Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Auto absolutně netáhne

Od: petrsedlak odpovědí: 14 změna:
Jezdim teď v aute Citroen Jumpy 2.0 HDi 88kW a auto je absolutně mrtvé na nízké otáčky.
Když dám třeba v 1500 ot plný plyn tak se nic neděje a připadám si jak kdybych tam měl sestku pri 50kmh. Ale mám tam jen trojku... Priblizne od 2 000ot slyším jak začne "syčet" tzn. turbo tlačí ale celkem furt nic. Opravdová sila nastoupí při překročení cca 3300ot. To mi prijde na diesela dost a uz to auto hnusně řve. Ale ten zátah je fakt citelný a občas jak to začne takhle tahat tak vyletí cerny dým. Diagnostika nic... Nějaká hadička či regulace turba? Na to ze to ma 88kW je to do 2500ot mrtvé jak 35kw fabija či co.

 

 

14 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x
Pokud z toho litá černý kouř tak bude problém s turbem. Chce to pořádně zdiagnostikovat. Každopádně syčení slyšet nemuzes. Jedině že by byla sací část netesna. kolik má najeto?
doplněno 30.12.17 18:46: Btw kamarád měl prasklou hadici a taky to žádné chyby neházeli. Akorát byl snížený výkon a vyšší spotřeba.

 

hodnocení

2x

Toto jsou celkem dennodení závady vozidel tohoto typu, takové ty rady od stolu ať to rozprodá na díly, že jsou špatné tlaky atd., tak bych řekl že to je na hlubší diagnostiku, spíš bych se přikláněl ke kontrole rozvodů tlaku turba, čili přeplňování, kontrola snímačů, tlaku v rampě, kontrola vstřikovačů atd. Vozidel s nízkým kompresním tlakem jsem se setkal zcela dost zřídka, tak bych to tak neviděl hnedka špatně. Jak jsou na tom třeba rozvody? Nedělal je někdo a třeba i špatně? Také by to nebylo poprvé. U HDI se na diagnostice dá zkontrolovat tlak v rampě, mnohdy i tlak turba, na baňky vstřikovače... Chce to ale trochu zdatnosti...

 

asd1
hodnocení

1x

Syčení může být ruplá hadice mezi turbem a motorem. Taky to může dělat EGR ventil - seklý v otevřené poloze = netáhne v nízkých otáčkách kdy má být zavřený. Nebo děravé podtlaky..

Diagnostika napoví hodně, ale prkotiny typu ruplá hadice ukázat nemusí. V každém případě je vhodná pro vyloučení ostatních závad...

 

hoststary*
hodnocení

0x

Od kdy to dělá? Kde a co jste natankoval?

petrsedlak
hodnocení

Od koupi. Beru jen naftu od benziny...

 

zartan
hodnocení

0x

Slabý kompres.. GO se nevyplatí, prodal bych to někomu na díly.. A proč jste to kupoval, když píšete, že to dělá od koupě auta? Takže jste otom věděl, že to nejede a i tak jste to koupil? *hej*

jenda2*

A jak to víte, že je špatný kompresní poměr? To může být spousta věcí a kompresní tlak nebývá téměř nikdy příčinou takto špatného výkonu.

 

hodnocení

0x
avatar diesel

Předně bych si zajistil odbornější rady na některém Citroen fóru opd znalých daného mpodelu a motorizace! Oosobnědoporučím projít veškeré hadice,hadičky sání,podltakové regulacce turba,případně EGR,Maf senzor... Má m zaatím rok HDi ale jen se 66kW a 360 000km a vše OK ,doposud jssem měl atmosférické diesely a hlavně benály takže zatím o totmo moc nevím!

 

nakobyl*
hodnocení

0x

Jde zpravidla o ztrátu komprese vinou opotřebení kroužků nebo jejich poškození. V prvné řadě bych si nechal změřit tlaky ve válcích a pak se rozhodl

 

rv*
hodnocení

0x

Klidně nějaká netěsnost v sání za kompresorem. A to syčení může být, jak to uchází. Zjišťuji to tak, že sundám hadici ze sání turba a ucpu turbo. V přetlakové části bývá čidlo tlaku, tak to vyšroubuju a tím otvorem tam foukám z kompresoru a hledám, kde to utíká. Pokud by byly náhodou otevřeny ventily, tak kousek zatlačím auto se zařazenou rychlostí, aby se zavřely.

kockodlak
... tak kousek zatlačím auto se zařazenou rychlostí, aby se zavřely. A otevřely se jiný.
rv*

Dělal jsem to třikrát a asi jsem měl štěstí, že nikdy nebyly oba ventily otevřené na žádném válci a nemusel jsem protáčet motor. Proto předpokládám, že i jinému se zadaří dostat motor do takové polohy.

 

xenofob
hodnocení

0x

Diagnostika NIC? Jde o vadnou diagnostiku.Dá to do servisu tomu, kdo tomu skutečně rozumí.

 

kourak*
hodnocení

0x

Diagnostika nic je blbost, pri takovehle zavade to musi neco vypsat, nechat udelat diagnostiku nekde jinde, pokud to nekdo delal nejakou bluetooth diagnostikou ala CHINA je normalni, ze to nic nenaslo. Tim nenasazuji na ty diagnostiky, ale spis na soft k tomu.


doplněno 03.01.18 13:05:

Jeste mne napadlo, nezustava viset nejaka brzda? jednou jsem to zazil, a da se to splest se zavadou na motoru,

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]