Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jaký motor do octavie

Od: erica odpovědí: 18 změna:

Prosím Vás poradí mi někdo s motorem do octavie,chtěla bych nějaký silnější benzín .Nafty se bojím ,a nevim jaké benzíny se vyrábějí .Děkuji za názory.

 

 

18 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

1x

Ze zkušenosti pokud to nebude nové vozidlo, tak doporučuji model po roce 2012...

Přečti si toto:

autoforum.cz/...

 

hodnocení

0x
avatar mikihans
Z toho co je dnes na výběr asi 1.4 TSI. Pokud tedy nemáte na mysli starší-ojetou Octavii. Pokud vám jde opravdu o výkon, tak je ještě možnost 1.8 TSI.

 

vernon
hodnocení

0x
Nepíšeš zda novou nebo starou. U nové je nejlepší volbou 1.0TSI.
vernon
Dobře, tak 1.8TSI...
krtek66

tak to v žádném případě...v žádném autě není a nikdy nebude nejlepší volba 1,0...tohle si může dát tak do Lupa nebo Vykvičenta...*alene**modla*

 

erica
04.03.18 11:34
hodnocení

ojetinu

 

mathew
hodnocení

0x

1.8T a nebo jiné auto

vernon
Tak jedničkovou už bych dneska nekupoval. To už teda spíše jiné auto. Nebo dvojkovou/trojkovou s 1.8TSI.

 

hodnocení

0x
Když Octavii v benzinu, tak jedinně třetí generaci (2013 a výše).
1,2 nebo 1,4 nebo 1,8 TSI.
krtek66

ale prd...motory jsi napsal správně až na tu 1.2, ale generace jedině 2. Trojkový jsou motorově žebráci. Už se na nich projevuje Downsizing. Octavia 2 1,4TSI nebo 1,8TSI (ale pozor ty první modely měly problémy s pístama nebo čím)

 

tomaslad*
hodnocení

0x

1,8T 20V - nejlepší benzínový motor co kdy VW udělal. Jede, je spolehlivý, spotřeba přijatelná.

Píšou, že je to "legenda desetiletí"

autorevue.cz/...

 

jenda2*
hodnocení

0x

Motor 1,8 nebyl vůbec žádný zázrak. Vysoká spotřeba, výkon nijaký. Následně už v provedení turbo byl naprosto jiný.

Nové motory 1,8 TSistaré 4 roky byly naprostá katastrova. Konstrukčí chyba dělala z motorů po 60000 km šrot na vyhazov !

Velice dobré byly motory 1,6i 74 a 75kW. Pak už je stále k horšímu. U 1,2 TSi praskaly řetězy, což nakonec vedlo k odstranění těch řetízků a návrat k řemenům.

Každý moderní motor už nebude po 160000 km žádné terno. A je to stále horší.

krtek66

njn...to je tak když jen dělníci "u pásu" ve škodovce berou 39čistého + další bonusy a je jim to málo. To se pak musí vydělávat nejen na manažery. Přitom nedělají nic fyzicky náročného. Na 99% věcí tam mají robotické ruce. ..

..Ano, musí stát na nohou...

Kdybys chtěl jít do hloubky tak skončíš na prodejně skoda, kde s tou jejich francizou mění vzhledy čas od času a vevnitr sedí deset a víc nudících se lidi. To taky někdo musí zaplatit a pak se lidi diví že je škodovka předražena

 

vernon
to krtek66
Co to tady plácáš za krávoviny? Víš jak se tam nadřou, ty jedna robotická ruko? Jdi si to tam zkusit, po týdnu budeš chodit po ctyřech...
A mzda 39 tis. je opravdu hodně málo, oproti dělníkům mateřského koncernu jsou to pracující žebráci...
tomaslad*

Velice dobré byly motory 1,6i 74 a 75kW

no, že benzinové motory od VW 1,6 74 kW byly povedené motory je pěkný blud a matení čitatelů. Vysoká spotřeba a střihlé nýty diferenciálu u převodovekt typového označení xxx.DUU, kdy se destruuje obal převodovky, olej vyteče a oprava je za cca 40 k je holý fakt a je toho plný internet. Bohužel mám s tím osobní negativní zkušenost. Stačí zadat do google DUU střihlé nýty a může si každy počíst celé hořké ságy.

krtek66

vernon: nadřou? tady máš jak se delá oktávka. minimálně do půlky videa nevidíš člověka, co by něco udělal. První věc je jak vezme ve 2lidech čelní sklo, nárazník a u všeho mají asistenci ruky


a to mi nepřijde, jako nějak extra těžké. Jo kdyby tahaly motory nebo převodovky to už bych uznal, že se nadře.

Tohle je zlatem placená práce, na to, že tam nemusíš mít skoro žádný vzdělání a jen montuješ něco někam. Jsem viděl i to náborový video, kde zkoumají jestli je ten dotyčnej vhodnej nebo debil. Kterej zaměstnanej dělník v ČR ti řekne, že má 39tis ČISTÉHO + bonusy pomalu každej měsíc? Je pěkně v teple v čistém novém bezprašném prostředí? To nemám ani já v hrubým, a to jsem nějaké vzdělání utrpěl a mám větší zodpovědnost. Takže ne s tímto argumentem u mě neuspěješ. Má asi stejnou váhu jako když mi někdo řekne, že se nadřou nádražáci, kterým se taky pravidelně zvyšují prachy v průměru +3% každý rok. A to je ta jejich práce ještě stereotypnější a není jediný logický důvod jim peníze zvyšovat. A takový srovnávání furt s německem nebo dalšíma státama je taky mimo mísu. Tak ať jdou dělat tam. Každý stát má jinou politiku a ekonomiku. Spíš mě irituje, že za víc jak 20let to nikomu nedošlo, a že každej furt brečí, že se nemáme dobře jak jim kdysi nakecali Havlisti.

Jestli 75kw žere tak hlavně olej. Jinak se s tím dá jezdit i za 6

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]