Nejste přihlášen/a.
Prd je slaby. Zrejme nemas velke zkusenosti a na to je 21kW u te stopetadvacy v terenu vic nez dost. Obvzlast, pokud ses 75kg strizlik.
Rozhodne to neni nic dychavicneho, co se zapoti na prvnim hrbolu. Spis budes rad, kdyz se na tom udrzis a nerozbijes si drzku v prvni skarpe.
Za levno se casem ukaze, jestli Te to chytne a pak mas vzdy moznost presedlat, az Te to prestane stacit.
Tak 15% procent na vykonu a hlavne 25% na momentu uz poznat bude.
Ona ta kx je lehka a vykonna, ale dani za to je rozborka sborka motoru kazdych 7.5 motohodin a GO kazdych 12.5 motohodin (v zavodnim rezimu).
kup si cr,nebo rm,nebo yz,nebo kx 125,bude levnější a ostřejší.CRM mi nepřipadá jako ostré enduro.
Nejel,začínal jsem na českých motorkách,pak jsem jezdil rm 250 ,kx 250 a poslední,než jsem přesedlal na cestu jsem měl sx-f 250 s kitem na 300.Ale jak vidím,tak chceš prostě slyšet,že ta tvoje crm je pro tebe nejlepší.
Pístní sadu (píst, nikasil) budeš dělat na každé dvoutaktní krosce každých 20mth, tak to prostě je, motocross je finančně náročný sport. Když pístní sadu neuděláš, tak prostě nebudeš mít kompres a motorka ti nepojede a nebo budeš mít kompres tak slabý, že motorka bude mít sotva poloviční výkon.
Jinak crm je celkem už dost stará, tak bych se poohlédl po něčem novějším, jak psal nademnou, CR a nebo YZ či KX, ale připrav si trochu víc peněz, protože si prostě za výkon a kvalitu připlatíš. Měl jsem otěvřenou starou Yamahu DT 125 a jela skvěle, ale s novějšími crosskami, jako CR a YZ se to nedalo srovnat, to je už někde jinde. Proto bych nekupoval KX 85 (která ti po pár projížďkách nebude stačit) ani starou CRM 125.
O dvoutakt se právě moc starat nemusíš, tam stačí jen co 20mth udělat Píst, nikasil a popř i výměnu ložisek a gufer.
Zatím co o 4takt se musíš starat už řádně a navíc tam GO motoru vychází snad i 3x více, než u 2taktu (ventily, rozvody a tak dále..) a musíš co chvíli kontrolovat rozvody a vůli ve ventilech.
Jinak ta CRM pojede pěkně, má 20kw, což není málo, ale jak říkám, je to starý kus, který by se proti novým mašinám vůbec nechytal.. Ale pokud jezdíš jen tak for fun po louce, tak ti to určitě stačí. Otáčky atd to držet bude, pokud bude motor v pohodě.. Hlavně si dej pozor, abys nekoupil nějaký šrot, kde budou ložiska K.O a slabý kompres, to si pak připrav několik tisíc na komplet GO motoru.
A nezapomeň pravidelně měnit olej v převodovce, to je taky dost zásadní věc.
Jezdil jsem hobiky,nějaké ty hodiny jsem najel,ale nikasil jsem nikdy nedělal,určitě není potřeba dělat co 20mth,pokud teda nebude jezdit jako nějaký profi motokrosař.Jinak výjde levněji celý válec,než ten nikasil.DŮLEŽITÉ je mít perfektně čistý vzduchový filtr,protože od toho se odvíjí výdrž pístní sady.O tom,čím a jak má být filtr napuštěný se nebudeme bavit...
Ostrý dvoutakt má při jízdě tu vlastnost, že jakmile se otevře výfuková přívěra, motor zabere. Při jízdě na mokré vozovce při náklonu v zatáčce se s tím musí počítat, protože jinak může přijít pád. Když se mi to stalo poprvé, tak mi zadní kolo zahrabalo a málem jsem se vysekal. Ale to měl motor 22 kW. U těchto nových přiškrcených to nehrozí.
Pořád tvrdím, že výkon bude brzo chybět !
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.