Nejste přihlášen/a.
Ahoj mam vw passat 2001 2.0 sport a nefunguje mi elektrika v aute a potreboval bych vymenit pojistky ,ale po 30 minutach jsem to vzdal . nevite kde jsou pojistky? A zavada je u dveri okno a budiky nefunguji .dekuji.
Jestli dobře pamatuji tak když odevřeš dveře u řidiče ,tak z boku palubní desky je víko na nacvaknutí tak podtím najdeš pojisky. Snad jsem to vyvoslil tak aby to bylo možný pochopit.
Dnes to používá celej koncer WV
images.google.cz/... rxp0835/b5/drl/images/img_4286.jpg&imgrefurl=http://www.b5one.com/forum/viewtopic.php%3Ft%3D422&usg=__3UkBpiNhguARTmyv5JoTT-UOCjo=&h=432&w=648&sz=92&hl=cs&start=232&um=1&itbs=1&tbnid=AO81qHB-t9jz4M:&tbnh=91&tbnw=137&prev=/images%3Fq%3DFuse%2Bbox%2Bvw%2Bpassat%2B2001%26ndsp%3D18%26hl%3Dcs%26client%3Dopera%26rls%3Dcs%26sa%3DN%26start%3D216%26um%3D1
lol i fotografie děkuji ,ale já jsem zapoměl napsat velmi důležitý detail ,že jsem v Anglii ,ale asi to bude to samé místo? děkuji všem .
Je těžké odhalit závadu na dálku ,ale co tam vlasně nefunguje? Elektrika je širokej pojem. Buď trochu konkrétnější.
nefunfuji vsechny budiky ,cas ,mile ,ukazovac na benzin ,a leve dvere nejdou s centralem otvirat ani zavirat a okno na te leve strane nefunguje ani dolu ani na horu jinak vsechny dvere funguji jenom ty leve ne.
A to přestalo fungovat najednou z ničeho nic? je zvláštní ,že to jsou budíky a dveře nevím jak spolu souvisí společná porucha.
bohužel nevím si stím rady byl jsem v opravnách ,ale moc jsem nepochodil ,že nedělají elektriku a ,že musím najít speciální garáž kde to dělají.
Ne bylo před poruchou něco v autě doděláváno? V kabině? Porát nemohu pochopit proč by přestali fungovat budíky a levé dveře společně .
Já ho tak koupil já vůl jsem nic neskontroloval a potom doma jsem to zjistil, a problém je ,že jsem ho koupil 100 km od domova .koupeno středa 2.12.2009 za 1800 liber.
Aha tak tady bude každá rada drahá,ale protože jde o úplne nesouvisející dvě poruchy je možné,že mynulý majitel něco před prodejem odpojoval (handfree nebo nějaké audio) a přitom mohl někde vytáhnou nějaký konektor.
Na posledním obrázku je vidět panel s relátky a zezadu do tohoto panelu vedou téměř všechny kabely. Lidé ktěmto kabelům připojují různé el. doplňky v autě. Mrkni tam jestli náhodou něco není vytažené, ale je to jen dohad. Ty nefunkční dveře můžou dělat kabely mezi dveřma a sloupkem nekdy bývaj přelámané (i když tohle auto nato je ještě mladé) a nebo to může být na svorovnici na tom sloupku. Můžeš taky zkusit vyndat budiky jesli jsou vůbec zapojený. Nevím jak jsi na opravy zdatný,ale nejrve bych to prohlédl než pojedeš na opravu abys tam nebyl za blbce s vytaženým konektorem.
ten pujde jen do jednoho místa ,každej konektor má jinej tvar aby to nešlo zamněnit,musíš hledat jako zamlada kam sním.
ber to jako dobrou zkušenost pro příště,určitě si vozidlo pořádně prohlédneš. Napiš co s tím bylo.
Bohužel v pondělí mi vyměnily filtr a cosi pod kapotou ,že tam tudy pršelo a na podlaze bylo vody jak v bazénu a samozřejmě kabely jsou podmočené to je hlavní problém říkal mechanik at příjdu v pátek ještě 1 po vysušení. Zatím mně to stálo 50 liber okna mám uplně zamlžený od vody z podlahy.
Ahoj, četla jsem tvé rady nebožákovi v Anglii. Já jsem v česku a taky mám VW Passat 1,9 TDI. Nejdou mi centrálem odemykat a zamykat dveře. Klíčem odemknu pouze pravé nebo levé. Zadní dveře nejdou odemčít ani ze vnitř. Nevíš, čím to může být?
Už.jsi to vyřešila?
Pokud ne, pozornost je v tomto případě potřeba upnout na tzv. "komfort-jednotku". Ta je u 3B3 nebo 5 pečlivě ukryta v roštu podlahy; pod nohama řidiče.
U vozů, které jsou po havárii nebo i jen po nedbalé montáži předního skla, kdy se stane, že se časem dostane voda do kabiny -a tedy pod koberce, kde je právě uložena elektronika "Komfortu a u variant s automatickou převodovkou (na druhé straně -pod nohama spolujezdce) také ŘJ-AutPř, se stává, že je poškozena tato elektronika -od oxidovaných konektorů až po poškození desky s elektronikou a příp. SMD-součástek.
Nicméně závad může být celá řada, od podivně odhlášeného centrálu ze systému CŘJ až po individualizované okruhové poruchy.
Budeš-li mít potřebu věc dál řešit, dej sem vědět, -uvidíme...
Thomas Fanthomas
Ahoj!
Mám podobný problém a prosím o pomoc. Zřejmě jsem odpálil pojistky na 12V zásuvky. Netušíte někdo rozmístění pojistek ve skříni? Tzn na jaké pozici naleznu tyto pojistky?
Pojistky na zásuvky bývaj silnější od 15 do 30 takže hledej mezi modrou žlutou bílou a zelenou.Pokud tam není schéma buď přímo u pjistek a nebo na víku pojiskové skřínky. Jinak prasklou pojistku snad poznáš ne.
Pojistky u Pasata na vliv serva nemají. Koukni na olej v posilovači.Kdyby ti nešel posilovač ,tak bys velmi těžko točil volantem.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.