Nejste přihlášen/a.
Zravím, chtěl bych se dovědět něco o turbech, servisech na doporučení a jestli má cenu řešit turbo. Předně je treba říct že auto má tachometrove 370 tis.km (realne mozna vice), mám ho pet let (passat tdi 81kw kod m.AFN) tak predpoklámá ze by to mohlo být turbem/regulací?
Nevim jestli je to regulaci nikdo to porádne nedokázal zjistit, vaha vzduchu je delaná, mám podezreni zejmena na regulaci turba,podtlak/banka turba, N75 nebo EGR. Vzhleme k najezdu a ze turbo je jeste povodni tak jestli to neni nakonec regulací?
Má cenu to zpravovat? Co obnasi ta oprava turba? I výmenu oleje? Tesnení k vlnovci? Zmeri mi jestli je to vubec turbem? K tomu turbu... rapas 6900, a udajne jestli to dobre chapu tak mi zpatky daji snad 1500? Na kolik ta sranda s repasem vyjde? Má to cenu? Já snad stim spatným turbem jezdim uz 60tis.km ale zvyk jsem si...
Pri zatahu nez auto zabere na zmáčklý plyn nekdy trva s vetsi prodlevou, nekdy trhane a kdyz jakoby chvíli pockam a pridávám plynu, auto táhne (ikdyz asi ne na plnný plyn?) Když jedu s autem na plno ve vyšších rychlostech na 4.5. stupen tak mi to i padne do nouzáku...
co treba nové turbo?
Popísovaný problém poukazuje na zaseknuté lopatky turba.Dá sa to aj vyčistiť:
Ceny repasov a nových: repas-turba.cz/...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.