Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Samovolné vybíjení AKU

Od: elkoman odpovědí: 11 změna:

Dobrý den,

cca před 4 týdny jsem měl vybitou baterii. Auto Fiat Ulyssa 1,7 r.v.1999. Baterii jsem koupil novou, pro starou mám využití..po pár dnech se situace opakovala, batrie jsem párkrát přehodil nabitou za vybitou a dnes se dostal ke zjišťování závady..při zapojení ampérmetru do série jsem zjistil, že mám spotřebu 0,96A při vypnutém klíčku! Dle mého by měla být spotřeba nulová nebo téměř minimální..při takové spotřebě se mi baterie vybije za cca 50h .. postupně jsem vyndával a zandával všechny pojistky, zda hodnota odebíraného proudu nespadne někam k nule, abych našel okruh, který toto dělá..ale ačkoliv jsem vyndal a nandal všechny pojistky, spotřeba byla stále cca 1A..

Jsem elektrikář silnoproudař, v elektroinstalaci auta se tolika nevyznám, ale je mi jasné, že cca 1A spotřeba při vypnutém autě a zapalování s klíčkem v ruce je špatně a ještě horší je, že je to někde před pojistkama..máte někdo nějaký návrh a radu? Při jízdě se auto chová naprosto standardně..

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

mkat*
hodnocení

1x

Skúste alternátor.Prerazená dioda zvykne robiť podobné problémi.

Autorádio ste nedávali nové?Skúste aj to odpojiť.

hodnocení

0x

U starších vozidel jsem se občas setkal se svodem (zvýšeným odběrem) v klidovém stavu vlivem špatné izolace v kabelovém svazku vůči kostře...zkuste měřit odběr a postupně hýbat kabelovými svazky nejdřív okolo motoru...a pak dále, alespoň ty, které jsou přístupnější...snad tu přibudou i další zkušenosti...ono to nemusí způsobovat jen jeden jištěný obvod, může jich být více a pokud pojistky vytahujete po jedné (a hned vracíte), nemusí se to poznat

hodnocení

0x

Mě u SUZUKI Swifta vybíjí akumulátor centrální zamykací systém. Poznám to podle toho, že při vyjmutém klíčku když nasazuji + kabel na kontakt akumulátoru, tak všechny blinkry 2 x zablikají.

elkoman
hodnocení