Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Oprava ojetého auta

Od: caradee odpovědí: 40 změna:

Dobrý den,nemůžeme se doma rouhodnout co bude nejlepší.

Koupili jsme ojeté auto,Renault Espace 2011,diesel,najeto cca 180tis.po několika měsících jsme zjistili,že to bude chtít výměnu trysek a čerpadla a posléze asi spojky,to ještě nevíme.Cena auta bylo 180tis.

Samozřejmě na nové auto(tohle auto nemáme)a protože máme dvě děti ,tenhle vůz byl ideál a už jsme jej měli předtím,jen starší model.V Bosh servisu to tipli na 77tis.což nemáme,ale jsou v okolí jsou i levnější možnosti,kde bude cena opravy třetinová.Jiný servisák nám povídal,že i když se trysky vymění není záruka zda auto bude jezdit,že se může zanést i systém a s tím se nic neudělá.

Takže ted co?nevím zda opravit nebo prodat(tipuju tak na 80-100tis.)a něco koupit.Což za tyhle peníze žádnou hitparádu neuděláme*nevi*Do 150tis.to bude nějaký starší vůz,sice třeba v benzínu,ale taky nás může čekat něco nečekaného.

Zvažovali jsme,že se uskromníme a koupíme nějaké malé auto,ale pujčovali jsme si od rodiny Peugeota 308 a Renaulta Kangooo a fakt to místo tam nebylo.Chlap má 195cm,takže za ním už dítě nemělo kam dát nohy a to jsou zatím v sedačkách.Třetí dítě bysme mohli rovnou odpískat,protožr mezi ty dvě sedačky se nevejde ani člověk natož vajíčko s miminem...takže tahle varianta by byla smutná,bez rodinných výletů,auto vlastně jen na nákupy.

Měnili jste někdo trysky,byl s tím problém?co byste volili?

 

 

40 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

3x

Potíž je, že pokud nemáte po známosti ověřený servis, tak je to vždy loterie. Stejně jako by ale byla loterie kupovat jiné použité auto za 100 k pro někoho, kdo se v tom nevyzná. Takže těžko radit, z velké části záleží na štěstí. No a pokud na případných výdajích závisí narození dalšího človíčka, tak vám rozhodování nezávidím.

Já bych se prohrabal fóry majitelů tohoto motoru, abych viděl, jaká je šance, že ještě něco bez problému najede a hledal bych tam kontakt na profíka v okolí.

 

hodnocení

2x
avatar jmlc

Pokud je vozidlo v opticky dobrém stavu (bez koroze a dobrý interiér), servis trysek a čerpadla či spojky vám prodlouží životnost auta na cca. 120tis km (přepočtěte na roky).

Je tedy jen na vás, jestli se vyplatí opravovat nebo prodat a vrážet do servisu dalšího vozu... nikdy nekoupíte auto, které právě někdo zgenerálkoval.

Repase některých dílů se dají provést nebo koupit zrepasovaný "kus za kus" se slevou - vaše částka opravy 77tis může být také jen 30tis - zkuste se poptat v jiných servisech. Pamatujte však na oficiální doklady, tj. záruku na servis 6 měsíců u těchto dílů! Franta z horní-dolní bez papíru může taky vůz zlikvidovat :(

caredee
hodnocení

jo,jo Espace je krásný,už jsme jednoho měli,tak jsme koukali pečlivě,ale do trysek jsme neviděli,že?ovšem větší opravy jsme čekali,je nám jasné,že auto není na věky a vzhleden k najetým km,bude potřebovat opravy.

Já se bojím,že skončím s nějako malou ,starou vraždou,kde se ani jako rodina nevejdem a kdo ví jak dlouho bude o.k.

Manžel se bojí,že vrazíme do opravd dalších cca 50tis.a auto stejně nepojede,že se zanesl systém...věří(jak mu každý tvrdí,že benzínové bude jen s malinkýma opravama)

 

hodnocení

1x
avatar h0nz490
To musite sam vedet zda to ma smysl. Pokud je auto v super stavu. Vse je ok a auto mate rad tak ho opravte. (A cepujte kvalitni naftu) Mate pak na par roku klid. (Pokud neodejde dpf). Takhle koupite dalsi ojetinu co bude opet chtit casem servis.
Jinak ste se nechal dost napalit. Pokud po par mesicich KO vstriky a dvouhmotka. Tak se to vedelo uz driv a majitel auto rychle prodal. Jo bohuzel , tohle je ojety diesel.
Souhlas s kolegou. Zkuste sehnat repase vstriku.

 

c1
hodnocení

1x

Kupte si C1 v benzínu a máte klid.Je to sice větší nákupní taška,ale službu udělá taky a parkování není problém.

caredee
hodnocení

Děkuji za příspěvky,až na rýpavé vyjímky(což se dá na poradnách čekat) se nám dostalo spousty názorů,což jako laici oceňujeme,pomohlo to udělat si nějakou představu co dál.Bohužel nemůžu obodovat všechny co bych chtěla,ale vím,že se body kolikrát nehraje.Díky *palec*

Bylo by fajn, kdybyste kvůli poučení ostatních zde pak napsala, jak to "dopadlo", tedy kolik třeba stála oprava a jestli se povedla. A když se to pak nedejbože za pár měsíců zase vysype, tak taky. ;) Dost lidem to může pomoci rozhodování.

caradee
hodnocení

tomkk to máte pravdu.Každý případ z praxe se hodí.I zde mi pár lidí pislo své zkušenosti s auty a hodí se to.Takže dám vědět,doufám(pro sebe a naše finance)že to bude pozitivní*modla**jasne*

 

lopat
hodnocení

0x

jde vidět jací jsou ti mechanici mantáci co jen tahají peníze z lidí, jak se jako doprdele zanesl systém? Coo to je a diagnosti? Budem nměnit pokus omyl a z vás budou tahat prachy do prdele bych je nakopal .. vždytg vy ani nevíte co tomu autu je .

caradee
hodnocení

lopat užili jsme si své už s prvním Espaceme.Byl o.k. několik let,až jednou zahlásil chybu nějakého ventilu u turba.Přestal jet,jel max.50km/hod.neměl výkon.Ted už víme,že byl v pohotovostním režimu,předtím nám to nikdo neřekl.

V servisu jsme dali 5tis.,že něco přetěsnili a už je dobrý,ale doslova za zatáčkou zase nejel,reklamovali jsme dvakrát a že prý se uvolnila hadice a stejně nejelo.Dali jsme jinam,kde udělal diagnostiku a poslal nás zase jinde.Jinde říkali,at to zkusíme nejprve projet,že to bude řvát a dýmit,ale že to chce protáhnout.Protáhlo se to tak,že se to uvařilo*ee*a všichni dali ruce pryč.No což prodali jsme jej i takhle,protože jsme už neměli kdo by jej spravil.

S tím novým chodíme do origoš Renaulta a jsme moc spokojení,ovšem trysky nedělají,poslali nás ke kolegům Bosh*smich*proto ta cena.Repasovat se prý nedají na tenhle motor,ale v jiné firmě je mění třeba za trysky z vrakáčů,tam jsou na třetinové ceně.

Tak třeba u HDI pokud je větší výskyt kovových částic z vysokotlakého čerpadla v systému, tak se má úředně vyměnit vstřikovače, potrubí a i čerpadlo... Nikde se nemluví o vyčištění, ale o výměně... A máte jistotu že to bude OK. Jinak nikdo za nic neručí. Většinou se zrepasují vstřiky a jezdí se dál s pocitem jak me nad tím vyzrálo... Ale pokaždé to nemusí vyjít... Ale také třeba mohou být jen opotřebené vstřiky u kterých se udává technická životnost cca 150.00KM, čerpadlo také nevydrží věčně. U starších aut takto koupených je předpoklad že tyto komponenty budou opotřebovány...

 

majsterjoe*
hodnocení

0x

Jen ve zkratce, kupovat ojetý nafťák je vždy riziko. Ať má najeto 50000 nebo 250000.

caradee
hodnocení

majsterjoe® jasně,proto si manžel myslí a každý to radí,tak koupíme nějakého malého kocura na benzín,že to bude bez oprav.Mě zase vadí,že ted máme auto krásné,co vyhovuje,nechci se omezovat a potom rozhodovat ,které dítě pojede se mnou nakoupit*smich*ovšem nemáme jistotu,že oprava pomůže,takže jsme na vážkách.

Bohuzel , bud chcete auto velke tak si ho opravte a bude to vzdy dieslak.

Nebo kupte mensi , do ktereho se vleze tez dost. Treba takova benzinova mazda 5. Velke MPV s kvalitnim benzinovym motore. atd atd ... tech aut vetsich na benzin je taky dost a ne ze ne.

Jinak vubec nechapu co chcete od nas slyset. Vy jste s autem a jeho velikosti spokojena podle komentaru. Takze opravte , jezdete ... kdyz koupite dalsi kraksnu tak opet budete platit za opravy.

caradee
hodnocení

...já myslela,že je to jasné co chci slyšet.*smich*já jsem s autem spokojená,vyhovuje,měli jsme možnost zkusit jiné a nevešli jsme se,takže koupit jiné by bylo omezení.Ovšem slyšíme jak jsou benzínové bez vážných oprav.Takže co?uskromnit se a koupit něco malého v benzínu,kde prý nebudou vážné opravy nebo opravit diesla který vyhovuje?.

Zajímalo mě zda tohle někdo řešil či jak by postupoval.

Jasně dle rad kupte malého benzínového kocoura a bude to bez obav .Tomu blábolu skutečně věříte? Pkd ano pak se raději nikde na nic neptejte pže budete věřit všemu co Vám kdo nakuká!

A je jedno zdali má auto nájezd 150 000 nebo 400 000km-měl jsem obyč nafftové s +- 170 000km a sralo se a sralo /sry ale jinak to nejde napsat/ pak po letech jsem měl opět naftu-klasika 1,9D v P405-motor dle mechanika (dělá jen PSA a pkd možno jen naftu) měl 1 000 000km a byl vcelku v dobré kondici (teda než jsem ho blbostí zmařil) Nyní má mj.2,0 HDi 90 s 350 000 km a origo čerpadlo a vstřiky a motor je v ideální kondici (koupeno z 1 před 2 roky čerstvě po jejich STK s 340 000%km a za dva roky v ČR jen 20 000km? nevěřím tomu a je mi to šumák). Za rok jsem do toho nevrazil nic,kdežto do stejného modelu auta ale s benálem jsem do 1/4 roku od koupě (170 000km - údajně) jsem do něj musel vrazit skoro 4000kč,další jsem pak do něj musel vrazit až po 6 letech a ujetí cca 70 000km!MIMO SPOTŘEBÁK!

Prostě auto se musí DŮKLADNĚ vybrat= vědět co chci a co na něm hledat za závady (každé má něco typického.)Další dobré je vědět o znalci-mechaniku na dané auta!Osobně jsem takto naletěl -oprava z neznalosti mne stála 16 000kč s odtahem do 10km,po letech jsem pak zjistil ,že kdybych odtáhnul domů cca50km tak i s odtahem to bude o min 6000kč levnější.Takže jsem neporadil ale můžete si vzít poučení!

 

sdf
hodnocení

0x

v prvém případě to byla blbost kupit tak drahé auto když jste pak s penězi na nule.Dá se koupit plno lepších,zachovalejších aut za polovinu.Např.i starší Ford transit.Ten přežije víc než Renanult

caradee
hodnocení

sdf-na opravy máme,ale nechceme být pořád na nule a nakonec bez auta.O to tady jde...jakou variantu vybrat.Z rodinných vozů jsme se na jiném neshodli,aby vyhovoval ,nějak vypadal,splňoval co kdo očekává a nebylo to úplně staré auto.Také šlo o kočárek,který nejde složit a do Espacu se vejde v poho celý.V případě případného dalšího dítěte byl tohle důležitý aspekt.

sdf

transit je ještě větší než renault!*smich*

caradee
hodnocení

sdf...jasně,že Transit je větší než Renault a co má být?nechápu*bzum*to ví snad každý.Ovšem psala jsem,že jsme vybírali z rodinných vozů atd.tam fakt Transit nebyl na seznamu:-D.

cl

Tak on se Espace IV samozřejmě také dělá v benzínu. Jenže lidé krátkozrace řeší rozdíl ve spotřebě nafta/benzín a mají pocit že budou s naftou jezdit levněji. Záleží samozřejmě na nájezdu, ale i při velkém bych stejně spíš volil benzín/LPG. Ale to je samozřejmě pro Vás v tuto chvíli nic neřešící a tudíž vlastně zbytečný komentář :(

 

hodnocení

0x
Jak jste to zjistili? Co to dela za problémy?
caradee
hodnocení

diesel díky za odpověd,trochu jsem na Vás i čekala,vaše"rady"si v dobrém pamatuji,ale tím nechci urazit ostatní,některé"stálice"jsem si také ráda přečetla a oceňuji.

Ano,máte pravdu,se sposty blábolů se člověk setká a proto jsem pisla sem co si o tom myslíte.Já věřím tomu co píšete.V rodině jsme měli roblém jen s benzínovými auty,ale prostě tyhle kecy ve společnosti jsou,co naděláme.

Jak jsem uvedla,prvního Espace nám doslova odrovnali neznalí mechanici v servisech,litujeme že jsme nechodili hned přímo do Renaulta(zase pověra jak jsou drazí,raději běžte tam a tam*ee*a ve výsledku auto na odpis)Nejsme přes auta,takže nechceme udělat nějaké špatné rozhodnutí,ale taky nechceme věřit všemu co se povídá.Proto mě zajímaly názory vás,co tady o autech mluvíte nejčastěji a máte zkušenosti.

honzas1 Auto jsme vybírali pečlivě,už jsme po prvním věděli na co koukat,diagnostika o.k.2-3měs.o.k,potom při vyšších otáčkách vyskočila kontrolka servis a zmizela.Za pár dní auto zastavilo,takže odtah a nikdo nic nezjistil,jen že by to mohla být tryska,že ukazuje vyšší tlak,at dáme aditiva a uvidíme.Po měsíci zase zastavilo,zase odtah a že to teda tryska,at necháme diagnostiku a výměnu.Takže auto jede,ale nikdy nevíme kdy zastaví a stane se nepojízdným,proto je výměna nutná.

Docela me fascinuje, ze nikdo nic poradne nevi, ale uz začínají litat sumy. Nechápu, proc když mají podezření na vadny vstrik, tak proc ho nevytahnou a neposlou na otestovani do bosche. Pokud uz nasli nekde nadměrné množství kovovych pilin, tak bych se toho auta raději zbavil
caradee
hodnocení

cl- jasně,že jsou Espace v benzínu,ale jak jsme v létě kupovali,tak byly k mání asi jen 3ks a to byly buď staré modely nebo to byly"zvlášní"modely,třeba v automatu,limitované edice,prodloužené verze grand,ještě vyšší obsahy atd.Takže proto jsme za každou cenu jsme benzín nebrali.

cl

Každopádně k řešení - nechat vstřiky vyndat a nechat otestovat - 500Kč/ks a bude hned jasnější co dál.

 

au1
hodnocení

0x
tady to spis vypada na neshodu partneru, mam z toho pocit ze muz chce prodat auto a koupit malej benzin do mesta, zena chce opravit auto aby mohla cela rodina jezdit po vejletech a do obchodu. to za vas asi nikdo jinej nevyresi
caredee
hodnocení

honzas1 možná moje chyba,nevím jestli jsem to zmínila.Z Renault servisu nás odkázali do Bosh servisu,kde udělali diagnostiku,takže vyhodnotili na výměnu všechny 4trysky+raději i čerpadlo a nacenili to na 77tis.

Což samozřejmě nemáme(ani bychom to nedali,když to jinde udělají za třetinovou cenu),takže jsme dali za diagnostiku 8tis.a rozloučili se.No a ted uvažujeme co dál*nevi*

au psychologický úsudek Vám nejde:)mě je to celkem jedno,jen jsem s dětma zvyklá na pohodlí,místo a neomezené možnosti.Malé auto by bylo přítěž pro moje nervy,to je pravda.Chlap při své výšce posune sedačku a děti jej budou kopat do zad,tudíž výsledek bude-chlap bude řvát,děti budou brečet a já nervy v kýblu.Samozřejmě nejezdíme jen po výletech(na to už nejsou prachy*smich*),ale v 90%všude s dětma.Nejen,že nemáme hlídání,ale chceme aby fungovali s náma.Takže je auto vždy plné(tzn 4osoby).Menší auto by znamenalo,že nevezmu sebou na nákupy třeba 2 moje staré tety,bo se 5-tá osoba nevejde atd. Ovšem člověk si zvykne na všechno,když musí.

Opravdu mě jen zajímal názor,co je lepší.Zda má význam opravovat dieslové auto nebo koupit staré v benzínu,toť vše*nevi*přičemž jsem uvedla jaké jsou u nás priority,přiblížila situaci.

au1
aha, takze jste s muzem zajedno, a proto se chcete poradit tady na poradne. Asi mi neco uniklo :)
Kupte si autobus :-D udelate nejlepe. A bude dost mista i pro vice teticek a babicek.
caradee
hodnocení

...tu rýpavost od některých nepochopím*bzum*kupovali jsme auto,dle potřeb ,co od něj očekáváme ted i v budoucnu,praktičnost na všechny situace,které máme v denním životě a případně bychom rádi třetí dítě.,kočárek...atd.Co je na tom k nepochopení?přece si nevyberem auto podle barvy? ...asi máme každý jiný smysl pro humor.*znalost*

 

jenda2*
hodnocení

0x

diesel-control.cz/...

V odkazu már¨te firmu, která provádí repasi. Ti mechanicu od Bosche museli být zhulení, když vám takovou pitomost tvrdili. Po 180000 měnit komplet vstřikovací systém je divné.

Buhvi kolik ma to auto vubec najeto...
Jinak pri nekvalitni nafte , nebo kovovych pilin v systemu zcela normalni.

 

caradee
hodnocení

Vracím se,přidat informace,kdyby někdo řešil něco podobného.Rozhodli jsme se ponechat si auto a jít do oprav.Auto při vyšších otáčkách 3tis a víc skoro vždy(často)vyhodí chybu "service" potom zmizí, jak jí vyhodí cca po třetí tak auto samo vypne a zastaví.Takže jízda je dost nepředvídatelná.

Situace zněla- v servisu Renault-diagnostika,vymazání chyb,jedna špatná tryska,ukazovala jiný tlak,byli jsme odeslání na vyřešení do Bosch-diagnostika,kontrola trysek-všechny špatné,navrhli výměnu všech 4 (nejdou čistit,jen vyměnit) nejlépe i s čerpadlem,který může být také zanesené.Odhad ceny 77tis bez DPH.Takže jsme zaplatili za práci a diagnostiku 8tis a rozloučili se.

Takže jsme navštívili na doporučení kolegy co řešil trysky nedávno,jiný servis.Pán to projel,zkontroloval,diagnostika a trysky se mu zdají dobré,nic by něřešil,pouze tu jednu by třeba vyměnil,že to nebude na škodu.V čerpadle nevidí vůbec problém.Odhad ceny cca 17tis.Při vyšších otáčkách mu zrovna chyba nevyskočila,jak to projížděl.Ovšem problém vidí,že klepe setrvačník a myslí si,jestli není problém jinde,že tím třepáním se mohl prodřít nějaký svazek(nepovím nepamatuju si,myslím od řídící jednotky?)a může to ukazovat tu chybu a auto proto potom zastaví.Každopádně se na to vrhne na konci měsíce a uvidí co s kolegou zjistí.

Trvá to už od začátku listopadu a ještě nemáme vyřešeno,všude se čeká několik týdnů,tak snad se někdy dobereme výsledku.


doplněno 14.01.18 12:11:

...trysky se mu zdají dobré...asi to zatím tipl,podle toho jak to projel a proto,že mu to nevyhodilo žádnou chybu i při vysokých otáčkách.My jezdíme na nižších(už půl roku,protože se bojíme,že to někde zůstane stát)Většinou jak to bylo nad 3tis,hned naskočila chyba.Nevím proč jemu nenaskočila?protočil to dost,jestli to byla jen náhoda,nevím.Udělal jen diagnostiku,takže jestli s toho podle historie,chyb, vyhodnotil,že to nevypadá na trysky...asi jo,nevím.

Každopádně koncem měsíce nám dal termín,dovezeme auto a vrhne se na to s kolegou co měří trysky,proměří popřípadě vymění,pročistí.V Boschi řekli rovnou výměnu,dali nám i papíry s hodnotama,ale samozřejmě jako laici,nám to nic neříká.Ptali jsme se i na možnost repasovaných,ale prý jsou dlouhodobě nedostupné,takže jedině vše nové 77tis.bez DPH.což nemáme,proto zkoušíme na doporučení tenhle servis,kde se tomu pán věnuje,má pořád plno,takže jen na to koukl,více se na to podívá koncem měsíce.

tomaslad-díky za reakci,oceňuji,jen jsme z uplně druhého konce republiky,tak bohužel nevyužijeme.

fidowuko

trysky se mu zdají dobré

A to určil dle čeho? Pokud byly trysky již předtím odeslány na měřící stolici a hodnoty všech byly mimo toleranci, tak jsou prostě špatné. To není o zdání. Určitě máte i měřící protokoly.

Nechat si takové špatné vstřikovače v autě, které si chci nechat, je nesmysl. A nebo to uděláte jako spousta ostatních, že to naoko opravíte a pošlete dál do světa.


doplněno 14.01.18 11:15:

A to by jsi pouze řekl a nebo to víš? Protože mě už rukama prošlo desítky vstřikovačů, které se měřili na stolici a neplatí, že starší oletý = špatný. Naposledy před měsícem PD vstřikovače z VW 96kw najeto 230tis km. Díra v pístu. A všechny ok.


doplněno 14.01.18 12:50:

Pokud máš v ruce protokol ze stolice, tak je nesmysl, aby se měřili znova. Vyhozené peníze. Odborník se podívá do protokolu a zhodnotí stav.

Auto má DPF, takže je dobré mít vstřikování v pořádku. Dále bych začal šetřit na novou spojku. (cca 20tis), když už klepe setrvačník.

Právě proto se tyto auta prodávají za pouhý zlomek původní ceny, protože servisní náklady rostou, ale auto už pouze stárne.

Řekl bych že každá starší tryska bude mít problém splnit hodnoty na stolici. To ale neznamená že se nedají použít. Především je podstatný rozprach. Nesmí uchcavat. Na diagnostice pak vidíš v korekcích jednotlivých vstřiku, na kterém válci je problém. Tyto korekce nemusí nutně ukazovat jen vadný vstřik ale taky slabou kompresi.

 

caradee
hodnocení

- jooo,máte pravdu,jste dobrej *palec2*něco už blbne,ještě nětušíme zda spojka či něco v řazení,ale cítíme při řazení problém,jde to chvílema přes zuby,takže s tím počítáme a odkládáme prachy i na spojku.*nevi*

Protokoly z Bosche máme,brali jsme je sebou,zase je vezmem k tomu co to bude dělat,ale jak bude trvat na své diagnostice(kontrole trysek),tak asi stejně nic nenaděláme.

asd1

Holt jste hejl který koupil auto před smrtí motoru... Vstřiky, ravděpodobně čerpadlo (pokud hrabe špony tak se musí vyměnit nebo dokonale vyčistit vše v palivovém systému... Klepe dvouhmota = nová komplet spojka... Nechávat špatné vstřiky je nesmysl, repasované jsou loterie a často nevydrží.. Neměnit čerpadlo = riziko že zničí nové vstřiky a budete tam kde jste teď..

Máte tři rozumné možnosti: 1. najít kvalitní servis a auto dát do kupy = vstřiky, čerpadlo, příp. ještě ověřit proč padá do nouzáku (je potřeba nahrávat live data a v okamžiku padnutí do nouzáku zjistit co je špatně). Počítejte 50 - 100k, pak by mohlo chvíli jezdit, pokud nevyskočí turbo, DPF filtr a podobné radosti..

2. Najít hejla kterému to předáte a vzít jiné auto.

3. Rychle a levně do výkupu a vzít jiné auto.

Rozhodně je nesmysl sypat prachy do nesmyslných pokusů o co nejlevnější opravu, chce to někoho kdo to opravdu umí.. Od autorizáku zdrhněte, jen žerou prachy. Hledejte kvalitní diesel servis který zná váš motor...

Souhlas s asd1 , nekdo to auto zlikvidoval a pak za super prachy prodal. Takovych dieslu se vali v bazarech spousta. Koupit diesel a mit KO vstriky , cerpadlo , dvouhmotu. Tomu rikam gol.

 

tomaslad*
hodnocení

0x

Můžu vám dat 2 tipy na dle ohlasů mého okolí výborné a cenové "rozumné"diesel servisy (osobní zkušenost s nimi nemám, nic jsem nepotřeboval od nich) , jeden v Praze v Malešicích, druhý na Mělnicku. Tím "rozumné"myslím že to nejsou ojebávači a zloději, oba servisy jsou perfektně vybavené vč. testovacích stolic a vyjede pak z PC protokol. Taky je nutné dbát aby to auto pak prošlo zpřísněnýma emisema. Když neuspějete tam, tak asi už nikde. Jestli máte zájem, tak mi pošlete soukr zprávu, ať to tu nikdo nehodnotí jako reklamu.

PS: taky je/ byla by bývala byla varianta koupit si za 189 tis Kš fungl nového Logana v kombíku, sice v základu, ale funglovka se zárukou

dacia.cz/...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]