Nejste přihlášen/a.
Chtěl bych se zeptat, co mě čeká na STK, když auto není zřejmě úplně ok? Turbo padá do nouzáku (obcas po velkem vytoceni na 4-5st, auto nijak nehulí, jen turbodíry, asi regulace turba), projde to emisema?
brzdy by měli byt ok, nové manžety kloubů, obtížněji se dá dostat do motorového prostoru (urvané táhlo), trochu se ozývá kloub, ale to asi nezjistí? Dívají se na náprvy? Pak kosmetika, zrezlé to není vůbec, jen sloupana barva na kapotě, trochu se bojím osvětlení.
Když neudelam stk ci emise, napisou zavadu a budu muset do nejake doby to spravit? Plati se pak neco navíc?
Kolik stoji STK/ME na diesel 1896ccm?
Jedna se o vwpasat 12/98 tdi 81kw
Díky
Tvé auto STK neprojde dle toho co píšeš.Kloub zjistí na pohyblivé rampě+kontrola podvozku a řízení,na Emisích budou vytáčet motor na maximum-nevytočí nic nezměří-neprojdeš.Dostaneš známku na měsíc do té doby opravit a pak se vrátit a zaplatíš už 50kč.pokud pujdeš jinam na STK přijdeš o 1200+-
S autem v takovém stavu bych tam ani nejezdil. Teď už se při měření emisí dělá i diagnostika a závada na turbu jim určitě bude vadit, protože na emise to rozhodně vliv má. Stejně tak nefunkční/zaslepený EGR, špatná lambda, katalyzátor, atd.
Na STK se dívají hlavně po vůlích v nápravách, kontrolují rez kastle, podvozku i náprav, měří účinek brzd. Vadí jim také nadměrný únik provozník kapalin - nesmí jim v jámě nic kapat na hlavu. Sloupaný lak je fuk. Ve světlech byste měl mít předepsané žárovky a kontrolují taky povinnou výbavu a stav pneumatik.
Jestli projdete, to záleží na závažnosti nalezených závad. Nejspíš vám to dají na měsíc.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.