Nejste přihlášen/a.
Prosím vás jas se projeví porucha čidla klikovky nebo vačky.Děkuji Fábie 1,4 16/ 100k
auto jede a najednou když vymáčknu spojku tak třeba z 2,55 otáček to spadne dolu a už to nenatočím. třeba až za dvě hodiny a zase chvilku jezdím a znova .tudle mě 2krát za den přitáhli .Bylo to na počítači ve škodovce a nic neukazuje.Jedná se o fábii1,4 16/75kw.
já bych si typ že se ti seká čerpalo paliva až to zas nepude prověř jestli dává benzín a množná by stálo za to dát i novej palivovej filtr
Benzín - nejlíp změřit tlak paliva (samozřejěm smysl měřit má když to zdechne)
elektronika to může být taky - nějaká součástka za tepla přestane fungovat.. Tj i nějaké čidlo zásadní pro běh motoru...Ale to by mělo vyhodit chybu..
Jednoduché-myslíš-li že je vadné čidlo,smnímač klikovky,vyměň ho za funkční (u nác majitelů hydrocitroenůje běžná věc že si navzájem půjčíme dobrý díl z kolegova auta a je-li to s jeho dílem OK,pak se koupí rovnou nový díl ,samo u dílů lehce demontovatelný kde toto jde ) z jiného auta!Ale tvá závada mi na toto nesedí.
Klidně to může být podávací čerpadlo, to už jsem zažil, výpadek snímače kliky by asi zůstal v paměti závad, předpokládám že by to u Fabie identifikovala jednotka, u Fiatu Brava to třeba jednotka nepozná. U benzínu jednotka jenom dopočítává podle snímače vačky, tak by to jelo.
Zkus v tu dobu co ti to nejede zda slyšíš palivové čerpadlo v nádrži zda jede. Pokud jede a nechce ti to chytnout, zkus zda jde jiskra do svíčky. Pokud ne, tak ti opravdu nejde snímač otáček, nebo imobilizer. Imobilizer ale neodpojí motor za jízdy, ten jenom kontroluje start. Prověřil bych hlavní relé, u mnohých koncernových vozidel bývá vadné. Je totiž (nevím zrovna zda u Fábie) na plošném spoji, kde se pájené vývody "udrnčí" a vznikne "studený spoj". To jsem v životě měnil asi 5x, Octavia, Transporter apod. Jednou to jelo, pak nejelo a tak pořád dokola...
Ahoj. Podobnou závadu jsem měl na Cliu. Studené startovalo "na drb "a ujel jsem 6 km. k obchod, kde jsem byl 10 min. a už jsem nenastartoval. Musel jsem otevřít kapotu, aby to vystydlo a pak to jelo. Bylo to čím dál horší,ale nikdy to nezhaslo za jízdy , v ždy byl problém po vypnutí motoru. Jednou jsem si zavolal odtah, odvezl mně do servisu, zkusil jsem to nastartovat a běžel. Abych to zkrátil, byl to snimač otáček na klice . Vyměnili to a byl pokoj. M.J.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.