Nejste přihlášen/a.
Jak "patrona"-olejový filtr, tak jen vložka v tělese jsou PLNOHODNOTNÉ filtry olej,jen ten filktr je pak dražši než vložka-to je jediný rozdíl.neberu kvalitatvní rozdíl různých výrobců!
Jinak pokud je na bloku uděláno na vložku pak nedáte filtr a opačně-pak byste musel sehnat lůžko filtru a předělat to ale toto bych nedělal,jedině v tom případě že by výrobce dělal pro jeden typ motoru dvě různé provedení filtrace oleje a vy byste to sehnal z vraku a prohodil-pak ano!
Takže bude asi nejjednodušší to před STK vyměnit hlavně ten šroub a na něm asi bude nějaký O kroužek těsnící předpokládám + velké těsnění kolem tělesa,jen zatím nevím jak jej vyndám,když má smetené vnitřní hrany ten šroub imbusem to nejde vzít.
Třeba se to povolí s tím jak to vezmu za ten dekl sundavákem na filtry uvidím, v nouzi na ten šroub něco navařím a povolím
Protože ten průsak oleje kolem šroubu je nadměrný a teče kolem 3 šroubů kolem vany olejové tam také nové těsnění.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.