Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Bmw e46 320 (2.2) velký nájezd

Od: sweezy odpovědí: 8 změna:

dobrý den, nevím zda jsem tuto otázku zařadil správně ale potřeboval bych radu mám možnost koupit e46 320 (2.2) 125kw za celkem pakatel (protože toho člověka znám a navíc mu sebrall řidičák za drogy) ale bojím se toho nájezdu (325tis.km) a ani tenhle typ motoru vůbec neznám tak se obracím na vás jestli se může auto vy**at hned po 10tis nebo ještě něco nalítá (o auto bylo celkem pečováno a motor jede jak hodinky) ale i přesto z toho mám strach. děkuji za odpovědi/rady

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

sollik*
hodnocení

4x

Osobně zastávám názor, že auto i s najetými 400 000 km může být v lepším stavu pokud je o něj pečováno než auto se 150 000 km. Kupuješ starší auto, takže s nějakou tou investicí se musí vždycky počítat. Zkusil bych se podívat na netu po nějakém BMW klubu, tam už najdeš nejčastější závady konkrétního modelu. Ke koupi bych si s sebou vzal nějakého mechanika, ideálně fandu do BMW který ví na co se podívat a budeš mít jasno.

 

majsterjoe*
hodnocení

2x

Dobrý den, ANO, auto se může vy**at hned po 10tis nebo taky může dalších 200 000 nalítat. Záleží jak je udržované, jaké opravy byly a podobně. Dejme tomu, že za 30000 bych to neřešil. Za 160000 už bych asi pouvažoval.

 

hodnocení

2x

Vy..at se to může po 10 km zrovna tak jako po 300 tisících km. To ti nikdo neřekne. Rozhodování zůstane stejně na tobě. Takže jestli je to za pakatel, tak bych to zkusil.

 

nox®
hodnocení

0x
avatar nox

Obecně jsou to motory velice dobré, pouze tyto M54 už mají pověst trošku nižší spolehlivosti oproti M52, kde většinou stačilo pouze lít olej a možná přetěsnit. U vylítaných kusů, hlavně s dlouhými servisními intervaly, bývá problém s vyšší spotřebou oleje, jinak nejčastější problém bývá hlavně únik. Častý bývá z pod víka ventilů, domku olej. filtru nebo olej. vany, separátor oleje, kroužky vanosu. U takového nájezdu je ale potřeba počítat s tím, že se časem může ozvat třeba dvouhmota, nápravy, uložení kardanu, hardyspojka, vodní pumpa s chlazením, často bývají rozpadlé pakny ruční brzdy, koroze. Chce to asi nechat omrknout někým, kdo se trochu vyzná a pak se rozhodnout, může najet pár tisíc a chtít generálku, může najet sto tisíc bez větších investic. Trochu mínus, že m54ky jezdí +/- s podobnou spotřebou, takže nebude moc velký rodíl oproti 2,5 a 3,0. V tomto jsou na tom nejlépe asi 323i a 328i, které dávají výborný poměr výkon/spotřeba. Pokud je to ale za pakatel, proč ne. Kromě toho, v poslední době cena za solidní e46ku jde poněkud nahoru, hlavně tedy u 328i, 325i a 330i.

sweezy
hodnocení

no koukal jsem a zadní náprava byla dávána nová a je to na stavítku od ST Suspensions a spodek auta celkově vypadá v slušném stavu na to kolik km to auto už zažilo. Ruční brzda nejde skoro vůbec (jak u většiny bmw), a kastle je ve velmy slušném stavu kde jediný kde jsou malinkaté puchýřky tak jsou na blatníku (klasika) jediný co si myslím že je horší tak kříž na kardanu protože při zařazení jedničky tak to lehce zaduní. a ta spotřeba kolik si to tak vezme?

nox®

Já jezdím s 330i hodně svižnou jízdou stabilně tak 9,5-10l.

sweezy
hodnocení

takže si to bude brát stejně? no já vím že známej jezdi s 528i a má tam průměrnou 12.7

nox®

Tak samozřejmě záleží na okolnostech, způsobu jízdy. Kamarád zase s 328i nepřesáhne 9,2.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]