Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Po výměně pojistky se kouří z mot. prostoru

Od: punker* odpovědí: 12 změna:
Zdarec řešil jsem nefunkční budíky na citroenu xantii 1.8 benzín, rok 1995, po výměně pojistky F2 (5A) budiky fungují, ale po otočení klíčku se začne kouřit z motorového prostoru (viz. foto) borcovi tam prý praskla hadice s vodou a asi týden potom mu přestali fungovat budíky, nevíte z čeho ten kouř může být? Jestli je tam třeba nějakej předehřev, nebo vyzkratovaná elektrika
Po výměně pojistky se kouří z mot. prostoru

 

 

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

mathew
hodnocení

0x

Tak asi tam někde natekla voda... se zeptej toho borca co s tím dělal, nejspíš moc dobře ví co tomu je a proto se toho zbavil

Elektrika vyskratovat mohla, ale možná je poškozené i něco jiného

punker*
hodnocení

Nezbavil se toho, je to auto známýho a voda byla po celým motorovým prostoru, jen nevím kam to tam mohlo natýct :)

 

hodnocení

0x
avatar diesel

Tam je asi už jen starter. Nevím ale tak asi žádný kabelový svazek nevede ,alespoň tedy na LFY-X+ 1,8i16V 81kW,všechny svazky co v daném místě jsou jsou nad a mimo hadici z termostatu do chladiče.odkud jsi?(písni v SZ)

Po výměně pojistky se kouří z mot. prostoru #2

Zrovna předevčírem? se mi taky ´trochu kouřilo z motoru,na X2-2,0HDi 90 ,ale od baterky a druhý den již byla KO,vybitá.vytekl kus originál spojky na baterii,tak jsem ji nahradil novou spojkou kde není kabel zalitý v olověné spojce ale vdůkladně přišroubovaný.(mám dvě-benálovou a naftovou)

punker*
hodnocení

Jinak se jedná o tuto pojistku
Po výměně pojistky se kouří z mot. prostoru #3

 

asd1
hodnocení

0x

Jako první bych hledal zkrat na obvodu jištěném tou pojistkou. (Předpoklad že čoudit začalo až po výměně spálené pojistky ;)

asd1

Jo a ještě co tam čoudí? Pálí se izolace kabeláže nebo se jen odpařuje voda, příp. děravý svody? S budíkama/ pojistkou to nemusí souviset..

punker*
hodnocení

To právě netuším z čeho se kouří, ze svodů to není dělá to po otočení klíčku (na kontrolky) bez startování. Nějaká žhavička na předehřev tam asi nebude že?

Asd-děravé svody to na 100%nejsou-všechny výkonové varianty motoru 1,8 (8V-66kW;8V-74kW a 16V-81kW) mají svody zezadu motoru.

Soudil bych na odpařovaní kapaliny ale to by nebylo ihned po startu,spíše mi to přijde že zateklo do starteru a tam to dělá neplechu,jak píšu výše-tam by neměl být žádný kabelový svazek.Ty jsou na převodovce.

 

punker*
hodnocení

Sory možná jsem se s označením na fotce trochu sekl, dnes jsem rozpojil a znovu zapojil dva konektory a už nic nekouřilo, tak jsem je prostřikl kontakt sprejem a zatím dobrý, ale nevím jestli byla chyba někde v konektoru, nebo to přestalo protože jsem pohl s kabeláží, ale nikde jsem nic "ohořelýho" nenašel
Po výměně pojistky se kouří z mot. prostoru #4

Tak jo,závada odstraněna a vše OK?Tak ať jezdí a houpe se!Tipnu si ten víc v pravo je asi konektor snímače otáček (soudě dle tvaru a barvy) ale ten bílý?Na 16V takový nemám.Jinak jednodušší motor ale z pohledu na něj to vypadá složitěšjí

punker*
hodnocení

Zdá se že je OK, jinak ten konektor vlevo je žlutej a netuším od čeho :)

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]