Potreboval bych poradit, mam renault megane 1,6 16V rok99 a asi pred tydnem, kdyz vystupuji a chci zavrit dvere, tak skoro vzdy dostanu od auta pecku, nekdy vvetsi, nekdy mensi a nekdy zadnou. Je mozne, ze auto nejak probiji? Jednoho dne to zaclo delat, zadne zasahy do vozidla, cim by to mohlo vzniknout.. Dale mam problem, ze od vymeny rozvodu, mi tam neco cvrdlika v motorovim prostoru, jako by byl napr. volny nejaky kousek plisku a cvrdlikal. Kdyz nasledne sundam nohu z plynu tak zvuk ptestane a kdyz znovu pridam, tak to znovu zacne. V servisu rikaji, ze je volny nejaky drazek v palubovce, ktery tam drnci, me to prijde spise z motoroveho prostoru a hlavme to zaclo az pri vymene rozvodu. Dale, dnes rano, kdyz jsem cekal asi 20minut se zaplim motorem jsem zjistil, ze pri napr. 1000ot/min ma motor zvuk jako traktor a kdyz pridam, tak se nasledne ten zvuk snizuje.. pri volnobehu nic slyset neni, motor se mi zda, ze i slabe klepe. Je mozne, ze je nekvalitni benzin, predevcirem jsem tankoval na tank ono, zese po dlouhe dobe a nasledne jel 100km a nic jsem neslisel, az kdyz jsem zastavil a nejak jsem zjistil.. ze by probihala detonace? Neni mozne, ze by byli zanesene svicky?
Ad 1: Změň oblečení, nejlépe za antistatické, přírodní, ne z umělých vláken. Moje auto dělá to samé, ale jen když mám na sobě jednu mikinu z umělého vlákna. Pokud ji na sobě nemám, většinou se nic neděje. Ale konkrétně s touhle mikinou by to pomalu "porazilo vola".
Ad 2: Tvé auto nemám po ruce, takže i přes tvůj slušný popis je tolik možností, že si netroufám odhadnout.
Ad 3: Na to nejspíš nebudou mít vliv ani svíčky (co znamená zanesené svíčky? Dobrý nesmysl) ani benzín z ONA. Opět to může být více příčin, kouknul bych na hydroštely, ty rády klapou.
Ad1 odpověděli předchozí rádci ,není co dodat.Ad2.buďto je tam špatný olej a cvakají "hydroštely" nebo jsou ko popř setřídit ventily nebo je něco špatně udělané při rozvodech=reklamovat bych.Ad3 jistě za to může benzín z Ona - beru jej už přes 10 let a ( 2x benál a 1x nafta)ani jedno nemá problém.Takže problém je v majiteli-řidiči nebo v servisu kde se opravuje.
To mi připomíná, když jsme měli kdysi staré auto. Prostě pomalu dvacet let tomu autu nikdo neodpáře, poohlédněte se po něčem novějším. My jsme kdysi měli Ford Escort a to byly úplné manévry, když jsme chtěli v zimě někam jet. Zima dává těmhle starým autům zabrat, já jsem dodneška v šoku, že teď máme auto, které hned jede.
To máte tedy hooodně divná auta-měl jsem několik dvacetiletých a problém s jejich startem nebyl ,jen dva "chrochtáci" (naftová) dnes sice trochu do 20 let chybí (2 roky) ale i přesto že je v naftě -není problém.Ono je to ne o autě ale o servisu co dostávalo a dostává,dokonce s mmé nynější naftové startuje lépe než současné služební benzínové od asi 6 let mladší!Byť jsou obě z jedné stáje-PSA.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.