Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Startování problém

Od: favo123 odpovědí: 11 změna:
Čus mám poslední dobou problém se startováním favorita dal jsem si do něj startér z Felicie ale dělalo to už před tím je to r.v.93 bez karburátoru když je jen trošku slabší baterie tak to nechytne a musím roztlačovat nevíte čím to je když nechám baterii nabít do plna nebo jedu delší trasu a skusim nastartovat chytne bez problému

 

 

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

1x
avatar mikihans

Změřit dobíjení, změřit pokles napětí při startování. Podle mě je baterka na výměnu. Všechno tomu nasvědčuje. Po nabití v teple to jednou nastartuje a pak už ne.

favo123
hodnocení

Dobře děkuji za odpovědi příměřím to a popřípadně vyměním baterii

 

au1
hodnocení

0x
no tak ze by baterka KO? :) druha moznost alternator KO, nezvladne dobit baterku.
favo123
hodnocení

Baterie je v pořádku ale stačí opravdu málo což je teď v zimě druhý den ráno a startér točí normálně rychle ale nechytne to
au1
aha aha, no tak zkus palec rozdelovace, na fanousovi jsem mel stejnej problem, a bylo to tim palcem rozdelovace
favo123
hodnocení

Dobře skusim ho pořádně vyčistit a uvidíme každopádně děkuji za odpověď

 

hodnocení

0x
Tady už je to možná jinak, ale starší škodovky měly u zapalovací cívky předřadný odpor (taková keramická kostka se dvěma vývody namontovaná na cívce), který se při startování automaticky přemostil, aby se zachovala energie jiskry při podpětí při startování. Pokud by toto přemostění nefungovalo, mělo by to obdobný projev.
Pokud tam ten odpor máte, můžete ho zkusit přemostit a zkusit nastartovat. Ale hned to pak vypněte, při dlouhodobém provozu by mohly odcházet rezistory ve svíčkách, nebo i ta cívka.

To se používalo u Škodovek typu M

vernon
Všechny Favority měly buď bezkontakní zapalování, nebo plně elektronický motormanagement motoru. Tam už opravdu žádný předřadný odpor na zap. cívce nebyl...

 

hodnocení

0x

"když je jen trošku slabší baterie tak to nechytne"

"Baterie je v pořádku"

Odporuješ si. Ta baterie nejspíš není úplně v pořádku a jakmile klesne napětí při startování pod cca 10V, řídící jednotka změní své vlastnosti a nedovolí vůz nastartovat.

 

hodnocení

0x
avatar dabel

je to stříkačka typ BMN

změř napětí baterie při startu jak to pude na 8V je baterka v háji

prověř pojistkovou skřín vyndej rozeber proletuj všechny spoje -trpělo to na studené spoje

dál přeměř dobíjení na volnoběh 13,8V-14,3V

dál prověř ukostření kastle a motoru

koukni jestli nemáš vypálenej palec či rozdělovač a jestli rozdělovač nemá velkou vůli

prověř i svíčky jestli nemaj velkej odtrh nastavil bych 0.7

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]