Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, je normální, že po zapnutí zapalování, když se rozsvítí na pal. desce kontrolky, tak zhasíná kontrolka airbagu zároveň s kontrolkou ABS. A jakou barvu má kontrolka airbagu mít? Děkuji za odpověď
auto je bourané, airbag tam nemáš a někdo to spojil s jinou kontrolkou, je to běžný trik...životu nebezpečné...kontrolka airbagu má logo airbagu...prohlédni volant a palubní desku, nech to napíchnout an diagnostiklu a uvidíš že nekecám...i když i palubní desku lte vyměnit, za nepoškozenou, ale bez airbagu...
Ano, to je spravna odpoved. Kontrolky maji zhasinat postupne, pokud zhasne airbag spolecne s jinou, je to preklenbovane, tudiz tam airbag uz neni.
Pokud by byl nefunkcni, svitil by celou dobu.
příteli nu-do jaké rychlosti myslíš ,že mají airbagy účinnost...? Přesně do 62 km/h-pak je už je to o "štěstí" (info přímo z výroby-konkrétně firma Takkata Petri-samozřejmě ne veřehjně dostupné info,těžko by pak výrobce obhajoval takové dardy za něco,co je mi mimo město vpodstatě k prdu)) Takže info ,cituji:"..životu nebezpečné..." je hodně nadsazená...Jinak bude vypadat stejná nehoda(situace) při 90 km/h s Fábií 1.2 TSi a jinak třeba v BMW 5(vsadil bych si na posádku Bawora)...A to,že problikává kontrolka pytlů na přístrojovce znamená nejčastěji chybu v kontaktech-at už zminovaný kontaktní kroužek volantu,nebo třeba konektory řídící jednotky airbagů(vesměs uchycenou na tunelu,poblž řad.páky pod plastem),poněvadž vibracemi(opět vesměs je tunelem veden výfuk,kardan,podle toho) se onen konektor uvolnuje a uvolnuje,až to začne takhle problikávat...Ale diagnostika většinou ohlásí chybu třeba v ŘJ airbagů...
co to má být za auto? na mém vw to funguje tak že po otočení klíčku se rozsviti kontrolky a postupně pozhasinaji a zustane svítit myslim jen kontrolka altíku... pokud je tam někde chyba tak ta kontrolka neshasne.. nevim jak to mají jiné auta ale nemusíte tady hned házet flintu do žita.. kontrolky jsou oranžové
nejlepší by bylo začít tím, jaké je to auto...značky, ttyp , model, odkud je a co víme o jeho historii...mám auto, to nestačí...pokud ej to z bazarui, je to jasné jako facka, žádný vydný kroužek pod volantem nezpůsobuje zhasíná dvou kontrolek současně...to způsobují jen prodejci kteří se snaží lidi ojebat...
Palubní desky se vymění a nahradí jinou nepoškozenou, také jsme slyšel o polepu celé desky speciální folií, nebo lakování atd
bude to bohužel tak, jak říkáte. Kolik by tak stálo pořízení a instalace alespoň airbagu řidiče, pokud bych ho sehnal někde na vrakovišti?
zbytečně kasáte kalhoty,když brod je ještě daleko...,airbag ve volantu poznáte vcelku jednoduše-vždy je přišroubovaný na 2(někde 4) šroubkách(30 thorx nebo imbus) ze strany od přístrojovky...to vám spolehlivě sdělí kterýkoli mechanik v okolí...se spolujezdcem je to trošku složitější,ale dá se to...A do-instalace airbagu samo o sobě sranda za 500,-+řj airbagu-řekněme taky 500,-,otázka je co je to za auto a rok...? Ale jak psáno shora-airbag je účinný do 62 km/h-opravdu jste si tak jistý,že je nezbytný...?!? Je to hlavně o tom,kolik před sebou máte materiálu,jak propracované jsou deformační zóny atd...
airbag z vrakoviště je dobrý jako těžítko, nové + montáž bude stát tolik co ojeté saxo, pořiďte si nebourané saxo
doplněno 22.11.12 13:01:nechtěl bych, aby do auta bez airbagů které řídím napálil čelně nějaký opilec nebo feťák...
jak říkám-i v takovéhle situaci(opilý,zfetovaný hovado)-pokud on pojede třeba i ve starým BMW 5 a vy ve Fábce 1.2-tak máte hold prostě "smolíka"-není to o airbazích,ale o materiálu-stejně jako třeba tepelná izolace domu-2cm polystyrenem dům zvenku prostě nezaizolujete,musíte dát alespon 8 cm...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.