Nejste přihlášen/a.
...já se jen přidávám k dotazu.Také jsme dali servisovat auto a po několika španých zkušenostech jsme vybrali servis,který má pořád plno,viděli jsme tam i stejná auta jako naše,tak jsme jej tam dali.Také nám po opravě za 8tis.vrátili auto ve stejném stavu,vrátili jsme jej,že je to stejné a tvrdili,že se ještě uvolnila nějaká hadice...prý opravili ale bylo to stejné.Pokaždé tam bylo auto týden,neměli jsme už sílu a šli jinde.jsme s toho neštastní,protože to dopadlo,že nám auto postupně všichni odrovnali,auto na odpis a museli jsme pořidit jiné.Ted s novým řešíme to samé,nemáme servis kam jít,chodíme do značkového,ale i tam pomohou jen s něčím a odkazují na jiné značkové servisy(např.na vstřiky do Boshe),kde zase na to nemáme peníze...Takže rada jak na to se hodí,jsme laici,nemáme známého servisáka a tam kde jsou spokojení známí a chváli si servis,tak jsme narazili.
Lucie - musíte najít mechanika který umí najít závadu. Zatím jste trefila břídily co jen mění metodou pokus - omyl a u nafty pak lítají desetitisíce... Je potřeba načíst live data v momentě problému a pak se dá směrovat hledání. Může to být i drobnost typu děravé hadice, nebo můžou být v háji vstřiky atd., pokud si auto chcete nechat tak se musí investovat, pak to ale pojede dalších 200 kkm... Pokud se v tom hrabe lempl, tak investujete a jsou to vyhozené peníze..
Lucie - otestovat vstřiky je potřeba, to vyjde max. na pár tisíc. Pokud jsou špatné, tak je výměna nutná a jestli auto chcete mít déle tak bych nedal repas ale nové a měnil bych určitě všechny. Je potřeba, aby bylo v pořádku i čerpadlo, vadné "hrabe špony" a nové vstřiky by to zničilo.. Pokud v systému byly špony, tak se mění všechno před čerpadlem = i nádrž, palivové vedení atd. - jemné špony nejdou vyčistit a projdou i filtrem a závada se zopakuje... Pokud necháte vadné vstřiky, tak auto dejte do výkupu dokud jezdí, ať to zdechne někomu jinému (mmch. přesně takové jste koupili...)
Díky chlapi za reakce,mě je taky jasné,že to chce dobrý servis co ví co dělá,ale kde jej vzít?jak to poznat?Vždy jsme zkoušeli takové co nám doporučili známí,ale ukázalo se,že umí asi jen nějaká auta a naše ještě více"dodělali".Proto jsme se ted rozhodli pro značkový,ale ten taky dělá jen něco a třeba na vstřiky nás odkázali do jiného značkového což nejde finančně tahnout.Takže opět zkoušíme servis na doporučení(kolega řešil podobný problém)zatím to vypadá dobře,pán je majitelem Renaulta,takže to má osahané,ale nechci chválit...kdybychom ted narazili,konečně na dobrý servis budu ráda,ale než jej člověk najde,stojí to moc peněz a nervů.
Dneska je to opravdu problém a neexistuje univerzální rada, jedině na doporučení nějakej servis vyzkoušet. Už je jen málo opravářů, protože dnešní trend je vyměňovat díly a nedrbat se s opravou třikrát delší čas. Bohužel je výsledek takovej, že jim to dnes trvá ještě dýl. Dnešní "automechanici" už autům moc nerozumí a auta jsou bohužel složitější, než dřív. Kvůli diagnostice by opravy měly být jednodušší, ale ne vždy tomu tak je. Diagnostika taky není stoprocentní a pak často opravdu nezbývá než zkoušet měnit díly. Dneska na to jdou ale poněkud nešťastně a není jim blbý to dát zákazníkovi zaplatit, i když neví, jestli to tím konkrétním dílem opravdu bylo. Protože málokterej servis drží všechny díly skladem. Takže díl koupí, ale už si ho nechtějí nechat, když to ním není.
Když jsem byl na učňáku, tak jsme se učili na 120kách a na Favoritech. Tam bylo všechno mnohem jednodušší než na dnešních autech.
Ale to jsem se nějak zakecal. Do servisu se vraťte a dílo reklamujte. Pokud teda nemáte jen tříválec, to by byl dobrej poděl.
Dal jste jim to, aby vám to jelo na všechny válce. Oni si to nechali zaplatit, ale dílo nevykonali.
Co to je za motor a jak přesně se to chová?
Opravu reklamujte, zbytečně měněné bezvadné díly by vám neměli účtovat, požadoval bych vrácení původních a prachy zpátky.
Jako první bych teď změřil tlaky válců a podíval se jak vypadají svíčky (podle vzhledu se dá odhadnout příčina). A ověřte si, jestli tu cívku/ kabely/ svíce opravdu měnili.
Já skončil hledání dobrého servisu tak, že si to dělám sám. Vyjde to na polovinu a kvalita je lepší, časově to je tak nastejno...
Obvykle se staré díly vracení, tj. tvojí starou ti měli dát.
Na zapalování to nevypadaá, to se chová jinak. = díly měnili naslepo a zbytečně. Nech si vrátit staré díly a prachy a jdi jinam.
Podívej se na svíce jestli to je jeden válec nebo všechny. Může to být regulace otáček volnoběhu a všechno co na ní má vliv.. Načti diagnostikou live data jaké hodnoty dávají čidla v okamžiku kdy to zdechá...
martin: jak přesně se závada projevuje? Na tři válce jde hned od nastartování? Nebo až po zahřátí motoru?
martin: Tak to bych tipoval na vstřik - dává moc resp. "ukapává". Studenému motoru to neva, ale po zahřátí už je směs moc bohatá a nespálí se. Pozná se to tak, že v okamžiku kdy jede motor na tři válce ho vypnete a mrknete na svíčky, jedna bude mokrá. Pokud vstřik přehodíte na jiný válec, přestěhuje se závada tam. Tedy pokud se bavíme o benzínovém motoru.
Ale jak píší ostatní, měl by to vyřešit servis kde jste měl auto na opravě.
ono jestli tam je chyba lambdy tak to může být jen příčina a ne důsledek... záleží co to háže za chyby...
Lambda tutově bude následek. Neměnit, jen vyhodíš prachy... Pokud lambdu pořádně nezměřili jak se chová, tak to je jen další výměna naslepo...
Vyměň servis i za cenu finanční ztráty...
Děkuji,myslíte že si mohu nechat vrátit původní cívku co tam byla a vrátit všecny peníze i za práci? Už mě to nebaví 14 dnů a nic jen 5000 za nic.
Buď, ať vám to opraví, nebo vrátí peníze a starý díly. Tohle je ostuda, protože jen naslepo střílí, ale vůbec nemá tušení, čím by to mohlo být.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.