček? Děkuji za odpověď Richard
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.