Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Motor 1.2 TSI 63 kW

Od: torrrent* odpovědí: 23 změna:

Dobrý den,

chc se zeptat na motor 1,2 TSI. Co se kromě turba může podělat? Má to nějaké vstřikovače, nebo čerpadlo jako nafta? Díky

 

 

23 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

jenda2*
hodnocení

0x

Podle roku výroby. Motory žraly olej, až se musela dělat GO motoru po 60000 km. Zhruba.

auto.idnes.cz/...

tipcars.com/...

torrrent*
hodnocení

Omlouvám se trochu jsem to poplet. jedná se o 66 kW a rok 2015

nevím jestli všechny verze motorů trpěli, ale tuším že od 1/2012 problém vyřešen a je klid, takové ty Octavie co byly do 1/2012 se prodávali relativně levně, znám tedy tři lidi, jednomu to žralo i 1l oleje na 500/km, ostatním 1/1000 km , vím že je to pro běžné lidi neřešitelné nějakým levným řešením, někde se udávalo cca oprava od snad 65.000 - 100.000...?! Také znám člověka co mají dodneška s TSI Golfa, a tam se jim zase cpe benzín do oleje a ve značce krčej ramenama a už je to po záruce a niky se nic nevyřešilo, ale můj kolega v zaměstnání má 1,2TSi cca 5 let a celkem v pohodě, jen samé drobnosti, ale také má teprve najeto 12.000 km... Čili bych se novějšího vozidla asi nebál...

No vidis. A ja znam cloveka , co u tsi menil 3x motor. Rozvody udelaly vzdy sve. A to chodil do autorizaku. Po 30tisic km uz motor ko. A autorizak jen krcil rameny.

 

hodnocení

0x
Maximálně může selhat regulace turbodmychadla než turbo samotné.
.
Do najetých 200 000 km bych byl v klidu, pak může leccos odejít ale se správnou servisní péčí najedete bez problémů i 2x tolik.

benzinové turbo musí snášet vyšší teploty než turbo dieselové a není až tak dobou konkrétní model ověřený, myslím si že to ukáže až čas...

 

hodnocení

0x
avatar diesel

Samozřejmě ,že to má jak čerpadlo tak i vstřikovače,obdobně jako naftový motor!


doplněno 31.12.17 19:14:

Nevím jak u škůdek ale u PSA mám v HDI při tachometrových 360 000km (do 2015 ježděno v "A")původní čerpadal jak doprvní v nádrži tak i vysokotlaké + vstřikovače.Stejně tak i u benzínu-tam ale tachometrových 220000-vstřikovače a čerpadlo původní. Takže předpoklad že toto byude i u škůdky OK ale jsou tam jiná kurvítka a pak -HODNĚ záleží jak se k autu chovali předchozí majitelé!

torrrent*
hodnocení

Tak tomu rozumim, ale jde me o to jestli je to tak nachylne na poruchy jako u nafty

Ono totiž u dieselů to nejsou v podstatě poruchy, ale závady z opotřebení, dle servisních manuálů se udává technická životnost cca 150.000-200.000 km. Ale protože se běžně neservisuje za bakulu peněz, tak se po daných km nemění vstřiky a čerpadlo, prostě se pak čeká co to vydrží a otom to je... Některé modely jsou držáky a některé ne...

 

hodnocení

0x

Určitě, je to přímý vstřik co tlačí oproti obyčejnému obvyklému benzínu co má v rampě cca 3 bary tak cca 130barů, čili čerpadlo je také vysokotlaké a je to přímý vstřik, tak je oproti obyčejnému benzinovému vstřikovači poměrně složitější i cenově někde jinde...

torrrent*
hodnocení

Tak co tak koukám, tak radsi zvolím klasickou atmosféru...

Pokud se pletu,tak mne pls opravte!

Je jedno zda-li atmosféricky plněná nafta nebo benzín! Tlak na palivu bude u přímovstřiků (beru -li SDI vs TDI nebo benzín turbo vs atmosféra-tam nevím značení) +- stejny jak u přeplňování,tedy turba nebo ne-to jsou dvě různé věci!


doplněno 31.12.17 21:41:

nwn mám ale dopjem že dnes už jsou vše přímovstřiky-tedy benzíny!

To je pravda. Nesmí si vybrat motor s přímým vstřikem, sice nevím jestli koncern takový motor v novějším autě nabízí...

Moc jsem nepochopil jak to myslíš, ale takhle, TSI funguje asi tak jako u diesela v provedeni HDI, čili common rail, jen s nižším tlakem... Vysokotlaké čerpadlo tlačí do rampy a elektronika řídí vstřiky přímo do válce..., obyčejný benzín se vstřikováním má čerpadlo co tlačí 3-4 bary do rampy a vstřiky vstřikují do sání, čili není to přímý vstřik... U dieselů je to vždy přímý vstřik, tam se řešilo dřív jestli s předkomůrkou či ne...

Tak nyní jsi mne s těmi benzíny zmátl ale je to jedno,U dieselů-klaiska jsou předkomůrkové - třeba motory řady XUD od PSA a pak nové - přímovstřiky motory řady DW (-HDi). Jinak třeba Praga V3S -motor T912 (v podstatě polovina motoru s T111)už byl přímovstřikový diesel.

Určitě je obyčejně nepřímé vstřikování asi i spolehlivější, ale dnešní trend je prostě takový, malé objemy a přeplňované motory s velkým výkonem, dnes už je to standart a jsou jich milióny a taky to určitě funguje... Asi bych se toho tolik nebál...

torrrent*
hodnocení

Takhle, vybiram s motorem, ktery bude co nejmene poruchovy pri provozu ve meste. Turbo na kratke vzdalenosti asi neni to pravy orechovy. Mam ted TDI a poruchy se uz rozjizdi a nemam cas a penize byt porad v servise. Chci neco vhodneho do mesta idealne co nejmene poruchoveho (nebo lepe receno, co ma nejmensi predpoklady k poruse)

Nejmene poruchove? To jsou ty nejjednodussi motory. Takze naka ta benzinova atmosfera. Treba od japoncu.

 

torrrent*
hodnocení

sauto.cz/...

když by řešil toto auto, dle všeho má řetěz, to je ještě ten poddimenzovaný nebo by se už mělo jednat o bezproblémový motor?

 

66kw a 81kw maji remen a jsou to jiz dobre motory.
doplněno 02.01.18 12:04: Hm tak to vypada , ze asi kecam a je tam fakt retez. Sice xy inovovany , ale stejne to furt neslo , tak tam pak dali remen.
Podle forum kajsik od pulky roku 2012.
Tsi bych bral pouze s remenem.
torrrent*
Jestli koukam na autokelly dobre tak by de melo jednat o retez. Ted jsem z toho zmaten
doplněno 02.01.18 11:52: Tak jeste si to overim pokud je to 66 ke tak by to melo byt ok
tycoon*

To Polo v odkazu má ještě "starý" motor s řetězem. Nové 1.2 TSI s řemenem se do Pola montovalo až od faceliftu v roce 2014. Ten řetěz je sice profláknutý, ale výrobce na tom zapracoval a dokonce i na starší kousky lze aplikovat novější, kvalitní sadu rozvodů.

Myslím si, že pro neustálé krátké jízdy ale tyto přímovstřikové motory úplně vhodné nejsou. Je vhodné používat aditiva do benzínu a občas to prohnat po dálnici.

 

hodnocení

0x
Motory TSI ve Fabii III a Octavii III mají vždycky rozvodový řemen!

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]