Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Bluetooth diagnostika

Od: torrrent* odpovědí: 11 změna:

Dobrý den,

co by ste mi prosím doporučili za spolehlivý Bluetooth OBD

něco jako např. alza.cz/...

bude to na fabii I

Díky

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x
Raději si kup klasický kkl kabel. Kdybys tam chtěl dělat něco víc než jen číst chyby, tak si nejsem jistý jestli to tímhle půjde.
torrrent*
hodnocení

Jelikož jsem laik, tak mě stačí jen na čtení chyb. Prostě abych si vypsal závady a pak v servisu věděl o čem mluvím...

Jo, na načtení chyb ti tenhle ELM stačí. Ve spojením s prográmkem torque v mobilu to načte zajímavé věci. Akorát bych to nekupoval tady za 400 ale v Číně, kde to stojí nějaký 3-4 dolary. Není to o kvalitě , že by jako Číňan nabízel nějakou fake kopii. Jen český zlodějíček levně koupí a draze přeprodá. Rozdíl 300 na takové drobnosti mi ale připadá dost nemravný. To jestli se ti chyby jenom načtou nebo jestli je dokážeš i smazat záleží na výrobci řídící jednotky motoru. Program to umí ale vim, že třeba Francouzi tě chyby smazat nenechají.
Tak to z tebe budou mít v servisem radost. kup si tu ve tvém odkazů a pak si do mobilu nainstalujete aplikaci torque
torrrent*
hodnocení

Proč by měli mít "radost"? Předpokládám, že když do servisu přijedu a řeknu, že např. vstřiky vykazují spatné hodnoty (co a jak lze vyčíst na internetu), tak můžou hned konat. Popř. se na to zaměřit a ověřit sami. Nebo když vyčtu hodnoty XX XY a budu mluvit s mechanikem tak je snad lepší mu říct konkrétkní chyby než plácat něco, že tam bouchá vrže atd. Probléím s autem nemám, spíš to mám pro zajímavost

Je tu len jedná chyba,že tie hodnoty je problém získať,sú to väčšinou len hacknuté databázy.

jenda2*

Klasický kabel za 2000,-? Můžu vás ubezpečit, že ten levný nefunguje od r.v. 2003 . OBD2 přes Bluetoth funguje naprosto normálně na prakticky každé auto. A za nějakých 250 Kč je to skvělé.