Nejste přihlášen/a.
Při EvK se kontroluje :
VIN (výrobní číslo vozidla)
číslo motoru a jeho typ - soulad podvozku a typu motoru dle výrobce (číslo motoru se kontroluje pouze pokud je uvedeno v TP)
barva karoserie
zápis tažného zařízení
počet míst k sezení
zápis ABS a řazení
výrobní štítek a jeho údaje
vybavení pevnou přepážkou oddělující nákladní prostor od cestujících (u nákladních a montážních vozidel)
tachograf (je-li předepsán)
rozměry ráfků
rozměry a typy pneumatik
Stačí? Vzhledem k umění vložit zde dotaz byste měl umět hledat pomocí Google-pak byste nalešel třeba toto: registr-vozidel.cz/...
Pokud to není STEJNÝ typ motoru-NIKDY to nedáte do pořádku,pokud sedí typ motoru a je ještě evidované výrobní čísslo,které nesedí-nic se neděje a udělá se jen VÝMAZ VČ motoru!Jedině ještě před EvK tam dát kola dle TP a stejně tak motor.Jinak to NIKDY neprojde ani evidenční ani technickou (beru emise a TK v jednom!) Dejte od toho ruce pryč, takových aut je na prodej a vy chcete to které nebudete moci provozovat!
silnější motor znamená větší výkon, hluk, spotřebu, jiné hodnoty emisíé atd...tedy změny údajů, odporující původnímu schválení, navíc může být ve vztahu k většímu objemu původní spojka poddimenzovaná, stejně tak brzdy, převodovka, chladič, ..atd...podstatná je skutečnost, že výrobce absolvoval původní schvalovací zkoušky s něčím jiným... takže evidenční kontrola bude nevyhovuijící a technická prohlídka zkrácena jen na 30 dnů...Předpokládám že výrobce by uvedl to, co jsem napsal, a absolvovat nové zkoušky v technické zkušebně za účelem individuálního schválení s cílem dosažení změny původního schválení se mi jeví jako nerentabilní
Ne vždy je pravda co tvrdíš-silnější se nerovná větší hluk spotřeba a emise navíc další jako spojka,brzdy a převodovka že muséí být jiné.Např. takový motor 1,8i16 - 81kW a napohled identický motor 2,Oi16V - 97-110-112 kW mají v Xantii stejné brzdy ,spojku převodovku BE3 (tato se samo liší ale dle země určení pro kterou bylo vyrobeno )...
Ale jinak zbytek pasuje jako prd... na hrnec -nevyhovující Evideční,technická...Jak píšu nahoře-ruce pryč od tohoto auta!
porovnej typ motoru v autě s typem motoru ve velkým techničáku jak to nebude sedět auto nekupuj za ty problémy to nestojí
dále pokud motor sedí ale auto je jinak všelijakej bastl tak to taky neber už to neni co to bejvalo a se všim co na autě nemá co dělat sou dnes problémy
jinak vem auto na emise nech si je změřit a když neprojde opět ti radim auto nebrat
Ještě upravím že jde o BMW e36, u ktrého tyto úpravy/ změny schvaluje DEKRA, je známo že v ČR se to v rámci BMW a MINI posílá na helpreg.cz kteří to obstarají. Zápisy motorů a kol nejsou problém, pokud se tam dá to, co se do toho modelu montovalo z výroby a auto má kotoučovku i vzadu a přední stabilizátor z šestiválce. Nebo co výrobce povoluje. Chtěl jsem se zeptat jak to probíhá na evidenčce, jestli nemrknou na VINka a jdou dál..
I tak děkuji za aktivitu
EK porovnává vozidlo s dokumentací = pokud máš jiný motor a kola než jsou zapsané v techničáku, tak bude výsledek EK nevyhovující. A v době online focení při kontrole kde to na fotce je vidět si to "pusitit" lajzne jen málokdo..
= nejdřív to zlegalizovat a pak můžeš na EK
Pokud nejde změnit vlastníka v registru i s nevyhovující EK... (protokol z EK přece mít budeš, i když nevyhovující...)
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.