Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Proč majíTFSI dva druhy vstřikování?

Od: romulus* odpovědí: 2 změna:
Proč má 1,8 a 2,0 TFSI vstřikování MPI a ktomu i přímé vstřikování?A má tenhle duální systém i 1,4 TSI?Jaký druh katalyzátoru je používán u přímovstřikových motorů vw?Díky

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

mathew
hodnocení

1x

Aby to mělo vyšší výkon, menší spotřebu a když se to rozbije tak to nešlo jednoduše opravit

 

jenda2*
hodnocení

0x

Je to z toho důvodu, že se po čase ukázal téměř neřešitelný problém zakarbonování motorů u FSi ( GDi) typů díky EGR ventilů do sání benzínových motorů. Kupodivu diesely se na straně sacích ventilů zdaleka tak nezakarbonovávají.

Po reklamacích a výměnách motorů nakonec přišli výrobci zpět k částečnému vstřikování paliva do sacího potrubí, čímž se opět začaly čistit sací ventily.

Pro FSi motory je uplatňována emisní třída Euro5, čemuž odpovídají katalyzátory pro tuto třídu.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]