Nejste přihlášen/a.
2,7 nikdy turbo neměla a pokud se chystáte na oturbení a nevíte, kde sehnat svody s přírubou na turbo, tak se do žádné úpravy nepouštějte! Jedná se totiž o složitou úpravu vč. ladění řídící jednotky...
Na vrakáči to neseženeš...
- koupit nerezové svody i s přírubou na ebay a pod, ale levné to není
- nechat si svody vyrobit dle požadavků v ČR
-upravit stávající svody, ale obnáší to vařit litinu
-vykašlat se na turbo a dát kompresor-svody neřešíš
-vykašlat se na oturbení a dát už z výroby oturbený a odladěný motor
-já bych se na to vykašlal úplně :D
Nějaký Eaton ze starého Mercedesu nebo Jaguáru... M90 a menší. Záleží, na kolik koní se chceš dostat a jak dlouho chceš, aby ten motor vydržel, než se rozletí na atomy :D
Přijde mi, že tazatel si dělá legraci. A pokud ne, tak zvládnout přestavbu na turbo úspěšně zvládne tak jeden z deseti. A něco o bawech vím.
jakési turbo T3... je vidět, že tomu hodně rozumíš. T3 je příruba turba. Takže buď turbo, které má tuto přírubu, nebo klidně jiné + redukce.
Je ti ale doufám jasné, že s tím nikdy neprojdeš technickou a legálně nemůžeš na silnici?
každý dva roky... ikdyž, jestli ten motor tak dlouho vůbec vydrží
ono to není jen o turbu a svodech, ale taky o řídicí jednotce, minimálně. Musíš do motoru dopravit taky víc paliva.
Teď je otázka, jestli si dotyčný pouze střílí nebo to myslí vážně, protože jedno je mrzutější než to druhé. Každopádně auto by si zasloužilo spíš řádnou renovaci a uvedení do nejlepšího možného sériového stavu. Takové káry jsou ceněné, ne nějaké otuzeniny.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.