Nejste přihlášen/a.
Na 95% kotouče. Dělalo to od výměny? Často se nekvalitní kotouč zvlní, ale může to způsobit i špatné zajetí kotoučů. Nebo křivý náboj, resp. nečistota mezi nábojem a kotoučem (to by dělalo od výměny nebo od nějaké práce kdy se kotouč povolil)
Změř házivost kotouče, jde to i provizorně že roztočíš kolo a přiložíš cokoliv - pokud škrtá tak hází, pokud jede plynule tak je ok. Max. házivost je pár setin..
Mmch. doporučuju vyměnit mechanika
3 měsíce sedí zhruba na výměnu kol za zimní - to by pasovalo na nečistotu mezi nábojem a kotoučem (kotouč často drží šrouby kola a při emontáži kola se pohne, bineci zapadne a je to)
Změřit házovost, pokud hází tak očistit dosedací plochy. Pokud hází furt, tak změřit házovost dosedací plochy náboje, pokud je OK tak nový kotouč (stáčet se vyplatí jen tomu kdo má soustruh zdarma))
Na tuto otázku je snadná odpověď. Co způsobuje klepání do volantu při brzdění? Brzdový píst se vysouvá a zvlněný brzdový kotouč se bodobě dotýká brzdové destičky. Kulový čep dost těžko bude klepat do volantu podle rychlosti otáčení kola. Čím rychleji jedete, tím rychleji to klepe do volantu a opačně. Ten automechanik bude jistě blb a tak ho změňte.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.