Nejste přihlášen/a.
Ale tak já klidně Renault doporučím. Mazda opravdu hnije. Škodovky bych se nebál, jen ty ceny jsou stále zbytečně nadhonoceny.
Do 60000 je to vlastně jedno. NIkdo ti nezaručí že to auto bude v perfektním stavu jako by vyjelo ze salónu. Můžeš chytnou dobrý kup, nebo taky naopak, dalších 40000 do toho vrazit.
Megana klidně nebo nějakého Citroena, Peugeota ani jedno z těch aut nebude zrezlé(pokud není svařené ze dvou kusů, ale je v normálním stavu) Škodovka bude za stejnou cenu starší a v horším stavu. Mazda za ty peníze nejspíš neprojde další technickou, protože bude zrezlá skrz. Toyota by mohla být OK dokud se nerozbije něco co není úplně běžné pak to může být docela problém
Určitě to nebude typická závada Renaultu. Za ty roky je to vychytané, a když si uvědomíme, že startování tlačítkem a kartou je v renaultech od roku 2001, pak pochopitelně nějaká chyba být může, ale určitě to není pravidlem. I v tomto Renault předběhl konkurenci o pár let.
Mrkněte: recenze Megana
To startování kartou je skutečně záležitost, která dovede potěšit. Já jsem kvůli tomu skončil na odtahu třikrát, ale zdaleka jsem nebyl na tom nejhůř. Samozřejmě, pokud máte auto na popojíždění mezi poštou a Lidlem, tak to zamrzí. Ale pokud to máte jako služebák, který Vás má dovezt k zákazníkovi, který na Vás čeká, tak je to docela průser. Jak už jsem psal, naše firma díky jednomu vizionářskému ,,menéžrovi´´ koupila devět Rendlů, počínaje Clio v nákladní verzi, přes Thalii, Megany až po Laguny. Byly z toho neskutečný průsery, děláme servis strojů a když někomu stojí výroba a servisák nedojede, tak to není nic moc. Firma auta reklamovala, snažila se je vrátit, bohužel - prý to neprošlo. Takže auta šly z baráku jak to šlo nejdřív, nejdéle vydržela jedna Laguna a Thalia. Ty ostatní prostě byly natolik nespolehlivé, nejen po stránce elektriky, ale i mechanické problémy byly zásadním tématem. Takže z mé strany to není nějaké snobské ohrnování nosu na ,,francouzskými plečkami´´ Stálo mě to příliš hodně peněz a času na podobné pózy. Rendly fakt už nikdy. Přitom francouzský auta mi rozhodně nevadí - už po několikáté za sebou jsem při výběru služebáku sáhl po Peugeot Partner - počínaje atmosférou 1.9, přes HDi až po současný Tepee v BlueHDi. Není to imidžovka, ale spolehlivé a prostorné auto. Většinou jdou z firmy až po najetí 400-500tkm To je pro mě podstatné. Měli jsme i Octavie, nebyly špatné, ale pažouty jsou prostornější a cenově i provozně jsou levnější.
BTW - až se budete chtít pobavit, nechte si předvést výměnu žárovky v předním světle u Megana. Takovou blbost prostě za střízliva nelze vymyslet.
Děkuju za odkaz na recenzi. Docela v ní auto chválí. Ještě prosím dotaz ohledně stavu km. Měl bych se bát vyššího počtu km? Ted to myslím všeobecně u všech aut.Pokud bude auto rv.2004 a bude mít najeto 100000km asi mne to dost zarazí. Zatím jsem tak koukal na inzeráty a nájezdy se pohybujou tak 150000-200000km I víc.
Kolega, na rozdíl od Promona, má velmi dobré zkušenosti s Meganem v kombíku,zrovna s motorem 1,6i16V (rv a další neznám i když jsem v něm i parkrát jel)má jej už 15? roků a bez závady (běžný sppotřebák-desky,filtry atd nepočítám!).Přišel mi prostornější než třeba P307SW se kterým jezdím,.také 1,6i16V a Pug je taky oproti rendovi trochu lenivější .Soused má taky megana ale HB či je to Liftback? a taky je spokojen ,ale je zaměstnancem Jiří Souček sro RENAULT-DACIA-KIA MOTORS...Oba mají model co vyjel po R19 ale zda-li před FL nebo až po něm nevím.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.