Nejste přihlášen/a.
Opravdu i při výpisu závad nemusí ještě znamenat že není funkční lambda sonda. Stačí třeba netěsné výfukové potrubí, vlnovec , svody atdy. Je třeba odlišit zda má vozidlo jednu či dvě sondy. Zadní (2) diagnostikuje nefunkční katalyzátor.
Jak ji vyndat? Téměř každou co jsme vyndávali tak jsme nahřívali autogenem... Tak že to je individuální jak to půjde...
Základní životnost lambda sondy je 160000 km. K tomu výrobce udává max. spotřebu oleje v motoru na cca 0,7L / 1000 km, při vyšší se životnost zkracuje. Vypadá to na EURO3 s jednou sondou? Běžná Bluetooth diagnostika pohodlně změří výstupní napětí na 1. lambdě a podle toho se pak určí další postup. Na demontáž je spec. klíč na golu. Jde to mnohem lépe.
Jak psali předchpzí rádci-lambda sonda neboli kyslíková sonda se NEOPRAVUJE.vyměnuje se.Když se rozsvítí kontrpolka neznamená že ja lambda KO ale že je něco špatně v motoru. Je normálně našroubena na výfukovém potrubá před katem a u noivějších i za katem.vypadá viz obr.v odkazu- motora.cz/... Při výměně je nejlepší speciální klíč, normálním otevřeným jsem s tím ani nehnul,koupil jsem na aukru takový-viz odkaz : bovram.cz/... a lambda šla ven jako po másle.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.