Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, šel bych cestou aktuální nabídky nových vozů, třeba opel-akce.cz/...
Jestli vám jde o životnost, pak nový vůz máte se základním servisem (olej a filtry) na 6 let bez nutnosti dalších investic! Což nabádá k tomu, abyste si koupil výprodejový nový kus. Místo dotování ojetiny a pravidelných oprav tak 4-6 let budete jen jezdit a občas se zastavíte na STK nebo výměnu toho oleje... tady se vyplatí i leasing - půl hotově, půl na splátky. Můj názor.
Chcete-li ojetinu, hledejte vůz do 80tis, a pak těch 20 dejte do servisu v prvním roce. Octa bude tak 10 let stará, takže si nachystejte na servis rovnou 40tis.
Dobrá - počítejme tedy s ojetinou za max. 90tis - protože základní poplatky a servis bude minimálně 10tis.
Renault Clio 1.2 16V
Peugeot 206 1.4 i
Citroën C3 1.4 i
Ford Fiesta 1.3i 16V
Opel Meriva 1.4i
Opel Corsa 1.2
Volkswagen Polo 1.2
Vynechám škodovky - to jste u vozů o 5 let starších a o 200tis víc najeto. Navíc nedokážu pochopit, proč někdo vůbec chce starou rezavou šáde, která je už od nového kusu silně nadhodnocená svou cenou.
VW v dané ceně seženete jen s obtížemi - pozor na bouračky, sežeňte si měřič laku.
OPEL mají někdy svou hlavu s elektronikou, stejně tak FORD. Oba jsou však pevné vozy a když seženete slušný servisovaný, najezdíte hodně km.
Nejvyšší nabídka je v této částce u francouzů - clio je osvědčený kousek, C3 s peugeotem je výborná volba motoru 1,4 55kW.
Ojetinu vám nikdo radit se zárukou nemůže - koupíte a poznáte až časem, co všechno předchozí majitelé s vozem provedli a jak se k němu chovali.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.