Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Voda ve výfuku

Od: repe odpovědí: 11 změna:

Jezdím stále stejně, stejné trasy a v poslední době mě z výfuku začala kapat voda. Čím se to mohlo najednou stát? Před pár lety jsem měnil část výfuku. Jedná se o Mazdu. Co s tím?

 

 

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

11x
Voda ve výfuku je převážně kondenzát. Je to běžná věc.

 

hodnocení

8x
avatar diesel

Doporučím navrtat na nejnižším místě tlumiče dírku 3-4mm. voda z kondenzátu tím v pohodě vykape ,na zvuk to nemá žádný vliv, ale dost podstatně to pak prodlouží životnost benzínových výfuků.Osobně jsem si toto udělal na výfuku a již ho tam mám asi 6-7 let,je to levný polský výrobek (tlumič,trubka, montážní prvky )za 1500kč s poštovným na aukru.Zatím nenese stopy koroze tedy mimo sváru na katu !Jinask kondenzát je ze vzduch nasávaného motorem,z paliva a pkd se jezdí na etanol,takže z etanolu /lihu -ten jak víme váže vodu.

Zajímavé. Normálně přímo do tlumiče? Nebo do trubek z něj vedoucích? Netuším přesně co v tlumiči je a tudíž kde přesně vrtat. Jinak mám osobně tlumiče dva. Ve kterém se bude voda více držet?

Já mam na xantii Kat a jeden tlumič.Na tlumiči od spodu na nejnižišším místě-u mne je to těsně před lemem ze kterého pak již jen leze koncovka ! Pokud máš dva tlumiče ,tak klidně oba .Na naftě není třeba.

mici

moje zkušenost: v lednu jsem na felicii vyměnil poslední díl výfuku -tlumič zn.Bosal(nebo Bosan)po výměně a ujetí 20km. jsem slyšel zvuk připomínajícím prasklému výfuku.po kontrole jsem zjistil že na novém výfuku(na jiných to nebylo)na tlumiči dolní části na straně kde se napojuje střední část je dírka 4mm.a ta při volnoběžkách vydává zvuk jako prasklý výfuk ,když díru zacpu prstem vše je ok.Došlo mi ,že je to odvod vody ale zvláštní je,že to nemá jiný výrobce.je to na Vás zda si budete vrtat výfuk rozhodně zvuk na volnoběžky se ZMĚNÍ.

No u škůdek je vše možné ,ale zatím NIKDO ,kdo udělal takový zásah do tlumiče žádnou změnu zvuku nezjistil!Toto jen z motorů od PSA a různých výrobců výfuků .

 

hodnocení

3x
avatar magdon

Ve studeném výfuku kondenzuje voda z paliva a nasávaného vzduchu. V chladném počasí zcela běžná věc. Značný vliv má počasí (teplota a vlhkost vzduchu). Po zahřátí výfuku by mělo zmizet. Neřešil bych.

Hlavně tam kondenzuje voda,která vzniká spalováním paliva.

Adetouk,trošku OT,ale -vy asi nerozumíte psanému textu, že? Magdon totiž píše :" ... výfuku kondenzuje voda z paliva a nasávaného vzduchu." A já to ve své odpo krapet rozvinul!

@diesel Moje reakce byla na magdonův příspěvek.Jenom jsem to chtěl poopravit. A jenom tak mimochodem,nemohl jste rozvinout magdonův příspěvek,protože v čase vašeho příspěvku tadyjeho příspěvek ještě nebyl

xiwixajo

Já myslím, že to chápe.

Při spálení 1litru benzínu vznikne cca 1litr vody. To není voda, která byla v palivu či v nasávaném vzduchu.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]