Obecně vzato mají koncernové litinové motory vysokou životnost, půl milionu kilometrů pro ně není problém. Ale u takto starých aut záleží na tom, jak se o to předchozí majitelé starali.
Audi A3 s motorem 1,8 si nekoupil někdo proto, aby s ní jezdil o víkendu na hřbitov a do Kauflandu. Ta dostávala nakládáno řádně. 1,8 žere o něco míň než tank. Ne o moc. Takže bych volil jinou motorizaci, nebo auto s méně kilometry. Tohle je potenciální kasička...
Ten motor je úplně v cajku. Má jen několik nevýhod, málo jede a hodně žere. Určite bych volil 1.8t 110kw. Mám pocit, že na 1.8 92kw se dokonce váže vyšší ekodaň, myslím, že 5 000 Kč. Zkontroloval bych hydroštely. Motor nesmí mlátit, ale pěkně cvrlikat. Po koupi bych hned vyměnil olej a vyčistil sací koš. Nekupoval bych to, kdyby třeba svítilo ABS nebo nefungovala klima. Vybrat kus u kterého vše funguje. Pak je s tím zbytečný sraní.
Ahoj, a3 bych si osobně koupil, sedí se v tom paradně, ale určitě ne s tímhle motorem, znám pár lidi co ho měli v golfu nebo octavce. Ten motor na údajně 92kw, ale pocitově to moc nejede a k tomu spotřeba 8-11 litrů, a spolehlivost taky nic moc. Pokud a3 tak bych bral 1,9 tdi či 1,8 tsi, ale na to jak ty auta jsou stará jsou celkem drahá.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.