Nejste přihlášen/a.
Je to z toho důvodu, že se po čase ukázal téměř neřešitelný problém zakarbonování motorů u FSi ( GDi) typů díky EGR ventilů do sání benzínových motorů. Kupodivu diesely se na straně sacích ventilů zdaleka tak nezakarbonovávají.
Po reklamacích a výměnách motorů nakonec přišli výrobci zpět k částečnému vstřikování paliva do sacího potrubí, čímž se opět začaly čistit sací ventily.
Pro FSi motory je uplatňována emisní třída Euro5, čemuž odpovídají katalyzátory pro tuto třídu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.