Nejste přihlášen/a.
Ahoj, chci se zeptat na váš názor.
Mám Octavii 1.9 TDI 66kW.
Měl jsem v servisu auto na výměnu vodní pumpy a bohužel jsem laik, který autům zase nějak moc nerozumí a nemám známého automechanika, takže vždycky ze servisu vyjíždím s pocitem, že mi tam vyměnili i nějaký dobrý díl.
Jde mi o to, že jak jsem odjel ze servisu, tak mi podle mého subjektivního názoru víc píská turbo. Myslíte, že je tak jednoduché vyměnit turbo a že by to někomu stálo za to?
Zase abych si nějak všechny části motoru označoval před tím, než to dám do servisu, na to moc nemám chuť. To už by asi byla paranoia ne?
Jaké jsou vaše zkušenosti a názory?
PS: pumpu jsem měnil, protože mi dříve jiný maník měnil rozvody a nevyměnil pumpu nebo mi tam dal STARLINE boží zboží. Takže 30tis po rozvodech pumpa odešla a asi jsem mohl být rád, že se nekousnul motor.
Díky.
Ten maník byl s prominutím pěkný "kréťan", když s rozvody neudělal i vodní pumpu. Člověk ušetří pár kaček, ale pak se nestačí divit a platí 2x, protože se to musí znovu celé rozebrat.
Nepředpokládám, že byste měl auto v servisu jen hodinku, takže na případnou výměnu turba určitě měli dost času. Je bohužel smutnou skutečností, že někteří automechanici občas na autě vymění i díl, který jste měnit nechtěl. Bohužel se to dost těžko dokazuje. Snad jen mít za mechanika kamaráda, kterému bezmezně důvěřujete.
Já si říkám, jestli nejsem přehnaně paranoidní, ale zase tyhle všci se asi dějou. Měnili tu pumpu, rozvodový řemen (pro jistotu), výměna oleje, destičky, čep na nápravě, pletenec splodin a za práci mám fakturováno pouze 2.500,- Takže buď si vzali něco z cen dílů nebo nějaký dobrý díl z mého auta.
Jinak kdybych při těch rozvodech věděl, že je na rozvodech pověšená vodní pumpa, tak bych trval na její výměně a nechápu že ten jouda jí automaticky nevyměnil.
A to jsem ještě včera četl, že jsou borci, kteří dokáží nasadit rozvodový řemen s přesazením o jeden zub. Neuvěřitelný. Má pak někde člověk dovolání?