Zdar mám fávo r.v.93 a při jízdě v jaké koliv rychlosti když pustím plyn to začne hrozně kopat do volantu a slyším něco jako vůli u levého kola nevíte co to může být?
Ani ne, výměna poloosy není zas tak strašná. Povolit středovou matku, povolit a vytáhnout šroub u spodního čepu, vysadit těhlici z čepu, vyklonit a vytáhnout poloosu. Dát novou poloosu a vše složit do původního stavu.
Teď si nejsem jistý, ale asi vyteče po vyndání poloosy část převodového oleje.
A pokud budete měnit poloosy obě, tak jednu po druhé, ať je jedna stále zasunutá v diferenciálu.
A teda je to lepší dělat ve dvou
doplněno 16.12.17 12:58:
Lze, ale poloosu je stejně potřeba dát ven. Pokud vymění celou poloosu nebo jen kloub už je na něm.
au1
na fanousovi nelze vymenit vnejsi homokloub samostatne bez poloosy? doplněno 16.12.17 13:01: hm, no mne to prijde prave jako nesmysl, ale nevedel jsem jestli to neni na favoritu jako jeden cely dil, ja videl menit homoklouby pouze tak, ze se sklepl puvodni z poloosy, ktera se nevyndavala na druhe strane z prevodovky.
" když pustím plyn to začne hrozně kopat" - Tak ten plyn u toho fáva nepouštěj. A nebo ho pusť, ale ven - ať táhne pryč a do volantu kope někomu jinýmu. Já bych ve fávu takového plyna, který by mě kopal do volantu rozhodně netrpěl!
Mně to podle popisu na homokyneťák nepřipadá. ten se projevuje hlavně v zatáčkách a je to zvuk jak když sypeš brambory na podlahu. Já bych to zvednul heverem a vzal silou za kolo. To poznáš nejlíp. ( u homokyneťáku stačí rukou roztočit a mít trošku rejd) Viděl bych to na silentbloky v ramenech, ale nechci se hádat.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.