Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jakou značku?

Od: chose* odpovědí: 6 změna:

Dobrý den,jakou značku ojeteho auta od r.v.2010 koupit co se týče spolehlivosti a oprav?Mam v merku opel,lancia,ford a chevrolet.Může někdo seřadit tyto značky od nejlepší po nejhorší?

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x

Ani jedna z vyjmenovaných značek nepatří mezi nejspolehlivější. A ojeté auto je široký pojem. Chceš sedan, hatchbach, kombi, pickup, kabriolet nebo snad nedej bože kamión. I to totiž hraje velkou roli při posuzování spolehlivosti.

Zkus se podívat sem.

Lancia pokud vím skončila takže bůh ví jestli a jak dlouho bude majitel ( fiat) ochotný dodávat náhradní díly. Chevrolet je jen přejmenované Daewo. Korejci se obecně dost špatně potýkají s korozí ale to by u 7 let staré ojetiny ještě nemusel být takový problém. O oplu se vždycky říkalo že je to západoněmecký trabant :) ale v posledním desetilietí dělá pěkná auta. Bůh ví co bude teď , když ho koupilo PSA.
doplněno 10.12.17 10:58: Forda jsem nikdy nechtěl protože vím jak reznou od spodku. Koupil jsem nakonec v náhlém pominutí smyslů Fiestu pro dceru protože vypadala dobře. No a co bys řekl ... za dva roky neprolezla technickou kvůli korozi. Ty auta snad mají nastavený poločas rozpadu nebo co. Zato ale mají opravdu výborné motory. Po té co mi dva roky dohnívalo na zahradě jsem ho chtel dostat na silnici kvůli odtahovce na vrakáč a to auto chytlo na první otočení klíčku.
vernon
Fordy reznou, i ty nový. To je známá věc.

 

rengea
hodnocení

0x

Dobrý den vlastním chevrolet aveo t 250 sedan 1,2 16v.Kupoval jsem ho jako nové rok výroby 2010.Provoz bez problémů poruchy žádné jen běžný servis najeto cca. 70000 km, spotřeba 6,8-7,2 l.Není to na ježdění na jeden zátah přes 1000km ale pro běžný provoz super.

Já měl 1,4 16v, týž rok výroby. Že by mě to někde nechalo, to nemůžu říct. Spotřeba rovněž cca 7 litrů. Ale uživatelský komfort 0. Moderní trabant. Je pravdou, že ho přede mnou jezdil kolega obchodník (a nevím, co mu provedl), ale to auto se třáslo jak sulc a nebyli ho schopní dát do kupy ani v autorizovaném servisu (bylo v záruce). Takže jsme dělali pokusy s gumama, s přední nápravou, s kdečím. Servisáci tvrdili, že je to v normě, děti na delších trasách blily jak Aminy a já měnil žárovky v předních světlech jak na běžícím páse. Nakonec jsem ukončil trápení a služebák vyměnil za dvojkovou Fábku, o rok starší, nájezd o 40k větší, ale naprostá spokojenost (tedy oproti Aveu). Další mínusy Avea - netopí to, se zapnutou klimou má problém s výkonem a v provedení sedan je to pro dopravu čehokoliv naprosto nevhodné. Kufr je sice rozumně velký, ale má malý vstupní otvor, k pláči Vás pak donutí první pokus o zavření naloženého kufru. Panty vymejšel naprostej píp, takže rozdělí kufr na tři části. Pokud se Vám povede umístit náklad tak, aby nevadil pantům v zavírání, ještě nemáte vyhráno. Stačí posun nákladu do strany a při pokusu o otevření zavazadlového prostoru si budete přát, abyste měli po ruce otvírák na konzervy. Další popis zážitků s tímhle autem nemá smysl.

Je tady krásně vidět, jak téměř identické auto jednomu bez výhrady vyhovuje a druhý na něm nenechá nit suchou. Jako auto pro dva důchodce z nížiny s občasnou (raději častější) návštěvou supermarketu - proč ne... Akorát, že na to stačí garážovaná stodvacítka.

rengea

Pro doplnění chevrolet 1,4 16v měli svolávačku na přední nápravu -byla podimenzovaná pouzdra ,bohužel se to měnilo celé.

U 1,2 to nehrozí mají lehčí motor a menší tm-Nm.Opravdu záleží na majíteli čím levnější auti tím je třeba dbát na pravidelnou údržbu a nechtít po něm službu jako po SUV nebo náklaďáku.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]