Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Špatný servis - auto jede dál na 3 válce

Od: martin* odpovědí: 35 změna:
Dobrý den,
mám dotaz,před týdnem jsem dával auto do servisu s tím že jede jen na 3 válce a zhasína motor na neutrál.
Po 3 dnech jsem si auto vyzvedával s tím že byla špatná civka,svíčky,káble.Zaplatil jsem za opravu 5000.
Druhý den stejná závada auto jede na 3 válce a zhasíná motor.
Prosím o odpověď auto mám zavést zpátky do servisu ale jak mám postupovat,myslím si že oprava nebyla provedena ale peníze už mi nevrátí,bojím se že mi servis může účtovat další a další opravy a auto neopravit.
Jak mám postupovat?Děkuji Čech

 

 

35 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

1x
Klasická reklamace.Zavezte auto zpět do servisu a požadujte opravu.
Znám případ,kdy zákazník přivezl auto na výměnu oleje,nechal ho u autoservisu před dilnou a posadil se do druhého auta naproti u supermarketu.Celý den koukal a nic,auto bylo porad na svém místě.Odpoledne mu volali,že je hotovo a může si pro auto přijet.
I takové věci se dnes stávají.
A nebyl to žádný garážový specialista ale velký servis u značkového autosalonu.
Trvejte na řádném provedení opravy.Pokud odmítnou,můžete zkusit pohrozit znalcem v oboru,doložit "provedené"opravy doufám můžete doložit.
doplněno 12.02.18 06:55: Další oprava by Vám neměla být účtována.
A zkuste být trochu tvrdý v jednání,z Vašeho dotazu zde jde vycítit,že jste nejistý a trochu ustrašený.
Nebo si někoho vemte sebou.
martin*
hodnocení

Děkuji moc,a co když zjistí že závada byla jinde a budou si účtovat další materiál?Děkuji Čech
To se může stát a zjistíte to v okamžiku,kdy se z faktury dozvíte,co dalšího Vám vyměnili.
Ty tři vyměněné díly jsou nejčastější příčinou.

 

hodnocení

0x
Auto odvezte zpět na reklamaci. Máte záruku. Hlavně se nenechat odirat. Ideální je před opravou nechat vypsat zakázkový list s konkrétním projevem závady. Pokud závady přetrvávají, tak bych už nic navíc neplatil.nepodporovat měniče dílů...

 

lucie*
hodnocení

0x

...já se jen přidávám k dotazu.Také jsme dali servisovat auto a po několika španých zkušenostech jsme vybrali servis,který má pořád plno,viděli jsme tam i stejná auta jako naše,tak jsme jej tam dali.Také nám po opravě za 8tis.vrátili auto ve stejném stavu,vrátili jsme jej,že je to stejné a tvrdili,že se ještě uvolnila nějaká hadice...prý opravili ale bylo to stejné.Pokaždé tam bylo auto týden,neměli jsme už sílu a šli jinde.:(jsme s toho neštastní,protože to dopadlo,že nám auto postupně všichni odrovnali,auto na odpis a museli jsme pořidit jiné.Ted s novým řešíme to samé,nemáme servis kam jít,chodíme do značkového,ale i tam pomohou jen s něčím a odkazují na jiné značkové servisy(např.na vstřiky do Boshe),kde zase na to nemáme peníze...Takže rada jak na to se hodí,jsme laici,nemáme známého servisáka a tam kde jsou spokojení známí a chváli si servis,tak jsme narazili.*nevi*

Lucie-vím z Vašich odpovědí,odkud zhruba jste,mohu Vám doporučit odborníka,opravuje sice doma v garáži ale je opravdu profík.A pokud máte Škodovku,budete mít plusový bod:)
Pokud máte zájem,napište mi SZ.
Je těžké najít odborníka. Dnes jich moc není a pokud se řeší něco atypického, tak si s tím rádoby automechanik vylamou zuby. Odkud jste?
asd1

Lucie - musíte najít mechanika který umí najít závadu. Zatím jste trefila břídily co jen mění metodou pokus - omyl a u nafty pak lítají desetitisíce... Je potřeba načíst live data v momentě problému a pak se dá směrovat hledání. Může to být i drobnost typu děravé hadice, nebo můžou být v háji vstřiky atd., pokud si auto chcete nechat tak se musí investovat, pak to ale pojede dalších 200 kkm... Pokud se v tom hrabe lempl, tak investujete a jsou to vyhozené peníze..

asd1

Lucie - otestovat vstřiky je potřeba, to vyjde max. na pár tisíc. Pokud jsou špatné, tak je výměna nutná a jestli auto chcete mít déle tak bych nedal repas ale nové a měnil bych určitě všechny. Je potřeba, aby bylo v pořádku i čerpadlo, vadné "hrabe špony" a nové vstřiky by to zničilo.. Pokud v systému byly špony, tak se mění všechno před čerpadlem = i nádrž, palivové vedení atd. - jemné špony nejdou vyčistit a projdou i filtrem a závada se zopakuje... Pokud necháte vadné vstřiky, tak auto dejte do výkupu dokud jezdí, ať to zdechne někomu jinému (mmch. přesně takové jste koupili...)

lucie*

Díky chlapi za reakce,mě je taky jasné,že to chce dobrý servis co ví co dělá,ale kde jej vzít?jak to poznat?Vždy jsme zkoušeli takové co nám doporučili známí,ale ukázalo se,že umí asi jen nějaká auta a naše ještě více"dodělali".Proto jsme se ted rozhodli pro značkový,ale ten taky dělá jen něco a třeba na vstřiky nás odkázali do jiného značkového což nejde finančně tahnout.Takže opět zkoušíme servis na doporučení(kolega řešil podobný problém)zatím to vypadá dobře,pán je majitelem Renaulta,takže to má osahané,ale nechci chválit...kdybychom ted narazili,konečně na dobrý servis budu ráda,ale než jej člověk najde,stojí to moc peněz a nervů.

asd1

Jestli si dobře pamatuju tak test vstřiků na stolici se dělal? Pak znáte jejich stav a další testování je zbytečné... Servis neporadim, ale prošel bych fóra kde řeší podobný problém a kdo to vyřešil... Bohužel na 99% předchozí mjitel zjistil problém s motorem a auto prodal "hejlovi"...

 

radajz*
hodnocení

0x

Dneska je to opravdu problém a neexistuje univerzální rada, jedině na doporučení nějakej servis vyzkoušet. Už je jen málo opravářů, protože dnešní trend je vyměňovat díly a nedrbat se s opravou třikrát delší čas. Bohužel je výsledek takovej, že jim to dnes trvá ještě dýl. Dnešní "automechanici" už autům moc nerozumí a auta jsou bohužel složitější, než dřív. Kvůli diagnostice by opravy měly být jednodušší, ale ne vždy tomu tak je. Diagnostika taky není stoprocentní a pak často opravdu nezbývá než zkoušet měnit díly. Dneska na to jdou ale poněkud nešťastně a není jim blbý to dát zákazníkovi zaplatit, i když neví, jestli to tím konkrétním dílem opravdu bylo. Protože málokterej servis drží všechny díly skladem. Takže díl koupí, ale už si ho nechtějí nechat, když to ním není.

Když jsem byl na učňáku, tak jsme se učili na 120kách a na Favoritech. Tam bylo všechno mnohem jednodušší než na dnešních autech.

Ale to jsem se nějak zakecal. Do servisu se vraťte a dílo reklamujte. Pokud teda nemáte jen tříválec, to by byl dobrej poděl. *smich*

Dal jste jim to, aby vám to jelo na všechny válce. Oni si to nechali zaplatit, ale dílo nevykonali.

 

sollik*
hodnocení

0x

Jak radí ostatní - auto vrátit do servisu. Jen takový tip - může to být ještě vstřikovač.

Reklamovat!

 

cech
hodnocení

Děkuji,snad budu mít úspěch.Pak napiši jak vše dopadlo.

 

asd1
hodnocení

0x

Co to je za motor a jak přesně se to chová?

Opravu reklamujte, zbytečně měněné bezvadné díly by vám neměli účtovat, požadoval bych vrácení původních a prachy zpátky.

Jako první bych teď změřil tlaky válců a podíval se jak vypadají svíčky (podle vzhledu se dá odhadnout příčina). A ověřte si, jestli tu cívku/ kabely/ svíce opravdu měnili.

Já skončil hledání dobrého servisu tak, že si to dělám sám. Vyjde to na polovinu a kvalita je lepší, časově to je tak nastejno...

cech
hodnocení

Dekuji,je to 1,2 benzin,renault clio 2001.nevym jak poznat zda je civka nova.Motor zhasina na neutral,nez zhasne kolisaji otacky a sviti vsechny kontrolky,sviti i vyfukove plyny,hrozny smrad z vyfuku,a neco klika jako by probiji u praveho svetla mozna cerpadlo nevim.
asd1

Obvykle se staré díly vracení, tj. tvojí starou ti měli dát.

Na zapalování to nevypadaá, to se chová jinak. = díly měnili naslepo a zbytečně. Nech si vrátit staré díly a prachy a jdi jinam.

Podívej se na svíce jestli to je jeden válec nebo všechny. Může to být regulace otáček volnoběhu a všechno co na ní má vliv.. Načti diagnostikou live data jaké hodnoty dávají čidla v okamžiku kdy to zdechá...

 

sollik*
hodnocení

0x

martin: jak přesně se závada projevuje? Na tři válce jde hned od nastartování? Nebo až po zahřátí motoru?

cech
Az po zahrati,zhasinani motoru take nejcasteji po zahrati.Chod motoru na mene valcu bylo az ke konci pred servisem.Problem zacal zhasinanim motoru pri vyrazeni.A ke konci pri nastartovani studeneho motoru byl volnobet na 1500 otackach.
radajz*

Já bych to viděl buď na snímač otáček nebo škrtící klapku.

sollik*

martin: Tak to bych tipoval na vstřik - dává moc resp. "ukapává". Studenému motoru to neva, ale po zahřátí už je směs moc bohatá a nespálí se. Pozná se to tak, že v okamžiku kdy jede motor na tři válce ho vypnete a mrknete na svíčky, jedna bude mokrá. Pokud vstřik přehodíte na jiný válec, přestěhuje se závada tam. Tedy pokud se bavíme o benzínovém motoru.

Ale jak píší ostatní, měl by to vyřešit servis kde jste měl auto na opravě.

cech
Dekuji uvidim co mi reknou mam tam auto znova na reklamaci tak snad to zvladnou a nebudou to dalsi tisice.
cech
Ted mi pan volal ze vymeni lambdu,je to ok?Dekuji

ono jestli tam je chyba lambdy tak to může být jen příčina a ne důsledek... záleží co to háže za chyby...

asd1

Lambda tutově bude následek. Neměnit, jen vyhodíš prachy... Pokud lambdu pořádně nezměřili jak se chová, tak to je jen další výměna naslepo...

Vyměň servis i za cenu finanční ztráty...

cech

Děkuji,myslíte že si mohu nechat vrátit původní cívku co tam byla a vrátit všecny peníze i za práci? Už mě to nebaví 14 dnů a nic jen 5000 za nic.

cech
Děkuji,myslíte že si mohu nechat vrátit původní cívku co tam byla a vrátit všecny peníze i za práci? Už mě to nebaví 14 dnů a nic jen 5000 za nic.
radajz*

Zkuste to a uvidíte. Každopádně starý díly, ať vám dá. Buďte tvrdej a neústupnej, dokud vám nedá peníze. Pak si najděte skutečnýho opraváře. Tenhle jen naslepo mění díly.

 

cech
hodnocení

0x
Dobry den
Tak dalsi pokracovani,lambdou ze uz to neni.A ze by to melo byt bordelem v nadrzi?Nejaky nazor?
radajz*

Buď, ať vám to opraví, nebo vrátí peníze a starý díly. Tohle je ostuda, protože jen naslepo střílí, ale vůbec nemá tušení, čím by to mohlo být.

 

Ať vám udělá výpis chyb z RJ. Takhle těžko radit.
cech
Uz jsem se domluvil na vraceni,jeste jsem nepsal ze zavada je nejcasteji hned po nastartovani kdyz je motor zahraty.

 

hodnocení

0x
avatar stir
Tak třeba máš pod kapotou tříválec :)

 

cech
hodnocení

0x
Zahada vyresena-VODA V BENZINU.Koupil jsem velfobin za 50 kc a je opraveno.Servis za 2 tydny zavadu neodhalil.Diky vsem

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:
Otázky na téma zakázkový list

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]