Nejste přihlášen/a.
Zdravím,potřeboval bych od vás radu, zda by někdo nevěděl, nebo se nestalo někomu něco podobného s autem,normálně jezdím a večer přijedu zaparkuju,a na druhý den nemůžu nastartovat,jedná se o Ford Focus 1.8 TDCI 2001,zkoušeli jsme laborovat čím by to mohlo být a zatím jsme vyměnili jenom paliv.filtr akorát jsme do něj nenalili naftu,jo a den předtím jsem si nechal měnit u zámečníka krytku za novou na klíči i s čipem,ale normálně jsem odjel.Nevíte kde je zakopaný pes?
Tak pusť imobilizer z hlavy... Nevím jak je to u TDCI 1.8 - máš v nádrži palivové podávací čerpadlo? Podle dokumentace asi ne. Tak pokud jsi zavzdušnil systém (prázdný filtr) tak i kdyby jsi měl čerpadlo tak je systém zavzdušněný a nenastaroval bys stejně. Bývá to problém i se zaplaveným filtrem! Teďka záleží zda už tam závada byla a ty jsi tam nevnesl další chybu... Co dělat? Nabít baterii, zalít filtr, povolit vstřiky a zkusit zda při startování má snahu nafta odtíkat ven, pokud vstřiky vůbec jdou. Při závadě třeba snímače tlaku, vačky, otáček vstřikovací soustav také nefunguje. Proto doporučuji načíst na diagnostiku!
tak čerpadlo by tam mělo být,tak když by to nebylo tím immo, tak to se jako zničeho nic zavzdušní? nebo filtr ucpe?
není možný že se mohlo stát něco takového jak tady popisuje,skoro to samý jsem měl já málo nafty ale ještě mi hladové oko nesvítilo,takže mě ještě říd.jednotka pustila ale na druhý dden už ne,nebo se to zavzdušnilo nevím. ford-mondeo.cz/...
Kdysi byla věštírna, dnes už není. Na takto položený dotaz zná odpověď pouze jasnovidec...
Ale pro usnadnění života to vypadá na problem imobilizeru, což u Fordu často bývá. V návodu by měl být nouzový kód.
Používáme Fordy cca 20let,6ks vozidla a ještě nikdy jsme neměli s imobilizerem problém. To spíš bývá typickým příkladem Renault... Pokud máte druhý klíč, tak ho zkuste te. Ještě jedna rada, nemusí to být pravidlem, ale u našich aut to bylo zatím vždy, když nejde imobilizer, tak se netočí ani starter. Pokud máte na palubce červenou LEDku, tak když nejde imobilizer tak rychle bliká! Zkuste pečlivě zamotat klíč do alobalu a zkuste startovat. Dalo by se tím eliminovat dejme tomu ten imobilizer... Jinak to může být čímkoliv a bez bližší diagnostiky to takhle určit nelze...
a víš vůbec, do čeho tam vrtáš?Máš správně danej filtr?Má to plecháč, ne vložku.Nemá cenu nalejvat, ale odvzdušnit balonkem.Podávačku tyhle motory nemaj...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.