Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Co mě budou učit na servisu?

Od: luky15* odpovědí: 9 změna:
Dobrý večer
Studuji obor automechanik a mám možnost odejít na praxe do servisu, například v místě bydliště abych nemusel dojíždět.
No dnes jsem se tam byl zeptat a docela se tam pan majitel divil že už v prváku máme tuhle možnost že ještě nemůžu nic umět. No umím přezouvat gumy a vyvažovat kola a rozebrat a složit převodovku, a trochu umím i motor z feldy ale to jen s asistencí mistra a to je co se aut týče vše.
No docela mě to zaskočilo, říkal teda že mě asi vezme a že se ještě domluví na podmínkách se školou. Jdu tam přece proto že nic neumím aby mě to naučil a on mi řekne toto. Měl tam totiž druháky třetáky a ty už něco uměli. No co si o tom myslíte? Bojím se abych tam nějak nepřekážel a nezdržoval.

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

3x

Když se budeš rychle učit od ostatních, ptát se na důležité věci a uděláš nějaký pokrok, nebudeš překážet a zdržovat. Je dobře, že majitel ví, co cca umíš, bude Tě moct adekvátně využít.

NIKDY se neboj přímého kontatku s praxí a neodmítej ho. Ten je totiž nad zlato.

hodnocení

2x

I kdyby měl jeno podávat vercajk, vždycky je to dobrá zkušenost, jak poznat "opravdovou" práci se všemi plusy i minusy - to se v žádné školní dílně s "kolegy" stejného věku a znalostí naučit nemůže.

pecenkav*
hodnocení

2x

Pokud tě k tomu pustí blíž, tak se snaž pomáhat při všech pracech, pořádně se koukej, pokud nebudeš chápat druh závady, postup opravy, postup demontáže, montáže, neboj se zeptat i klidně víckrát, dokud to postupně nezačneš chápat, aby se s tebe nestal jenom měnič dílů, takových je hodně, snaž se logicky uvažovat a vydedukovat důvod, proč k tý závadě došlo, proč při opravě postupovat zrovna takhle.

krtek66

jj tak tak...používat hlavu...abys pak nevymontoval půl motoru kvůli špatné gumičce na zadním stěrači;):-D

hoststary*
hodnocení

2x