Cus chtel bych se zeptat jestli mi poradite pricinu toho proc mi alternator u renolda clia 99rok dava bez svetel cca 13,8V? Zda za to muze nejake rele,nebo usmernovac nebo snad uhliky? Kdyz jsem mel shozenej remen a tocil jsem remenici rychle tam a zpet tak mi prislo ze asi uhliky maji vuli,tedy ze jich tam moc nebude ale nejsem si jistej ze to bude pricina,ale jinak remenice se tocila pekne bez vule v loziskach
Dobrý den. Pokud se Vám zdá, že jde z alternátoru málo proudu, příčina může být v kabeláží (kontaktech). Mě u Renault Laguna dělalo problém připojení baterie na kostru (zoxidovane konektory). Může ale být závada i v akumulátoru. Kolik Voltů má při zátěži a v klidu, neztrácí rychle napětí? Nechte si ho změřit. Zvladnete to ale jistě i sám.
Výstupní napětí alternátoru určuje budicí napěti do rotoru ALT.Je nastaveno regulátorem.Tam by měla zasahovat pouze spec.dílna.napětí plně nabité baterie činí až 16,8 V
Jde o to, kde to měříš. 13,8V na baterce je o prsa v pohodě. Na altíku je to ale málo. Nemáš někde mezi altem a baterkou přechoďáky v kabelech (koncovkách)?
abcde*
Tak uz jsem to vyzkousel a v klidu bez zateze na baterii a altiku je 14,5V pri zatezi na altiku cca pres 14V a na baterii 13,8V tajze se omlouvam ale predtim jsem se lekl prvniho měření ktere ukazalo tech 13V a hned sem myslel ze je alti k.o.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.